mert melege van- ne állítsd le. menj vele:o)
városban nekem is felmegy. állva a kocsik mögött felmegy.
haladva a kocsik között nem megy fel.
ha le is állítottad, hagyd rajta a gyújtást a hűtőventi had dolgozzon.
majd indítsd be, hogy járjön körbe a "lehűtött víz".
de igen.
erre van ott a hűtővíz. :o)
pályanapokon 30 fokban közép kategóriás tempóban (2:15-ös köridő) sem megy fel 95 fok fölé a gyári hűtővel a vízhőfok.
tehát fehér füst csak nagyon gagyi vagy nagyon kevés olaj miatt lehet.
tömítési gondokról nem beszélünk most!
Nincs probléma a bejératással, már túl vagyok rajta (és túléltem)! Ez már inkább arról szól, hogy Leslie próbálja befoltozni a hiányos elméleti tudásomat! Vagy inkább a foltokat rakja a nagy ürességbe!
Na, sikerült végre elvezetned ahhoz a kérdéshez, amit lényegében kérdezni akartam! Ha nő a fordulat, nem nő a hőmérséklet is a nagyobb dugattyúsebesség miatt? És akkor jön a fehér füst...
Nem ertem ezt a problemat a bejaratassal... Nyamvadt 1000 km. Max 2 nap alatt bele lehet rakni a gepbe, utanna visszamegy szervizre es annyi. Lehet huzni neki.
Valami hulye indokuk csak van, amiert azt mondjak, hogy nagy gepeknel 1000 km a bejaratas es utanna szerviz. Szerintem aki mar vesz egy uj gepet az boven sokat fizetett azert, hogy ne tegye tonkre a blokkot mert nem bir ki 2 napot alacsonyabb fordulaton.
Én is hülye/laikus, csak időnként vadul olvasgatni kezdek..
Fordulathoz nincs köze, feltéve, ha az olajpumpa nyomja kellően (kapacitás).
A hőmérséklet már más kérdés: ha az olaj túlmelegszik, akkor túl folyékony lesz az olajfilm fennmaradásához és szép fehér füstként elkezd távozni.. (szimbolizálva a blokk lelkét, ill. annak kilehelését)
Az olaj magában is külön kis téma.
Most néztem milyen zsenge korban jársz... Így már könnyebb megérteni a szelességed.
Mindegy, nem ez a lényeg, hanem menjél szépen el helyettem is, Túrónak add oda egy körre a motorod (akkor fogja csak elhinni hogy nem hologram ) , a se-b/gg-eddel meg ne gondoljál, hagyd a lányoknak a nyavalygást nehéz napjaik alkalmára.
Leslie, köszi a felhomályositást, hülye vagyok a témához, na! És az olaj viszkozitásának, hőtűrő-képességének (ha van neki ilyen ) nincs köze ahhoz, hogy mekkora fordulatot képes elviselni az a filmréteg?
Kismese megint (sorry):
Itt hülyeséget beszéltem, nem a matt réteg olyan vastag, hanem a "babbit" réteg (puha), amit bevonnak azzal a matt akármivel. Alatta réz van (keményebb), azalatt acél.
najó akokr csak miattad megerőltetem magam és akkor is lemegyek ha gaz lesz a sebbel addig talalj ki valami szöveget szombatra, idézhetsz költőktől íróktól, ami hatásos, tudod mint a filmekben...
ssin:
Az olaj (vagy legyen folyadék, akár víz, de pont azért nem víz, mert korrodál, meg hamar forr, meg ilyenek) általi kenés egyik lényeges eleme, hogy nem összenyomható (földi, azaz hétköznapi körülmények között), így a pontosan illeszkedő fém alkatrészek közötti erős súrlódás mindaddig nem fordul elő, amíg az olajfilm létezik.
(A siklócsapágyakon van egy matt bevonat, amit egy papírtörlővel letörölhetsz és előbukkan a fényes felület.. Ezekben a motorokban akkora a súrlódás, hogy ez a matt réteg nem tűnik el 50ekm után sem magától,csak helyenként (pedig az említett réteg vastagsága ~ 0,0127mm.)
nem hiszem, hogy eljössz. már kifogásokat írsz.
tehát, ha ott leszel akkor nyílvános bocsánatkérés lesz.
ha nem addig hitetlen vagyok veled kapcsolatban!
ez van.
városban nekem is felmegy. állva a kocsik mögött felmegy.
haladva a kocsik között nem megy fel.
ha le is állítottad, hagyd rajta a gyújtást a hűtőventi had dolgozzon.
majd indítsd be, hogy járjön körbe a "lehűtött víz".