Sziasztok!
Kilátásban van egy zxr400-as és kíváncsi lennék hogy mi a véleményetek róla. Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400_teli_akcio-6
125464
Tudtok egyet s mást ezekről a gépekről ahogy olvasgattam, hátha valamit észrevesztek vagy tudtok róla!
Köszi ;)
hello
ezekről annyit kell tudni, hogy nem fiatal gépek még a legújabb sem és sok gazdájuk volt, külföldről behozott ismeretlen előéletű vasak. a legtöbb sajna nagyon rossz állapotban van bármit is állítanak. alapvetően nagyon jó motorok a váz, fék futómű kiváló, típushibáról nagyon nem lehet beszélni max a szeleptúlmelegedés bár rendszeres ellenőrzéssel ebből sincs gond. a többi csak hanyagságból keletkező probléma és a korral járó dolgok. ha ilyet akarsz venni mindenképpen vidd el egy állapotfelmérésre egy olyan szervizbe ahol láttak már ilyet. egy veszteségmérés sokat elárul a motor állapotáról. van ahol vázat is tudnak mérni az sem utolsó szempont, hogy mekkorákat estek vele és azokat ha kellett akkor rendesen javították-e. mert estek vele mint az összes többi sportmotorral mert ezek arra vannak h gyorsan menjenek vele és a néha csúszással, pereccel jár de ettől nem kell félni nagyon erős váza van. még ha esetleg horpadt is akkor is lehet teljesen jó. igazából ugyanazt kell megnézni mint akármelyik másik motoron csak ezek a motorok tuti, hogy hajtva voltak bármit is mondanak.
ha belefutsz egy nem túl jó állapotú darabba akkor az kb 2-3k huf lesz ha azt akarod h tényleg rendben legyen és ne kelljen évente 2x szétbontani mert vmi megint elfosta magát. nem riogatni akarlak, az alkatrészárak igazából egyáltalán nem vészesek és mindent lehet kapni hozzá csak ez is 4 hengeres és van benne 16 szelep. tehát ha egy szelep pl 6e huf akkor a 16*6000=teuristen. egy dugó+hajtókar+csapágy20e akkor 20e*4=az is annyi. de ha ezek megvannak akkor egy igazán élvezetes motort kapsz amit valszeg ki fogsz tudni motorozni és attól nagyobb élmény egy sportmotorral szerintem nincs. egy 600as már 120le körül van. az már nagyobb falat és azt gondolom h nagyon kevesen vannak akik valóban ki tudják motorozni azt ami a motorban van és csak a technika szab nekik határt nem a saját tudásuk/képességük. arról nem beszélve, hogy mekkora flash amikor a pályán a sokkal könnyebb és fordulékonyabb 400assal kerülgeted a nagyobb vasakat :) ha van kérdésed még írj nyugodtan
Hali ezekről a motorokról alapjában véve mit kell tudni problémái és mennyi időnként jönnek ki mi az előnye hátránya stb.. örülnék ha tudnátok írni egy párat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Minden hivatalos kawasakiszervízben tavaszi olajcsere 9999,- ért csak kawasakiknak! Motul 5100 10w40 + gyári olajszűrő + munkadíj!
Ezen felül minden gyári alkatrész és kiegészítő ára jelentősen csökkent!
Egyéb kérdés:
palinkas@ivanicsfehervar.hu
Akinek két körlámpás zxr400 a van mérje már meg a lámpa átmérőjét és az idomban lévő "lyuk" átmérőjét is!
Nem vagyok a mocim közelében és a héten tudnék rá lámpát szerválni ami világít is....:)
Előre is kösszi a segítségeteket!
Ha az én információim helyesek ( de nem kell kézpénznek venni ), akkor nem lehet magyar motort. Elméletileg csak akkor van rá lehetőség ha külföldről hozod be. Próbáltam én is a nyáron vett csodámat leminősíteni teljesítmény szempontjából, de vagy valóban nem lehet vagy rossz volt az informátorom ( műszakiztató állomás vezetője, jó barátom mondta hogy esélytelen ).
Valakinek nincs eladó jó állapotú ZXR400-as 1995-től felfelé (ha át van papírozva gondolom 25 kw) max 35kw/47 lóerős papírokkal? Vagy esetleg nem tud valaki róla,hogyan lehet lepapírozni kisebbre?
Nem kell kijáratni a benzint de ha nem inditod el 2 hetente akkor van leeresztőcsavar mindegyik úszóházon aztán le kell engedni mert beleganésodik, indítózásnál meg hamar megtölti az úszóházakat.Az hogy hidegben miért nem indul, szelephézag meg karburátor sort kéne megnézni azon belül is a dúsítót, lehet ott van valami gáz és nem tudja dúsítani vagy esetleg cserélj gyertyákat ha régen tetted meg.
a másik meg hogy kijáratod belőle a benzint szerintem kimondottan rossz ötlet, mert ezek vákuumszivattyúsak, amikor jár a motor és van szívás akkor szívja a benzint.. amikor nincs benne egyáltalán és nincs mitől beinduljon a motor nagyon sokáig kell majd köszörülnöd mire felkap annyi benzint hogy beinduljon és önmagától adagoló folyamattá válhasson szerintem.
én a szelepeket nézném meg.. Nekem is volt ilyen problémám, tavasszal első beinditáskor, télen a hidegekben nem igazán szeretett beindulni csak bikázva meg szarozva meg előmelegitett gyertyákkal meg ilyesmi. aztán tavasszal belőttem az öszes szelephézagértéket és mintha kicserélték volna gáz szivató minden nélkül gombnyomás pöc röf...én azt ajánlom megmérni a hallottak alapján
na csak beindult végre. de egyszer lemerült az akksi, annyit indítgattam. aztán végre beindult. bátyám azt mondta, hogy ha télen lerakom aludni, akkor állítsam offra a benzincsapot és úgy járassam míg le nem áll magától. szerintetek is hasznos ez, hogy kijáratom a benzint belőle?
üdv kollégák! kérdésem az lenne, hogy szerintetek miért nem indul a gépem 10 fok alatt? pontosabban inkább úgy kérdezném, hogy 5-10 fokban miért nem hajlandó elindulni? mert ma kicsit megjárattam volna, de nem indul. tavaly sem indult, csak tolásra. most meg tolásra sem :( se szívatóval, se anélkül, sehogy. de 15-20 foktól már semmi baja. 40 fokban is pöccre indul hideg-meleg motorral is. vélemények?
Na persze én se komolyan gondoltam hogy szószerint tákolom, csak az hasonló kialakítású, de mégis ugyanolyan cél funkionáló alkatrészre gondoltam pótlásnak. Persze, ha eladó lesz egyszer én se basznék át senkit.
A TZmet is mikor elvittem, egy tucat alkatrészt is vittem hozzá, papiron kinyomtattam mit-mikor csináltam, milyen alkatrészekből, számlákat, egyebeket. A zöldrobogóünál is hasonlóan tennék.
szintén mindenféle bunkózás nélkül én ezt igy ahogy ide leírtam elmeséltem az új tulajnak is aki megvette tőlem. a motort sajnos elütötték velem együtt és nem volt kedvem 10ezerért venni egy újabb spiáter vasdarabot, megkérdeztem tőle hogy érdekli e esetleg az elérhetőség mert megadom és megveheti ha neki ez adja a lelki megnyugvást hogy mindkét oldalon gyári hűtőfelfogató tartja a helyén... De szerencsére egyáltalán nem volt kedve ezen fennakadni ( mellesleg megjegyzem nem volt undoritoan förtelmesen csúnya csak krix krax fröccsentett öntött csilivili hajlitott alu )
üdv
tényleg bocs semmi jogom, hogy ítélkezzek bárki felett is és nem is szeretném ezt tenni de amikor pl te mész motort vagy autót venni és látsz egy "tákolt" megoldást szögvasból meg ki tudja miből ami ugyan funkcionálisan elvégzi a dolgát de mégis kérdéseket vet fel akkor te mire gondolnál? ezt tényleg csak azért kérdezem mert csak azt lehet hallani szinte mindenhol, hogy ez is meg az is mekkora tákolt szar és csak az én motorom a tuti mert azon minden rendben van, aztán ilyen dolgok kerülnek elő...
tényleg nem akarok ezzel senkit bántani vagy rossz érzést kelteni senkiben csak ez most kijött belőlem.
Üdv! Köszi a választ!
Én hogy pénz adjak ki még ezért az alkatrészért is...dehogy! Úgy is lesz, ahogy te is tetted.
Ezért kerestem a méretet, hogy elkészítsem, de mivel nincs senkinek se, így várok addig még a blokk a helyén van és kijátszom mennyi is legyen a távolság, "oszt valamiből odatákolom és csók neki"(a hűtőnek).
Köszi, és kitartást mindenkinek, mindjárt itt a tavasz!
Kilátásban van egy zxr400-as és kíváncsi lennék hogy mi a véleményetek róla. Itt a link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400_teli_akcio-6
125464
Tudtok egyet s mást ezekről a gépekről ahogy olvasgattam, hátha valamit észrevesztek vagy tudtok róla!
Köszi ;)