Igazad van Danny, elnezesedet kell kérjem nemszoltam, de jöttek hozzank lakást nézni (eladó) s itthon maradtam, mert csak megkell valakinek mutatni a kéglit de igerem ha elpasszoljuk a lakast megveszet a twobrost latod ilyen pillanatban is rad gondolok!
Azért kell, mert a kipufgáz szenzornak ~6 sec kell a pontos méréshez, azaz eddig az időtartamig azonos fordulaton és gázálással kell forognia a motornak. Ezt ugye egy olyan görgővel nem lehet kivitelezni, ami nem fékezett. A szenzorral kiderül, hol kap keveset v. sokat, így az azon tartományt szabályzó tekerőn/fúvókán/úszószinten/tűn kell állítani.
Ez kevesebb "találgatást" eredményez.
/Erősen tuningolt motorok esetén viszont (nitro, dragster), ahol nem kívánt eredménye lehet egy 6+ másodpercig tartó járatásnak olyan fordulaton, amin 0.5-1 mp-ig használják normál esetben, csak az a fékpad jöhet szóba, ami fékezetlen (annál viszont kötelező az állat nagy = nehéz görgő). Ennél a módszernél a telj. görbe vonala alapján, ill. a görgő felgyorsításának idejét nézve juthatnak közel a megoldáshoz./
Mindkét fajta fékpadnál kulcsfontosságú a _nagyon erőteljes_ -nemcsak a hűtőradiátort fújó- szellőzés, különben a felmelegedő környezeti levegő (a motort körbevevő) rontja a teljesítményt (mint egy dugóban araszolgatás).
Vazeeeeeee!
Tegyélmárbe az adatlapodra pár képet az istencsászárüberkirálymegaultracsúcs gépedről!
(Hadd lássa Zsu is, milyen egy motor, amit nem zongoraalkatrészekből csináltak holmi werkligyárosok... )
Hello Leslie!
Ott voltam Janánál de nem tudom
Tudod hírtelen elborította az agyamat a rózsaszín (zöld) köd amikor kiírta a lóerőket
Csörögj rá és kérdezd meg nyugodtan a 06-37-316-243
Miért kell ez?
Zsu!
Mondták már, hogy szemtelen vagy? Mert, hogy ge...ii vagy azt tudom
Mondom "ismerek", de rólad ezt nem mondhatom el, Te álszerény gazfickó!
Minthogy Te nem jöttél a huringre anno...
Egyébként az illető szerény is... csakhát a lekötés ideje egyelőre a ködbe vész nála..
Kawagirl, ismered a mondást: ha ló nincs, jó a szamár is.. Jelenleg csak ilyen öszvér megoldást tudunk javasolni.
Még nem megy, de már tornyozom a zsét, hogy megkapja a kúrát!
Lehet, hogy fúvókában ez a gép lesz a másik véglet??
Azért nem maradt le a ring egyenesében a nála újabb gixxitől így sem, sőt..
(Valószínűleg csukló és kanyarsebesség error tette ezt nekünk lehetővé.)
Te, Janának fékezett a fékpadja, vagy nemtudott/ott se voltál?
Hello Ge....iiii!
Fénykép? Ruhás vagy nélküle? :) Minden érdekel, kivel, mikor, hányszor, honnan, meddíg?
Röffenni? Ti nem jártok mostanában sehová!
Dönörűűű a gép? Hááát akkor az enyém meg pláne dönörűűű!
na ja Leslie, igazad van... már nős vagyok
nekem sajna nem jött be annyira a tegnapi nap... nem ment a motorozás lassú voltam mint a reaumás csiga, s a legjobb időmnek még a közelébe sem értem nem értem miért és ez a legnagyobb baj lehet hogy még bennem van az esés? Amikor meg jól ment akkor meg a sóderágyban kötöttem ki, mert bepattogott a hátulja, és nem tudtam befordulni, és ki kellett állnom a versenyből...
Na hello vazze!
Mi a pálya?
Leslie! Megy az istenkirályállatcsászár gép?
Zsu! Te meg ne jampeckodjá mán itten a yamival heee! Rég láttalak! Mi van veletek?
Sajna nem lesz nekem szlovák túra.. Jött egy csekk és sajnos nincs rajta cancel..
Ez kevesebb "találgatást" eredményez.
/Erősen tuningolt motorok esetén viszont (nitro, dragster), ahol nem kívánt eredménye lehet egy 6+ másodpercig tartó járatásnak olyan fordulaton, amin 0.5-1 mp-ig használják normál esetben, csak az a fékpad jöhet szóba, ami fékezetlen (annál viszont kötelező az állat nagy = nehéz görgő). Ennél a módszernél a telj. görbe vonala alapján, ill. a görgő felgyorsításának idejét nézve juthatnak közel a megoldáshoz./
Mindkét fajta fékpadnál kulcsfontosságú a _nagyon erőteljes_ -nemcsak a hűtőradiátort fújó- szellőzés, különben a felmelegedő környezeti levegő (a motort körbevevő) rontja a teljesítményt (mint egy dugóban araszolgatás).
Milyen klubtaliról van itten szó, tán R6-os. Hogymikvannak...
Bird, te meg ne legyél mérvadó. Szerintem már rég utálsz, úgyhogy nem is kell a pizzád.
Azt még nem mondták, max. azt hogy szép kék. Hú de szerény vagyok.
Tegyélmárbe az adatlapodra pár képet az istencsászárüberkirálymegaultracsúcs gépedről!
(Hadd lássa Zsu is, milyen egy motor, amit nem zongoraalkatrészekből csináltak holmi werkligyárosok... )
Ott voltam Janánál de nem tudom
Tudod hírtelen elborította az agyamat a rózsaszín (zöld) köd amikor kiírta a lóerőket
Csörögj rá és kérdezd meg nyugodtan a 06-37-316-243
Miért kell ez?
Zsu!
Mondták már, hogy szemtelen vagy? Mert, hogy ge...ii vagy azt tudom
Minthogy Te nem jöttél a huringre anno...
Egyébként az illető szerény is... csakhát a lekötés ideje egyelőre a ködbe vész nála..
Kawagirl, ismered a mondást: ha ló nincs, jó a szamár is.. Jelenleg csak ilyen öszvér megoldást tudunk javasolni.
Még nem megy, de már tornyozom a zsét, hogy megkapja a kúrát!
Lehet, hogy fúvókában ez a gép lesz a másik véglet??
Azért nem maradt le a ring egyenesében a nála újabb gixxitől így sem, sőt..
(Valószínűleg csukló és kanyarsebesség error tette ezt nekünk lehetővé.)
Te, Janának fékezett a fékpadja, vagy nemtudott/ott se voltál?
Majd meglátod, addig csak lyukadjon az oldalad.
Dehogy nem járunk, tudod Korfura.
Fénykép? Ruhás vagy nélküle? :) Minden érdekel, kivel, mikor, hányszor, honnan, meddíg?
Röffenni? Ti nem jártok mostanában sehová!
Dönörűűű a gép? Hááát akkor az enyém meg pláne dönörűűű!
na ja Leslie, igazad van... már nős vagyok
nekem sajna nem jött be annyira a tegnapi nap... nem ment a motorozás lassú voltam mint a reaumás csiga, s a legjobb időmnek még a közelébe sem értem nem értem miért és ez a legnagyobb baj lehet hogy még bennem van az esés? Amikor meg jól ment akkor meg a sóderágyban kötöttem ki, mert bepattogott a hátulja, és nem tudtam befordulni, és ki kellett állnom a versenyből...
LX
Nem kell yampeckodnom, mindenki látja, hogy dönörűűű! Tegnap felkerült a bukógombám is.
Minden okés, össze kéne röffenni már tényleg, van egy rakat fénykép arról, amit kihagytatok (sajnos ), ha érdekel.
Mi a pálya?
Leslie! Megy az istenkirályállatcsászár gép?
Zsu! Te meg ne jampeckodjá mán itten a yamival heee! Rég láttalak! Mi van veletek?