Szép napot Urak.
Új kawásként lenne egy kérdésem. Egy hete vettem egy ZX400-as öreglányt. Viszont a jelek szerint az egyes henegrben meg van szakadva a gyertyamenet. Gyakorlatilag kézzel megtekerve megroppant :( Van valakinek ötlete, hogy Pesten vagy Pest környékén ki vállal ilyen menetjavítást? (lehetőleg hengerfej leszedése nélkül, mert az már nagy meló lenne nekem)
ÜDv.
KoWee
Az lenne a kérdésem, hogy a 91-es ZX400-as blokkja mennyire kompatibilis a ZXR-el? Illetve a kopó, cserélő cuccok mint légszűrő olajszűrő, mennyire csereszabatosak?
Köszi a választ,remélem ténleg csak az aksi,mert amikor a töltön hagyom 1-órácskát pöcc-röff,kétszer háromszor tudom egymás után inditani,és annyi utána nem indul.De az a furcsa,hogy utána két három napig még pörget de nem indul,vissza töltö ismét röff.na meglátjuk köszi a segitséget.
Üdv! Már megint itt vagyok sokak örömére, ismét kérdezek, minthogy hülyeséget csináljak a még nem nagyon ismert motoromról.
NA, korábban volt szelephézag állítás, mint akkor mondtam csendesebb, és könnyebben indítható, no meg kicsivel nyomatékosabb lett. Ez jó így, az már viszont nem, hogy 3nappal ezelőtt pici szelepes hang jön az I.henger felöl, 2napja már erősebb, 1napja meg már annyira csörgött fémes hangon hidegen, melegen, hogy csak belelestem a szelepdekni alá. Hát persze hogy semmi olyan változás ami hirtelen okot mutatott volna a csörgésre.
Legalább is a felső vezérlés egységeinél nem találtam semmit. Szelephézag van, a beállított akkori érték, törés, rendellene kopás egy helyen van, de az a legutóbbinál is megvolt, és akkor finomítottam rajta. Persze télen meg lenne csinálva normálisan, csak próbálom a szezonvégéig húzni finoman.
Képeken a kipufogó vez.tengely 1.henger siklófelületének kopása látszódik( korábban az olajcsatorna dugulása miatt nem volt kenés, mert valamikor előző tulajnál eltört az "összerakós" csatorna egyik vége, meghegesztették és a furatokból én takarítottam a hegesztés maradványait. Na mind) itt a felületi kopásnál nem érezhető rendellenes lógás, ami a hirtelen hangváltozást adná.....
Egy gondolat, amit félve említek csak meg... Nem a csapszegem csinálhatja ezt a hangot?
Mennyire jellemző ezeknek motoroknak a dugattyú-csapszeg-hajtókar részegységeinek a meghibásodása?
Dunlopot párban adom csak!2009-es gyártás.
Első közepén 2.4-2.6 széle 2.2-2.4
Hátsó közepén 1.4 szélén 0.8
Új kawásként lenne egy kérdésem. Egy hete vettem egy ZX400-as öreglányt. Viszont a jelek szerint az egyes henegrben meg van szakadva a gyertyamenet. Gyakorlatilag kézzel megtekerve megroppant :( Van valakinek ötlete, hogy Pesten vagy Pest környékén ki vállal ilyen menetjavítást? (lehetőleg hengerfej leszedése nélkül, mert az már nagy meló lenne nekem)
ÜDv.
KoWee
Dunlop Kr 108 165/55 R 17
Dunlop Kr 106 120/80 R17
(2009-es hibátlan,szinte új)
Érd.: 0620294tizenkettő80
Eztet elfelejtettem Sry
Mi a helyzet?
Nézd meg a Steelhorse Motor Pécsnél!
Légszűrőház fedelet keresek 95-ös zxr 400-hoz. Valakinek nem lenne esetleg, illetve hol lenne érdemes keresni?
Köszönöm, de a gyári gátló már tárgytalan.
Csak állítható húzó,nyomó fokozatú érdekel.
Jó áron adom, csak a helyet foglalja!
Tudnál adni valami elérhetőséget? Email cím vagy hasonlók.
Ott megbeszélhetnénk a dolgot.
Köszönöm.
Az lenne a kérdésem, hogy a 91-es ZX400-as blokkja mennyire kompatibilis a ZXR-el? Illetve a kopó, cserélő cuccok mint légszűrő olajszűrő, mennyire csereszabatosak?
Üdv
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Ha valakinek van, vagy tud eladót, kérem jelezze.
Köszönöm.
Az ajánlat csak pár napig él!
ZXR 400 1997. 350e
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400_l-6108
129
NA, korábban volt szelephézag állítás, mint akkor mondtam csendesebb, és könnyebben indítható, no meg kicsivel nyomatékosabb lett. Ez jó így, az már viszont nem, hogy 3nappal ezelőtt pici szelepes hang jön az I.henger felöl, 2napja már erősebb, 1napja meg már annyira csörgött fémes hangon hidegen, melegen, hogy csak belelestem a szelepdekni alá. Hát persze hogy semmi olyan változás ami hirtelen okot mutatott volna a csörgésre.
Legalább is a felső vezérlés egységeinél nem találtam semmit. Szelephézag van, a beállított akkori érték, törés, rendellene kopás egy helyen van, de az a legutóbbinál is megvolt, és akkor finomítottam rajta. Persze télen meg lenne csinálva normálisan, csak próbálom a szezonvégéig húzni finoman.
Képeken a kipufogó vez.tengely 1.henger siklófelületének kopása látszódik( korábban az olajcsatorna dugulása miatt nem volt kenés, mert valamikor előző tulajnál eltört az "összerakós" csatorna egyik vége, meghegesztették és a furatokból én takarítottam a hegesztés maradványait. Na mind) itt a felületi kopásnál nem érezhető rendellenes lógás, ami a hirtelen hangváltozást adná.....
Egy gondolat, amit félve említek csak meg... Nem a csapszegem csinálhatja ezt a hangot?
Mennyire jellemző ezeknek motoroknak a dugattyú-csapszeg-hajtókar részegységeinek a meghibásodása?