Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van valakinek 636-osa?
előbb nősülj!

LX
Nem, Sok a meló. És irogatni sincs kedvem. Inkább csak olvasok.

LX
Morcos vagy?
Szia Zsu,

tegnap is beszéltem veled. Ma is fogok. Semmi bajom veled.

LX
Szia LX. Ma sem beszélsz velem?
Szia

LX
Szia!
Lum,

meg. köszi.

LX
lx megvagy? minden oké? aggódtam!!!
gyári üléstakarót tud valaki 2004-es 636-oshoz?
láttam.
válok! :o)
Túró,

levél ment. Olvass. Nézz. Láss.

LX
Hja, egyszer az eredeti angol Mr. Turbós ZZ-R tesztben olvastam, hogy a tesztelő a vonóerő miatt automatik rakott egy 5-öst..
(mondjuk az a motor mért 371-et ment..)
abban másfél mozdony van :o)
egyszer ideadta cimborám tavaly a 10-esét a P.ringen.
nem akartam vinni, de mondta, hogy próbáljam ki. Ő jött mögöttem a millémmel.
hát mit ne mondjak. semmi tapasztalatot nem szereztem, mert úgy fostam rajta, hogy 2 fokozattal feljebb mentem mindenhol, nemhogy bedönteni, meg kigyorsítani.
így csak azt látom amikor megndindulnak kigyorsításon :o)

3-asig végi lehet menni vele a pályán szinte. én a célegyenesben a 6. után még akartam váltani...
Nekem lehet, hogy amiatt volt nyugodt az álmom, hogy este (elvittem beállíttatni a 7-est) Allveer + a ZZ-R vitt haza.. Az a nyomaték nem hétköznapi, legalábbis instabil utasként semmiképp!
Valahogy úgy gyorsul, hogy érzed: nincs más választása, hanem eldöntött tény. 200-nál is. Kb. mintha egy mozdony tolná és semmi nem tartóztathatja fel.
(fel is merült a kérdés, mit művelhet a ZX-10R ?!)
Mondjuk az első ZZ-R-jén is vitt már, úgyhogy ez a "mozdonytol-feeling" lehetne akár a típus védjegye is...
a két tuningcég által gyártott plexiről beszélek, mert mindkettő gyárt versenyplexit, mégis különböznek!
Te, ez nem márkától, hanem formától függ. Minél magasabb, annál kevésbé kell ráharapni a gyújtáskulcsra.
erre még sosem gondoltam.
bár az olajat már megrendeltem :o)
akkor csere lesz :o)
A villám egyelőre Te vagy, én legfeljebb a mennydörgés ami utána következik némi idő elteltével.. ;)
Azért jó a friss olajjal tárolás, mert a f. o. mentes mindenféle káros anyagtól (víz, savak, égéstermék(szutyok)), ill. telve van az ezek korrodáló és egyéb káros hatásait kiküszöbölő/enyhítő adalékokkal (amik egyébként feladatuk ellátása közben elhasználódnak az olajból többé-kevésbé). Persze átforgatni gyújtás nélkül a friss olajjal nem hülyeség.

Kivételesen valóban jól aludtam.
Az jó.
reggel szar kedvem volt.
elindulta meóba is.
feljöttem a metróból s ragyogott a nap. feltöltött egy perc alatt.
s jött a kedv, a rímek.
az enyém picit át van alakítva. szerintem nagyon állat!