Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Motorszámot a blokkon találod a kipufogó leömlők mögött, felülről lehet olvasni, és problémádra pedig olvass vissza kicsit, pont mostanában volt ez téma. legelső hogy nézd meg az akkut, nagy rá az esély hogy az halt meg
Nekem bizti kiugrik egy picit, de hogy a bizt.tábla zúgna, azt nem hallottam még!
Nekem inkább a hűtősapka nyikorog mikor hül visszafele a moci!
Üdv!

Na fatert nagynehezen berángattam, ő járművillamossági volt valaha...
Kéepzeljétel el, az indító telé csatlakozásában ugye van egy biztosíték, 30A-s helyett 15A-s volt benne, ez nem gond, viszon az már az hogy ott úgy el volt okszidálódva minden, hogy hihetetlen, nyomtunk új csatlakozást.
Mért fater mindent, feszszabot egyebet ( nem vok vmi okos az elektronikához), fater aszonta, hogy ennek így kell töltenie és a szabályzó is jó!
Szal megúsztam kontakthibával, és új akku se kellett, az is elég bika állapotban van.
Két napja gyúrom folyamatosan, és nem állt le a javítás óta!
Dolgozik ahogy kell!
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítségét! Rendesek vagytok!
Sziasztok most vettem egy 91-es zxr 400.Nagyon nehezen indul,néha durran egyet a kipufogó,ha esetleg lámpával megyek leáál,vagy alapjárat nem lesz rajta.Kezdö vagyok köszi a segitséget,Illetve a motorszámot hol találom?Köszi még egyszer.
Egy kérdésem lenne hozzátok.Ha ki nyomjátok a vész leállító gombot és rá nyomtok egy indítást akkor nektek is ki mozdul a fordulatszám mérőtök és zúg a biztosíték tábla?
Bocsi hogy nem válaszoltam de közbe megoldodott a problémám,teljesen leégett a kábelezés a feszszabályzoról és annak kellet volna a bekötési rajza.Találtam hozzá gépkönyvet a neten amiben benne van a teljes kábelezés,az is hogy mi hova megy melyik csatira kábel szín szerint.
Szerintem nálad is feszszabályzó probléma lesz,nézd meg a csatlakozásait ha nem az akkor feszszab.csere de ne sokáig használd így mert kinyírja a cdi-det mivel túl sok áramot kap.Egy darabig tűri aztán pukk.Nekem ez a jelenség 2hete 50 ezrembe fájt.Ha nem boldogulsz keresd fel a sugomotort. Cím: 6500 Baja, V. ker. 10361.
E-mail: info@sugomotor.hu
Tel.: 06 70/500-8881, 06 30/579 8360.
Ők kenik vágják ezt a témát,bízhatsz bennük.
hello
önindító relé nem állítja le menet közben csak nem indít és kész. ez fesszabályzó lesz. ezeknél a régebbi konstrukcióknál ez kb normális. olyan anyagból van a szigetelés ami nem bírja. hátsó ülés alatt van alu hűtőbordás cucc egy 6os csatival. a másik baj h az is előfordulhat h ha estek a motorral és/vagy olaj nélkül futott a generátor és 1-2 tekercs megég akkor a generátor is kinyírhatja a fesszabályzót. és hiába cseréled ki akkor újra kinyírja. én előbb levenném a generátorfedelet és megnézném h nem égett-e meg. ha megégett akkor újra kell tekercselni. ha nem akkor szerencséd van. ráadásul a fordulatszámmérő kiugrása is tipikus fesszab probléma esetén
Nekem tavaly volt ilyen problémám,hogy egyik pillanatról a másikra nem akart be indulni,csak az önindító relé berreget. Azt hittem, hogy az aksim a rossz be raktam egy másikat és azzal is ugyanaz volt a helyzet. Úgy hogy ezek után már akkumulátorra már nem is gyanakodtam. Aztán, hogy miért nem tudom de valamiért jó lett, csak este már nem motoroztam vele, mert világitást rá raktam akkor pár méter után le állt velem, és se kép se hang. Kb. nekem is fél óra állás útán beindult. Kicsit jobban belemerültem a témába és át néztem a vezetékeket és a fesszabályzó vezetékei voltak, de valami nagyon csúnyán eloxidálodva és elégve. Újra kötöttem őket és azóta is szerencsére jó. Szerintem neked is ez lehet a problémád. Remélem tudtam segíteni
Oh, köszike...épp ezen agyaltam én is! Nagyon rendi vagy!
Na keresek egy kölcsön akkut pár órára, remélem tényleg ez lesz!
Még egy kérdés! Ha az aku zárlatos, vagy egyszerűen szar! Az nem csináljhat ilyet?
Akksid haldoklik nekem zárlatos volt és ugyanilyen problémák voltak vele vettem újat egyből megszűnt minden baj
Hali mindenki!
Járt-e már úgy köztetek valaki, hogy megszünt létezni az össze áram a mocin menet közben?
Világítás-műszerfal-kapcsolók-gyújtás! Minden elektronika, minden ok nékül! Kb. 2perc múlva vissza jött, na ez melegen vagy hidegen...tökmindegy...indítás után közvetlen, fél óra motorozás után is képes viccelni ilyennel. MIKOR nincs áram, akkor gyujtáskapcsolót fordigatom semmit nem ad vissaza. Egyszer gondol egyet visszaadja! HIDEGEN is!
Na átnéztem az összes toldás, csatlakozás, akkunál kicsit korodáltak voltak a poz-neg csatlakozások, nyomtam újat rájuk, kontaktoltam MINDEN lehúzható csatlakozást, biztosítéktáblától a hőgombákig. Mégis hazajöttem vele a garázsból és a háznál, már nem is kellett leállítani...mire kikuplungoltam megállt.
Amit apróságot észrevettem, mikor leáll pillanatra kiugrig a fordulatmérő 3-4ezerig, közben a moci alapjáraton van, és pukk leállt. Űjraindítom, megint semmi, ha bőgettetem, ha csak alapjáraton, ha kerülök vele....gondol egyet és ezt csinálja!
Lenne valakinek ötlete a kontakthibán kívűl valami?
Akku vagy generátor? Vagy kábeltörés?
(nemtudom mennyire kellene befolyásolnia, DE 3különböző gyertyával vettem meg CR9E,CR9EK, CR8,CR9E 1-2-3-4., persze rendelve vannak az újak nem is ez a lényeg, csak lehet-e összefüggésben?)
Srácok segítsetek, vagy tippet...rohadtul elakadtam! Köszönöm!
Hali
Jobb elso idomot keresek 92-es zxr400 (l1) re. Aki tud valami infot, irjon egy emilt pls.
Hello!

Nekem is ZX4 van, a ZXR400H blokkja közel azonos vele kinézetre is és az alkatrészkatalógus alapján is. A ZXR400L már nagyon más, ebbe az irányba ne próbálkozz. (A vízpumpámat már egy H modellről szermányoltam rá.) Ha nincs neked katalógus tudok küldeni mind2höz, ezeket összehasonlítgatod. Maga a blokk más cikkszámon szerepel (nyilván van eltérés kialakításban), de az alkatrészek nagy része ugyanazt a cikkszámot viseli. Neked inkább a felfogató furatok helyzete érdekes, erre nem tudok okosat mondani, de jó az esély rá, hogy azok is ugyanoda esnek. A ZXR400H-n még a légszűrő lehet érdekes, teljesen más a doboz első részének kialakítása, viszont a karbi felöli oldala tök ugyanaz, itt majd legfeljebb cserélgetsz, de ha csak a blokk kell, ez nem is érdekes. Blokkban nem tudok segíteni, próbálkozz a majosházi bontóban, itt lehet nekik egészben is.

ZX4-hez nincs esetleg szervizkönyved?
Hali mindenki!
Na vízszivattyú problémám megoldva! Persze telefonom lemerült a melóhelyen, úgyhogy sajna képekkel nem tudok szolgálni, csak egy kis segédlettel.
Lapát sajtolva van, melegítésre lejön! alatta összerakós tömszelence(gumilap,porcelán csúszó, grafitos betét, gumilap, rugó, fém ház)Jamane 3306 felirattal a fém házán a tömszelencének!
annyit csináltam a szelencének, hogy felcsiszoltam üveglapon a porcelán és a grafitos csúszógyűrűt vízpapiron. Gumitömítést ütöttem újat, mert a pirosmeleget nem komálta a régi.
Másik végén szmering, nem volt baja, de cseréltem. Csapágy benne, szétszedhetetlennek bizonyult, így az jól futott ráhagytam.
gumigyűrűk:
¤80 x ¤2 két házfél közé
¤32 x ¤2,5 váltóház-meghajtó nyakhoz
¤22 x ¤3 felső vízcső csatlakozáshoz
¤12 x ¤25 x 7 szimering ( forgás irányos )
( az " ¤ " jel az átmérőt jelenti )
jobbacsak tömítő pasztával összehajigáltam, és király! nem folyik, melegen se, nyomás alatt se!
Remélem tudtam valakinek segíteni egy kicsit! széles utat!
Egyébként mi a konkrét problémád vele? Hátha tudok segíteni mert tavasszal én is görcsöltem vele.
Sziasztok,valaki tudna nekem segíteni?
Zxr 400 fesszabályzó bekötési rajz vagy esetleg egy fényképpel is beérném.Előre is köszi!
küld már el az e-mail címedet, és akkor probálok utána nézni a dolognak.
Sziasztok.SEGÍTSÉGET KÉRNÉK! a ZX400 vázba belelehet rakni a zxr blokkot? fontos lenne mert blokkot kell cserélnem.Ha valaki esetleg tudna segíteni egy üzemképes blokkal azt megköszönném.
Keres meg, az adatlapon a mail címem.
Sziasztok

ide nem tudtam képet felrakni csak az adatlapomra. Ha ránéznétek és valaki tudna segíteni megcsináltatlni vagy beszerezni egyet nem horror áron nagyon háláslennék.

Üdv! Miki
Küldtem emailt.
Nekem van keres meg.