Vagy rossz láncot vettél/adtak hozzá (én gyárit vettem azzal nem volt semmi baj) és a feszítő nem bírja feszíteni mert esetleg hosszabb a lánc és már full kint van.A feszítőn nem tudsz állítani automata fogas léces, esetleg a stiftet amit a feszítő nyom felfelé megnézheted nincs rajta berágódás az is meg tudja akasztani.Ha a lánc tuti jó akkor a feszítővel lesz a gond, vagy vezérlés van esetleg rosszul összerakva.
hello
a feszítőpatron működik rendesen? a feszítő nincs elkopva nagyon? ne fordítottad meg v cserélted fel őket? ezeket nézd meg először meg azt h a régi lánccal stimmel-e az új. és persze h minden jelölés jó helyen van-e.
Kiegészítés az előzőhöz:
Nekem valami nagyon gyanús. Milyen lánc is való ehhez a típushoz? Bárhol nézem, ezt találom: DID SCR-0409 SV 118. Viszont, ha ebben a katalógusban a láncszemek formáját nézem (8. oldal), akkor pont hogy SCA volt benne.
Hol is az igazság?
Egy különös problémával fordulnék hozzátok. Vezérműláncot cseréltem a ZXR400-ason, plusz szelephézagokat is állítottam. Kint az asztalon minden rendben volt, visszaszerelve, beindítva a motort viszont szörnyű hangja lett (egyértelműen lánc csattogás). Szelepfedél le, és a videón láthatót tapasztaltam. Laza a lánc annak ellenére is, hogy új, és hogy a feszítőt is jól ráállítottam.
Ezt vajon mi okozza? http://youtu.be/GUBs4EpyQgQ
Üdv! még egyelőre bontás alatt vagyok, ha szükségem lesz valami olyanra, akkor felkereslek itt vagy ha dobsz egy emil címet akkor azon. Köszi ajálásodat!
Mint előttem szóló, én is a sajátomat válaszomom meg.
Kivettem a blokkot, és mint sokadik tulajánál (nálam) jelentkeztek a látható hibák, szal ebből felújítás lesz....
Visszatérve mostmár az is biztos hogy nem szerelhető a fennt említett fogaskerék, egybe van a főtengellyel.
Hüvely-dugó-gyűrűm az biztos hogy kaka! Szebb napot srácok!
Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy idepofátlankodok, de nem találok ZX500 A1 fórumot sehol. Tudtok ajánlani egy fórumot vagy itt maradhatok? :)
Ma vettem egy 1985. évjáratút ebből a tipusból és már vannak gondjaim.. :)
Lehet, hogy csak én nem értek valamit: amikor mentem megnézni, akkor elindult másodszorra (hidegen, és nem indították előtte 2 nappal - ezt mondta a tulaj). Tetszett, elhoztam. Itthon levettem az autóról és azóta semmi. Az akksi nem is teker, most feltettem töltőre, egy óra után már teker, de nem indul. Tapasztalt már valaki ilyet? Van ötletetek?
Előre is köszönök minden segítséget!
További szép napot nektek!
Üdv cimborák!
Egy kis alkatrész hiáníban és egyéb kérdéssekkel zaklatnálak benneteket.
Biztos láttátok, elkezdtem szétdobni a mocit. Igaz csak a vezérlés egységeit, de épp elég ez is.
Első és legfontosabb kérdésem a következő lenne, a vez.láncfeszítő felöl lévő vez.láncot hajtó fogaskerék szerelhető a főtengelyről vagy nem(ugyanis könyvben nem ír semmit, és rajz se mutatja), cserélt-e már valaki köztetek, mert egy picit be van rágva az enyémnek a felülete.
Továbbá, vez.lánc beazononsítására csak ennyit találtam a világhálón egyelőre, jó a szám? SCR0409 SDH118 (ez elméletileg az L-s blokkokhoz van, stimmel-e a H1-es blokkal vagy más, és a szám is? )
És még, hogy láncvezetők totál szét vannak kopva, berepedezve.
Ezek alkatrészek beszerezhetőek? (vez.lánc biztos)
Akár eladóban van valakinek, akk rákapnék!
Köszi válaszotok előre is.
a feszítőpatron működik rendesen? a feszítő nincs elkopva nagyon? ne fordítottad meg v cserélted fel őket? ezeket nézd meg először meg azt h a régi lánccal stimmel-e az új. és persze h minden jelölés jó helyen van-e.
Nekem valami nagyon gyanús. Milyen lánc is való ehhez a típushoz? Bárhol nézem, ezt találom: DID SCR-0409 SV 118. Viszont, ha ebben a katalógusban a láncszemek formáját nézem (8. oldal), akkor pont hogy SCA volt benne.
Hol is az igazság?
Egy különös problémával fordulnék hozzátok. Vezérműláncot cseréltem a ZXR400-ason, plusz szelephézagokat is állítottam. Kint az asztalon minden rendben volt, visszaszerelve, beindítva a motort viszont szörnyű hangja lett (egyértelműen lánc csattogás). Szelepfedél le, és a videón láthatót tapasztaltam. Laza a lánc annak ellenére is, hogy új, és hogy a feszítőt is jól ráállítottam.
Ezt vajon mi okozza?
http://youtu.be/GUBs4EpyQgQ
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Roland
index reléd esetleg van ? ( 96zxr400 )
Kivettem a blokkot, és mint sokadik tulajánál (nálam) jelentkeztek a látható hibák, szal ebből felújítás lesz....
Visszatérve mostmár az is biztos hogy nem szerelhető a fennt említett fogaskerék, egybe van a főtengellyel.
Hüvely-dugó-gyűrűm az biztos hogy kaka! Szebb napot srácok!
Csak azért írok, mert beindult. Remélem csak az akksi volt kicsit gyenge. :)
Ne haragudjatok, hogy idepofátlankodok, de nem találok ZX500 A1 fórumot sehol. Tudtok ajánlani egy fórumot vagy itt maradhatok? :)
Ma vettem egy 1985. évjáratút ebből a tipusból és már vannak gondjaim.. :)
Lehet, hogy csak én nem értek valamit: amikor mentem megnézni, akkor elindult másodszorra (hidegen, és nem indították előtte 2 nappal - ezt mondta a tulaj). Tetszett, elhoztam. Itthon levettem az autóról és azóta semmi. Az akksi nem is teker, most feltettem töltőre, egy óra után már teker, de nem indul. Tapasztalt már valaki ilyet? Van ötletetek?
Előre is köszönök minden segítséget!
További szép napot nektek!
Egy kis alkatrész hiáníban és egyéb kérdéssekkel zaklatnálak benneteket.
Biztos láttátok, elkezdtem szétdobni a mocit. Igaz csak a vezérlés egységeit, de épp elég ez is.
Első és legfontosabb kérdésem a következő lenne, a vez.láncfeszítő felöl lévő vez.láncot hajtó fogaskerék szerelhető a főtengelyről vagy nem(ugyanis könyvben nem ír semmit, és rajz se mutatja), cserélt-e már valaki köztetek, mert egy picit be van rágva az enyémnek a felülete.
Továbbá, vez.lánc beazononsítására csak ennyit találtam a világhálón egyelőre, jó a szám? SCR0409 SDH118 (ez elméletileg az L-s blokkokhoz van, stimmel-e a H1-es blokkal vagy más, és a szám is? )
És még, hogy láncvezetők totál szét vannak kopva, berepedezve.
Ezek alkatrészek beszerezhetőek? (vez.lánc biztos)
Akár eladóban van valakinek, akk rákapnék!
Köszi válaszotok előre is.