Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd leteszteljük. gyere ki szombaton 3/4-10-re! :o)
igen.
Reggelt :)
Jó reggelt!
felhivlak papa!
Ezt tekintsd meghívásnak!
Ha van időd ugorj be, úgyis bejáratod a gépet :D
70/5017439
Ahoi! És kösz a fejtágitást!
MIko"?
Én ráérek maholnap:D
XI.Dayka G4
Beindítod a gépet és hagyod melegedni. Be fog indulni a venti.

No, mára ennyit, megyek ahova a király is gyalog, különben itt helyben lesz ...
arra gyanakszom hogy SZAR a motor és baszik mukodni a ventrillator eddig meg 1x nem lattam mukodni. se hallani.

jastzunk:) imadok csocsozni meg gombfocizni meg focizni:)
A kenési képessége mindaddig elegendő, amíg: nem csökken a viszkozitás és/vagy nem úsznak benne olyan részecskék, amik "kilógnak" az olajfilmből (~5-15 mikronos méretről van szó!). A motorkopás okai: hidegindítás (+forgatás hidegen) és az olajban úszó szennyeződések.
Csaszi:
Nem hiszem el hogy nem lehet hallani a ventit mikor megállsz!
s gyújtás kellene hozzá? (nekem nem)
Menj fel a Citadellához ha a arra jársz, be fog kapcsolni
Csocsobajnok hmm, jáccunk már valvamikor!
A gépkönyv szerint kb. 120 fokig nincs gond. Ha jól emlékszem...
A fagyálló forráspontja kicsit más, ill. a rendszer is tűri egy darabig. Egyébként vannak olyan anyagok, amik iszonyú mértékben tudják növelni a forráspontot (de ettől még nem óvják meg a blokkot a túlhevüléstől).
Most már teljes a kép! Úgy általában, vázlatosan (és az is csak nagy vonalakban ) megvolt a hűtés folyamata, csak a gyári 0-ás olaj kontextusában nem volt világos, hogy ez a hűtő-hatás elég-e az olaj kenési képességeihez 2-esben 16000-nél!
Nekem megy a venti gyújtás nélkül is, tehát tudja a dolgát. A gépkönyv meg írja (a gpz500-é, a heteshez nincs, de ennél is igaz), hogy ne kotorássz a lapátjainál, csak ha széthúztad a csatlakozót...
Ha nő a fordulat (nyilván nem üresben), nő a sebesség, nagyobb a hűtőhatás, az olajpumpa gyorsabban keringteti a blokkban az olajat (ami elosztja és elszállítja a hőt, bele a hűtővíz markába (Túró eztet (is) mondta jól), az meg szétszórja a levegőbe.
Az ürességnél biztos jobb!
Ebben én nem bíznék..
Hallhatsz még sokkal okosabbakat is, mint amit mondani tudok..
Igaz, hogy még csak úgy 5000 van benne, de azért kocsi mögött állni nem szoktam! És olyan 50-60 körül a 95 fok (6 után, no forróság), az ok?
na ezazz túró hogy megallok megnézem és nem jár szóval szerintem szar a motor ventillatora...
te vagy hülye hozzá.
108-nál már jár!
nem tudom.
én a motoromat bejárattam ahogy kell. ahogy a köbnyve írta, 2 nap alatt.
azóta is gyönyörű a hangja.

s ment egyből szervízbe, olajcserére.
ha nem akarsz nyélgázon menni, 10 percen át, akkor bírja.
én még sosem hallottam jartni a hűtőventillatort, vagy olyan halk lenne?

nem tudom..nekem gynaus a motor...
ilyen időben nem megy fel 100 fokra csak ha álltok a kocsik mögött.
akkor meg menjetek sokat városon kívül, s szerezzetek rutint.
utána nem fog felmenni csak a legnagyobb melegben a városban.