A kenési képessége mindaddig elegendő, amíg: nem csökken a viszkozitás és/vagy nem úsznak benne olyan részecskék, amik "kilógnak" az olajfilmből (~5-15 mikronos méretről van szó!). A motorkopás okai: hidegindítás (+forgatás hidegen) és az olajban úszó szennyeződések.
Csaszi:
Nem hiszem el hogy nem lehet hallani a ventit mikor megállsz!
s gyújtás kellene hozzá? (nekem nem)
Menj fel a Citadellához ha a arra jársz, be fog kapcsolni
Csocsobajnok hmm, jáccunk már valvamikor!
A fagyálló forráspontja kicsit más, ill. a rendszer is tűri egy darabig. Egyébként vannak olyan anyagok, amik iszonyú mértékben tudják növelni a forráspontot (de ettől még nem óvják meg a blokkot a túlhevüléstől).
Most már teljes a kép! Úgy általában, vázlatosan (és az is csak nagy vonalakban ) megvolt a hűtés folyamata, csak a gyári 0-ás olaj kontextusában nem volt világos, hogy ez a hűtő-hatás elég-e az olaj kenési képességeihez 2-esben 16000-nél!
Nekem megy a venti gyújtás nélkül is, tehát tudja a dolgát. A gépkönyv meg írja (a gpz500-é, a heteshez nincs, de ennél is igaz), hogy ne kotorássz a lapátjainál, csak ha széthúztad a csatlakozót...
Ha nő a fordulat (nyilván nem üresben), nő a sebesség, nagyobb a hűtőhatás, az olajpumpa gyorsabban keringteti a blokkban az olajat (ami elosztja és elszállítja a hőt, bele a hűtővíz markába (Túró eztet (is) mondta jól), az meg szétszórja a levegőbe.
ilyen időben nem megy fel 100 fokra csak ha álltok a kocsik mögött.
akkor meg menjetek sokat városon kívül, s szerezzetek rutint.
utána nem fog felmenni csak a legnagyobb melegben a városban.
Ha van időd ugorj be, úgyis bejáratod a gépet :D
70/5017439
Én ráérek maholnap:D
XI.Dayka G4
No, mára ennyit, megyek ahova a király is gyalog, különben itt helyben lesz ...
jastzunk:) imadok csocsozni meg gombfocizni meg focizni:)
Nem hiszem el hogy nem lehet hallani a ventit mikor megállsz!
s gyújtás kellene hozzá? (nekem nem)
Menj fel a Citadellához ha a arra jársz, be fog kapcsolni
Csocsobajnok hmm, jáccunk már valvamikor!
Hallhatsz még sokkal okosabbakat is, mint amit mondani tudok..
108-nál már jár!
én a motoromat bejárattam ahogy kell. ahogy a köbnyve írta, 2 nap alatt.
azóta is gyönyörű a hangja.
s ment egyből szervízbe, olajcserére.
ha nem akarsz nyélgázon menni, 10 percen át, akkor bírja.
nem tudom..nekem gynaus a motor...
akkor meg menjetek sokat városon kívül, s szerezzetek rutint.
utána nem fog felmenni csak a legnagyobb melegben a városban.