Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen tök gyári.
se kipuf, se semmi áttétel.
csak én vayok rajta ami nem százas.
se kilóban se fogaskerékben! :o)
Úgy látom túró, Te nem aludtál jól.
túró, a te kawád teljesen gyári? sportkioufogó sincs rajta?
szevasz villám Leslie!

jól aludtál? miért jó a friss olajjal letárolás???
Jó reggelt!
igen én is ezt érzem rajta.
meg is marad jövőre. ez lesz 4 év óta az első amit nem cserélek le.,...
tavaly 13000km-t mentem, idén nem tudtam sokat motorozni
hondám volt előtte, azelőtt kawasakim. a honda kifinomultabb, de a kawa vadállat!
királyság.
klubba beléptél már!?
akkor hajrá. bár most van jogászembernél, hogy hivatalosak legyünk...
majd jelentkezünk ebben a témában.

mennyit motorozol egy évben?
pályáztál már?
miért ezt vetted!?
nekem is 636-os van, 2004-es
igen kawás.
bár nem olyan elvakult mint LX :o(
636 2003-as. full gyári :o)
na ez már kérdés! :o)

a bmw túraplexi, meg a burgman :o)
túró, neked milyen motorod van? te is kawás vagy?
arra gondoltam, hogy melyik márkájú plexi tereli jobban a menetszelet!
semmi!
dúzs peti!
egy plexivel kapcsolatban milyen tapasztalata lehet az embernek!?
elesel nem törik el!?

bár az én puigom csak úgy gondolt egyet s elrepedezett. Simán kicserélték gariban!
se előtte (korábbi motoron) se azóta nem volt vele semi.
tapasztalat. ha nem pusolod, nem látsz ki rajta!
köszi. és azt megtudnád mondani, hogy a puig-nak magyarországon ki az importőre? vagy hol tudok jó áron hozzájutni? neked milyen van, teljesen sötét?
Az mra-t nem ismerem, de a puig elég jó! Bár nekem nem kawám van, de amit hallottam eddig róla(nem a mociról, hanem a plexiről ) azalapján tudom ajánlani!
sziasztok! van valakinek tapasztalata 2004-es kawasaki zx636-oshoz racing plexivel kapcsolatban? a puig vagy az mra a jobb?
akna az van rengeteg.
1., nem kell lejjebb másznod!!! sőt. nem is kell annyira. Bár Vida lejjebb mászik, de nem kell anynyira. úgy lógsz így is, azt vártam mikor esel le :o)
2.dőlésszög. na azon van mit javítani. ergó, nem lesz hova lógnod, mert most is leérsz a földre.
3. minden kanyar ilyen :o))) még nekem is!
4., mindig kevés!
Nem is utállak! Ellenben van mi motiváljon, mint általában a lentről jövőket. Valójában élmény, hogy mennyivel több lehetőség van még amit nem aknázok ki jelenleg..

(Látnom kellett, hogy:
1. sokkal előrébb-lejjebb kell másznom, úgy még gyorsabb
2. hiába a dőlésszög, ha az ív nem jó, akkor a Te relatíve nyugis (csak látszólag?) helyezkedéseddel többre jut az ember
3. a pályával való ismerkedésem messze van még a befejezéstől (találtam egy jobbos kanyart, ahol sokkal több gázt is adhatok, mint eddig)
4 sokszor kevés a 20 perc)
én meg nem beszélek senkivel. Mentem.

ciao, LX
nem volt gyors. az egy 11-es kör volt! :o)
sokan voltak előttem, s téged is kivülről kezdtelek kerülni :o) aztán mentem vissza belülről. :o)

tehát ne utálj! :o)
ha már közel kell lenni a földhöz, akkor inkább gokart.
Téged azért kéne utálnom, mert nagyon gyorsan mentél el mellettem. De inkább motivációt merítek belőle.