Sziasztok!!!
Mivel én is mindig meghivást kapok a kawa klubtól, most én is szeretnélek elhivni benneteket holnap Visegrád - Dobogókő kistúrázni. Találkozó: de. 11, Szentendre, JET kút
Gyertek ti is!! Minél többen vagyunk annál jobb lesz!
Tincs
Hmmmm. Hát igen a nők többségét elég nehéz hosszú távon épp ésszel elviselni. Főleg amikor kérdésre, kérdéssel válaszolnak.
Ja! 2 hétig pihikéztem. 1 hétig idehaza szüttyögtem, meg egy hétig egy Görög szigeten sütettem a hasam. Nem is akartam hazajönni, csak nem találtam elég nagy motort, így inkább hazajöttem.
Én egy kibirhatatlan személyiség vagyok hosszú távon.
Pihizni voltál valahol?
Képzelem a rendőr fejét az igazoltatás után...
De akkor már minden rendben ha megjött az alkatrész, akkor csak a felhőtlen motorozás még sajna csak egy darabig
Nincs semmi külcsi. Kedden jöttem haza és még próbálok aklimatizálódani, meg valami munka félét imitálni.
Végre megjött a ZiZencsnek az alkatrésze és már az is műxik. Eltört az önindítógombom és csak egy dróttal rövidrezárással indult. Elég mókés volt főleg, amikor szerdán a rendőr igazoltatott. Gyújtás rá, drót elő, rövidzár aztán indult a motor.
én úgy csinálom, hogy egy tokba teszem a telefonomat (sima telefontartó), befér az ülés alá, és hogy ne csúszkáljon, egy kis zsepivel tömöm ki a maradék helyet... :-) Igaz kicsit felmelegszik a mobil, de a tok azért védi úgy ahogy. Az irataidat meg tedd a dzseki zsebedbe.
A bejáratásról (mondjuk erről külön topic van): én előírás szerint bejárattam a gépet (800 km-ig max. 4000, 1600km-ig max.6000). Olvasd el a kezelési könyvet, 53. oldal.
Hozzáteszem, hogy gyárilag a motort ásványi olajjal töltik fel.
Hát mit mondjak életemben elöször béreltem időmérőt és 2.19 447, de csak az első hét kört mérte az okos mérő, állítolag szólt a hangosba, hogy nincs jel csak nem tudom, hogy mikor, mert én mem hallottam, hacsak nem akkor amikor fent voltam a pályán. Pedig kúrva jó volt, és végre tudtam egy pár tiszta kört menni, na mindegy! Ez az én formám!
probalkoztam tegnap egy övtáskával de olyan kövér vagyok hogy nem ért körbe a derekamon:) najó szóval avval nehezen oldottam meg:) majd meg szenvedek vele:)
ha motoros ruhában motorozok, amin egy darab zseb nincs a gépen meg nincsen egy rekesz sem akkor hova tegyem a telefonom a forgalmit és az irataimat?
jelenleg a hátsó ülés alá teszem ahova éppenhogy befér és meleg van mert alatta va na kipuff dob. tehat az nem jó megoldás. ottvan még a szerszámos kis zacsi, amit meg ne m akarok kivenni mert az hozzá van ugye és azt a yard meg bármikor kerheti mivel alapfelszereltség. vagy vegyem k ies a helyére? vagy milyen megoidast javasoltok?:) komolyan lövésem nincs hova a nyavajaba pakoljam ezeket:)
köszi az infót, nekem is az volt gyanús hogy csak akkor ciripel, ha húzom a gázt tehát ne ma motor hangja lessz ez mert az akkor is ciripelne ha csak siman jár, vagy más fordulat tartományban. tehát mindenképpen rezonancia. már csak a za kérdés meg tudják e jobban húzni (feszírteni) vagy valami a kuplungkart hogy ne csinálja ezt vagy ez ilyen marad örökké? mert igazabol nem az a lenyeg hogy milyen hangot ad ki hanem az hogy ez e nála a természetes vagy sem.
ZZRich
a forgalmit tényleg nem mutattam meg, de megnyugtathatlak, hogy senki sem adna nekem kölcsön egy ilyen motort raadasul benne 50 KM-el és nekem meg jogsi seho
Leslienek viszont brutális egy gépe van tegnap volt szerencsém megtekinteni, jó nagy, magas és az eleje szélesebb. meg hogy 2 utcasarkon szinte 3 utcasarkot vert volna rám ha nem figyelek oda és nem probalom taratani vele a lépést
Nem kell azt járatni szerintem. Fullon úgyse tud vele menni tartósan, a járatásnak meg épp az a lényege, hogy az állandó (alacsony) terhelést elkerüljék, mert az nem hat oda kellően. Amúgy meg forog a gépe 15500-at + pirosban vmennyit, úgyhogy nyugodtan tekerheti neki 6k fölé szerintem.
Gumi még van, az utóbbi pályanapomon állítottak a futóművön, így még annyira sem ette a fekete holmit az aszfalt. Viszont határozottan melegebb lett lejövetel után, így a "parasztos" menés ellenére is lehetett némi fejlődés (nem sikerült aznap ráhangolódnom a dologra).
Gratula a motorodhoz. Most már egy kicsit elhisszük, hogy valóban van. De még mindig lehet, hogy csak kölcsönkérted.
A ciripelésről csak annyit mondanák, hogy ne 3-4 ezren motorozzál max, ha nem gyorsítasz, mert az én ZiZim, nem szereti ezt a fordulatszámot. Felfelé váltásnál inkább 4 ezernél kapcsolj, de 5-6 ezer felé se menjél, mert gondolom még járatni kell 1-2 ezer kilométert. Legalábbis nekem ez a véleményem. De kérdezz meg mást is, hogyők mit mondanak.
Mivel én is mindig meghivást kapok a kawa klubtól, most én is szeretnélek elhivni benneteket holnap Visegrád - Dobogókő kistúrázni. Találkozó: de. 11, Szentendre, JET kút
Gyertek ti is!! Minél többen vagyunk annál jobb lesz!
Tincs