A GPZ-vel az volt a bajom egy idő után, hogy elértem a futómű korlátaihoz, ill, a sajátomhoz azon a motoron. Tiszta gáz volt, mikor a Mátrában igyekvően menve (lábtartópöcök karistolta az utat) és egy csomó előnnyel rendelkezve úgy hagytak ott, mintha álltam volna. Az alapvető gond meg az volt, hogy a 4hengeres kawákért+a hangjukért voltam oda, a gpz500 meg kéthengeres.
A cimborám megvette a hetest szakadtan, használtan (addig csak új gépeket vett) , gondolom nem nőtt a szívéhez, kipróbálta a 636-ot, és eldöntötte, hogy eladja a 7-est. Erre gyorsan kellett reagálnom: eladtam a még hiteles gpz-t (1 héten belül, olyan áron..) + pár holmimat, szereztem kölcsön zsetont és go!!!! (magyarul: gyí! mint a yamahák oldalán..). Aztán Ő vett egy újszerű, alig futott gépet. Szerintem rossz cserét csinált (dupla annyiba volt a 6-os), de nem sírok, mert szinte az összes 7-eshez való alkatrésze hozzám vándorolt..
cenis szeretnek többet megtudni a kawasakirol, de nem sikerül. nem arol hogy milyen motorokat gyartott hanem a zservezetről magárol..fotokat képeket...történemet stb...nehezen jarok utanna a neten:)
Ó, hát igen, kerek 3 évet vártam, hogy élőben lássak egy ZX-7-et! Aztán amikor B.almádiban megpillantottam egy pirosat Vance&Hines kipufogóval, 1600km-rel, asszem szerelem volt első látásra!
én nem igazan vagyok mestere a dolognak de a Honda az a motorblokkjairól híres ha jo ltudom. az eleje tényleg jópofa a maga Róka (ravasz) fejidomjával.de az egész egybevetve a hatás...olyan régimódi, mintha kockás lenne. Leslie 98"es kawa ZX7 -ese sokka sportosabb és kerekebb mint az uj 600 RR. (ahogy en latom)
Lslie de a GPZ-t miert passzoltad le? s akkor honnet lett ZX7?
Nekem a 600RR-en éppen az eleje az, ami tetszik, a többi már nem igazán, a műszerfal pedig... Na ja. Én nem mentem sehová, csak Csepelre, nálam nem volt kérdés a kérdés!
Én ezt általánosban döntöttem el "89-ben. Nézegettem a katalógust és válogattam, melyikeket tartanám. Fzr 1000 volt a bálvány. Aztán a váci úti yamahában rájöttem, hogy élőben kurvanagyok azok az enduro gépek..
Az fzr pont jó volt. Teltek az évek, kezdtem felnőni, pár barátot leszámítva csak röhögtek, mikor mondtam, nekem lesz olyan motorom. Lett volna lehetőség, hogy az ölembe essen, de elúszott. Aztán Allveer beszólt, hogy szedjek már össze egy motorra valót duma helyett.. és megtettem szép lassan. Aztán közbejött pár probléma, minek folytán anyagi lehetőségeim kisebbek lettek, de a szándék még erősebb, mondhatni életcél. Aztán megnéztük a hirdetett motort amire futotta, de sokkal szakadtabb volt a leírtaknál. Azt nem tudtam hogy használtat is lehetne már hitelre, így egy új gpz lett a vége..
hát igen én is sok gépet megnéztem mielőtt megvettem volna (mondjuk érdekesésg a yamahába nem mentem el) de a kawasaki valahogy mindig vonzott és hát amikor megláttam a szalonban a 636ost ráadásul egymas melett állt 5 darab...raultem a zegyikre (csepelen volt a csepel muvek teruletén) s akkor gondoltam hogy ez kelleni fog:) pedig a Z750et is ajanltak. fene se hitte volna erről a motorról hogy ilyen hivetetlen jó:)
nemcsak azert mert a karasnaban suttyok voltak de nekem a Honda 600 RRje valahogy nemtetszett, olyna zsögletes volt a muszerfal meg ne mtudom....kicsit egimodinak hatott a kawa melett.
Annyira igaz, hogy minimum nagyon-nagyon! Nekem vagy 11 évem ment rá a róla való beszélésre mig végre eccer csak idén májusban gyökereset változott a helyzet! Most már RÓLA beszélek! Úgyhogy (talán csak kicsit) megkésve gratula Neked Csaszii!!! Az (egyik) leggyönyörűbb, legszexibb motoron ülünk!
Mondom, ne is törődj ezzel, nem von le az értékedből, csak azt jelzi, hogy elkezdődött egy korszakod.
Oszt mennyivel jobb, hogy van, mint az, hogy csak beszél róla az ember (arról, hogy majd lesz), nemde?
itt a link:)
kimegyek regel a motoromért fél 10re, seho lsneki
pedig kiderült hogy szegeny baratomnak hamarabb elkelett menie s en motoron ultem (robogón) mikor hivott igy nemhalottam
majd delutan 4 körül
Gondoltam kicsit felhozom a topicot! Remélem jövő hét szombatra mindenki megrendelte már a jó időt!
A cimborám megvette a hetest szakadtan, használtan (addig csak új gépeket vett) , gondolom nem nőtt a szívéhez, kipróbálta a 636-ot, és eldöntötte, hogy eladja a 7-est. Erre gyorsan kellett reagálnom: eladtam a még hiteles gpz-t (1 héten belül, olyan áron..) + pár holmimat, szereztem kölcsön zsetont és go!!!! (magyarul: gyí! mint a yamahák oldalán..). Aztán Ő vett egy újszerű, alig futott gépet. Szerintem rossz cserét csinált (dupla annyiba volt a 6-os), de nem sírok, mert szinte az összes 7-eshez való alkatrésze hozzám vándorolt..
Lslie de a GPZ-t miert passzoltad le? s akkor honnet lett ZX7?
Az fzr pont jó volt. Teltek az évek, kezdtem felnőni, pár barátot leszámítva csak röhögtek, mikor mondtam, nekem lesz olyan motorom. Lett volna lehetőség, hogy az ölembe essen, de elúszott. Aztán Allveer beszólt, hogy szedjek már össze egy motorra valót duma helyett.. és megtettem szép lassan. Aztán közbejött pár probléma, minek folytán anyagi lehetőségeim kisebbek lettek, de a szándék még erősebb, mondhatni életcél. Aztán megnéztük a hirdetett motort amire futotta, de sokkal szakadtabb volt a leírtaknál. Azt nem tudtam hogy használtat is lehetne már hitelre, így egy új gpz lett a vége..
nemcsak azert mert a karasnaban suttyok voltak de nekem a Honda 600 RRje valahogy nemtetszett, olyna zsögletes volt a muszerfal meg ne mtudom....kicsit egimodinak hatott a kawa melett.
Oszt mennyivel jobb, hogy van, mint az, hogy csak beszél róla az ember (arról, hogy majd lesz), nemde?