Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LX_ZX jobbulást
Gyurkesz, ki van zárva, csütörtökön rajta ültem, Budapesten...
Akkor megyek csütörtökön, elviszem neked a szemeket, mikor lesz a tali?
dannyboy: jól láttam, hogy a bringádat láttam csütörtökön a Pringen?
Dannyboy: megyek csütörtökön! Jössz te is? Akkor viszem a könyvet!
LX-nek jobbulást!
dannyboy lesz klubtali
LX jobbulást!
Akkor jobbulást LX-nek!
Egy képen vagyok csak sajnos, Maga lusta! :)
Vagy a gépeden nincs net?
Különben nem haragszom mikor ezügyben csipkelődöm, mert a nincs helyett van, csak nem hozzáférhető. A semminél az is jobb.
sziasztok!

megosztom Veletek, mert tudom, hogy sokan bírják.
LX szegényke kórházban van, mert úgy belakott valami 7végi partyn, hogy az epéje már nem bírta.
így most fexik szegény kórházban, azért nem ír.

ezúton is jobbulást neki.
08.11 H.ring

Leslie itt vagy pár képen.
meg nálam a gépen :o(
Erről a "kanyarban variálásról" sajnos vannak nekem is tapasztalataim, tavaly egy HMI-s gixxxeres csóka hozott agyvérzés közeli állapotba, amikor meg akartam előzni a hátsó kanyargós részen...
Gyurkesz, csütörtökön leszel a klubtalin?
Ok mester, semmi sem erőszak, csak vélemény!
Elhiszem nektek, higgyétek el!
Az "olyan ívet hagytam" az egyenesre értendő, kanyarban már nem variáltam, az nekem se jó, főleg, ha egy 3. motoros is jelen van.
Így egyszerűsítve a véleményem: óvatos, az adott pályán kezdő, de amúgy nem "rinyacsíkmotoros"nak jó a tükör _míg_ felveszi a tempót, utána már nem kell.
Leslie halgass rá tudja mit beszél!
Azért rossz a tükör, mert nem a pályát figyeled, hanem a mögöttes forgalmat! Másrészt ha jön egy gyorsabb el akarod engedni, de ő akkor tud jól elmenni, ha az ideális íven mész! Ha látod és elengednéd ő számára kiszámíthatatlanná válsz, mert nem tudja, hogy tényleg elengeded, és merre térsz ki?! Ezért jó, ha simán mész íven, a gyorsabb meg megoldja! Ez a kiszámítható!
Mondom, anyagiak. Persze ha valaki más fizetné a pályanapokat a pénztárcám helyett.. Köridő-mérős motorok előnyben..

A tükör jó volt amikor óvatosan és kellő ismeret nélkül mentem, mert olyan ívet hagytam a gyorsabbaknak, amin kényelmesen és gyorsan el tudtak menni. Jellemzően az első két 20p-ben. A 4. 20p-ben nemigen volt már szükséges, mert ott már végig előztem.
És utána mindig hiányozni fog, ha nem teszed fel! Tényleg jó, nem hülyeség!
Az a legjobb, ha tudod, hol kell javulnod. De azért jó, ha képben van az ember miután kijön a 20 perces menetről, hogy melyik köre volt az amikor jót ment.
Tök jó érzés mikor látod, hogy körröl körre javítod az időd. Kivéve ha nem tartanak fel
De hát ez csak az én véleményem
Jelenleg nem izgat a transzponderes időmérés, mert egyelőre pontosan tudom, miben kell még javulnom (féktáv, ívek, kanyarsebesség), meg az anyagiak sem engedik. A köridő akkor kezd érdekessé válni számomra , amikor úgy érzem, hogy a jelen "csiszolatlan" állapotból átkerültem a "már csak egy kis polír kell" állapotba technikailag.
Úgy van ahogy tanult kollégám mondja
Ja, és szerintem vedd le a tükröt! Egyrészt ne nézd, mi van mögötted, másrészt ne törjön, ha gixer van! Szerintem!
Mikor mész ki köv.? Nekem sajna most szerda nem, de valszeg köv szerda már jó lesz! Érdemes egy transzpondert bérelni, 2 ropi és egész napra mér, legalább tudod hol tartasz és hol javultál!
Gyurkesz, szerintem elég közel voltam a 2:20-hoz az utolsó 20 percesben...
Persze jótékony homály fedi a valóságot, de úgy érzem, hogy nagyon sokat javultam a 3. 20p-re, a negyedik pedig ehhez képest is ugrásszerűnek tűnt (bemeneti és kanyarsebesség).
Leslie: jók a képek! Minimumiolyeneket vártam tőled, de következő alkalommal már jobbakat kell hoznod! Pik-pak meglesz a 2.20!