Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!!!
Mivel én is mindig meghivást kapok a kawa klubtól, most én is szeretnélek elhivni benneteket holnap Visegrád - Dobogókő kistúrázni. Találkozó: de. 11, Szentendre, JET kút
Gyertek ti is!! Minél többen vagyunk annál jobb lesz!
Tincs
Köszi Pajzs látom te azért bíztál bennem
Jó munkát!


De most már búcsúzom, mert megyek tárgyalni. Áhhh, munka, munka és munka.
Irígyellek, Görögország nagyon szép én is voltam és nagyon jól éreztem magam.
Hmmmm. Hát igen a nők többségét elég nehéz hosszú távon épp ésszel elviselni. Főleg amikor kérdésre, kérdéssel válaszolnak.

Ja! 2 hétig pihikéztem. 1 hétig idehaza szüttyögtem, meg egy hétig egy Görög szigeten sütettem a hasam. Nem is akartam hazajönni, csak nem találtam elég nagy motort, így inkább hazajöttem.
Én egy kibirhatatlan személyiség vagyok hosszú távon.

Pihizni voltál valahol?

Képzelem a rendőr fejét az igazoltatás után...
De akkor már minden rendben ha megjött az alkatrész, akkor csak a felhőtlen motorozás még sajna csak egy darabig
Szia Nicky!

Miért olyan borzasztó vagy?

Nincs semmi külcsi. Kedden jöttem haza és még próbálok aklimatizálódani, meg valami munka félét imitálni.
Végre megjött a ZiZencsnek az alkatrésze és már az is műxik. Eltört az önindítógombom és csak egy dróttal rövidrezárással indult. Elég mókés volt főleg, amikor szerdán a rendőr igazoltatott. Gyújtás rá, drót elő, rövidzár aztán indult a motor.
Szió Rich!

Szerintem pajzs úr inkább engem szeretne túlélni..........

Mizu Veled?
Jó reggelt mindenki!

A hitetlenek megnyutatására Ő itt Csaszii és az Ő ződ mocia
Csaszii,

én úgy csinálom, hogy egy tokba teszem a telefonomat (sima telefontartó), befér az ülés alá, és hogy ne csúszkáljon, egy kis zsepivel tömöm ki a maradék helyet... :-) Igaz kicsit felmelegszik a mobil, de a tok azért védi úgy ahogy. Az irataidat meg tedd a dzseki zsebedbe.
A bejáratásról (mondjuk erről külön topic van): én előírás szerint bejárattam a gépet (800 km-ig max. 4000, 1600km-ig max.6000). Olvasd el a kezelési könyvet, 53. oldal.
Hozzáteszem, hogy gyárilag a motort ásványi olajjal töltik fel.
Hát mit mondjak életemben elöször béreltem időmérőt és 2.19 447, de csak az első hét kört mérte az okos mérő, állítolag szólt a hangosba, hogy nincs jel csak nem tudom, hogy mikor, mert én mem hallottam, hacsak nem akkor amikor fent voltam a pályán. Pedig kúrva jó volt, és végre tudtam egy pár tiszta kört menni, na mindegy! Ez az én formám!
ahamm most neztem egy nike féle kis penztarcat amibe épp ncsak belefernek az iratok majd talan azt, és az kawazöld színü:)
A kawaának, vannak nagyon jó kis hasitasiik.
probalkoztam tegnap egy övtáskával de olyan kövér vagyok hogy nem ért körbe a derekamon:) najó szóval avval nehezen oldottam meg:) majd meg szenvedek vele:)
Óhhh! ...és újra itt van álmaim hercegnője is.

Még mindig próbálja túlélni Pajzs a Yamaháját?
Akkor mit szólnám az enyénhez ami egy kisebb hajó
csaszii vannak övtassék is.........
más téma:

ha motoros ruhában motorozok, amin egy darab zseb nincs a gépen meg nincsen egy rekesz sem akkor hova tegyem a telefonom a forgalmit és az irataimat?

jelenleg a hátsó ülés alá teszem ahova éppenhogy befér és meleg van mert alatta va na kipuff dob. tehat az nem jó megoldás. ottvan még a szerszámos kis zacsi, amit meg ne m akarok kivenni mert az hozzá van ugye és azt a yard meg bármikor kerheti mivel alapfelszereltség. vagy vegyem k ies a helyére? vagy milyen megoidast javasoltok?:) komolyan lövésem nincs hova a nyavajaba pakoljam ezeket:)
ssin

köszi az infót, nekem is az volt gyanús hogy csak akkor ciripel, ha húzom a gázt tehát ne ma motor hangja lessz ez mert az akkor is ciripelne ha csak siman jár, vagy más fordulat tartományban. tehát mindenképpen rezonancia. már csak a za kérdés meg tudják e jobban húzni (feszírteni) vagy valami a kuplungkart hogy ne csinálja ezt vagy ez ilyen marad örökké? mert igazabol nem az a lenyeg hogy milyen hangot ad ki hanem az hogy ez e nála a természetes vagy sem.

ZZRich

a forgalmit tényleg nem mutattam meg, de megnyugtathatlak, hogy senki sem adna nekem kölcsön egy ilyen motort raadasul benne 50 KM-el és nekem meg jogsi seho

Leslienek viszont brutális egy gépe van tegnap volt szerencsém megtekinteni, jó nagy, magas és az eleje szélesebb. meg hogy 2 utcasarkon szinte 3 utcasarkot vert volna rám ha nem figyelek oda és nem probalom taratani vele a lépést
Nem kell azt járatni szerintem. Fullon úgyse tud vele menni tartósan, a járatásnak meg épp az a lényege, hogy az állandó (alacsony) terhelést elkerüljék, mert az nem hat oda kellően. Amúgy meg forog a gépe 15500-at + pirosban vmennyit, úgyhogy nyugodtan tekerheti neki 6k fölé szerintem.

Gumi még van, az utóbbi pályanapomon állítottak a futóművön, így még annyira sem ette a fekete holmit az aszfalt. Viszont határozottan melegebb lett lejövetel után, így a "parasztos" menés ellenére is lehetett némi fejlődés (nem sikerült aznap ráhangolódnom a dologra).
Csaszi!

Gratula a motorodhoz. Most már egy kicsit elhisszük, hogy valóban van. De még mindig lehet, hogy csak kölcsönkérted.

A ciripelésről csak annyit mondanák, hogy ne 3-4 ezren motorozzál max, ha nem gyorsítasz, mert az én ZiZim, nem szereti ezt a fordulatszámot. Felfelé váltásnál inkább 4 ezernél kapcsolj, de 5-6 ezer felé se menjél, mert gondolom még járatni kell 1-2 ezer kilométert. Legalábbis nekem ez a véleményem. De kérdezz meg mást is, hogyők mit mondanak.

ZZRich
csaszii,

nálam is van ez a rezonálás, a kuplungkar okozza, de csak úgy 9 ezres fordulatnál! nézz be a zx-636 topicba, onnan kaptam a tippet én is!
Köcc. Amúgy mizujs? Van még gumi a motorodon?
Üdv itthon!