Itt a manualban részletesen le van írva a folyamat a H-ból dolgozz, az olaj mennyisége nem tudom ugyanaz-e azt kinézed az L-ből anno én is a 2 manualból dolgoztam.
Ha ki akarom venni az első teleszkópot szimering csere miatt, akkor mennyire kell lebontani az elejét a motornak? Ha leveszem a fejidomot+kerék ki, akkor ki lehet húzni, vagy ennél bonyolultabb?
Szívesen!Bocsi én és elaludtam teljesen ki ment a fejemből!De a lényeg, hogy most már ott van, remélem jó lesz valamelyik.Én a rozsdással probálkoznék mert a tisztábbik az nálam eresztet.Sok sikert!
Szia, plexik elég jó áron vannak az Ebay en, nem drága, ingyen posta, kínából, és minden szinben van, a dupla bubis 25 dolcsi, 19 körül van a szimpla zsír újban...tükör is van párban 20 dodo...itt a linkek: http://www.ebay.com/itm/Pair-M...
hello
alacsony fordulaton ez kb normális. magas fordulaton megszűnik. Minél hosszabb az áttétel, annál jobban csinálja. ha szétszeded és kézzel megmozgatod a váltót van egy kis lógása a fogaskerekeknek. és amíg menet közben itt nem egyenlítődik ki a nyomaték addig zajos. erre még ráerősít az a kezdetleges csúszókuplung ami benne van. igazából nem tudsz vele mit csinálni de nem is kell. emiatt nem fog tönkre menni semmi. kicsit magasabb fordulatszámon kell használni és kész.
A kosárban van egy tűgörgős csapágy azt lehet cserélni esetleg a kinyomó csapágyat, én az utóbbit cseréltem de semmi változás ha jól be van lőve az alapjárati keveréked akkor minimálisan csörög de megszűnni sose fog, amint elindulsz úgyis elmúlik nem érdemes szórakozni vele ha kicseréled is csörögni fog ugyanúgy.
kuplungkosárcsere.. szerintem.. és megint szerintem nem érdemes megcsinálni mert újra megeszi elnyűvi és ugyanott leszel ahol a part szakad. de lehet hogy nincs igazam
Segítség kellene,csörög a kuplungom és nem tudom érdemes-e vele kínlódni,sok hozzászólást olvastam már erről,van valakinek esetleg tapasztalat hogy mennyire lehet megszüntetni és persze mennyibe fájna ez a mutatvány?mondjuk 6ezer körül is rezonál valami de nem mindig,ez is a kuplung lenne?mert ugye alapon, kuplung be vagy kis gáz és elmúlik.
Budapesti zxr400 tulajt keresek....
Köszi!
JZ
Valaki le tudná írni,hogyan tudom lecserélni az első telókban az olajat?
Ha ki akarom venni az első teleszkópot szimering csere miatt, akkor mennyire kell lebontani az elejét a motornak? Ha leveszem a fejidomot+kerék ki, akkor ki lehet húzni, vagy ennél bonyolultabb?
Előre is köszi
Tudok segiteni De nem kinait!
93-as zxr-emhez szeretnék idomszettet, ha tud valaki segíteni akkor nagyon boldog lennék:)
köszönöm
http://www.ebay.com/itm/WindSc...
http://www.ebay.com/itm/Windsc...
Nem tudja valaki, a ZXR leömlője jó a ZZR-hez? Esetleg kicsi alakítással? 400-as, gondolkozok a 4-2 helyett 4-1 kipuffon
alacsony fordulaton ez kb normális. magas fordulaton megszűnik. Minél hosszabb az áttétel, annál jobban csinálja. ha szétszeded és kézzel megmozgatod a váltót van egy kis lógása a fogaskerekeknek. és amíg menet közben itt nem egyenlítődik ki a nyomaték addig zajos. erre még ráerősít az a kezdetleges csúszókuplung ami benne van. igazából nem tudsz vele mit csinálni de nem is kell. emiatt nem fog tönkre menni semmi. kicsit magasabb fordulatszámon kell használni és kész.
Segítség kellene,csörög a kuplungom és nem tudom érdemes-e vele kínlódni,sok hozzászólást olvastam már erről,van valakinek esetleg tapasztalat hogy mennyire lehet megszüntetni és persze mennyibe fájna ez a mutatvány?mondjuk 6ezer körül is rezonál valami de nem mindig,ez is a kuplung lenne?mert ugye alapon, kuplung be vagy kis gáz és elmúlik.
Nem, nem kaptam (még)meg a leveled!
Az én levelem sem kaptad meg? Mert mostanság szarozik a net és nem tudom kinek mi jön meg :/
Azért elküldöm mégegyszer, bocsi ha 2x lesz meg :)