voltam a kawasaki szalonban tegnap és árultak 4.5 millióért egy ZX10-est, ami zsir uj, és agyonva ntunningolva és rajta volt a tábla hogy ELADVA:) 200 lóerő feletti teljesítménnyel. full karbon szett muzzys kipuff és minden miniatűr rajta, kormánytelóval (öhlins) és spec fékekkel meg minden...
nem volt semmi:)
de van aki megveszi:)....nekem gyanus. azzal a motorral szerintem hosszutavon senki sem marad kétkeréken. sajnos:(
szerencéd van hogy nem lett semmi bajod! örülök! remelem senkinek sem lesz baja! sajnalom amugy LX hogy elestél, de azert legalabb tulvagy rajta épségben.
Ha már köszörülés, akkor élezést (kisebb felületen csapnak a "sonkák" az olajba) + centírozást is csináltatnék. Itt a megfelelő gépműhely megtalálása lesz a nehéz(?).
Figyelembe veendő a gyári csapágyak mérettartománya is.
(mint laikus, remélem nem mondtam túl nagy hülyeségeket)
Nem lehet megköszörültetni a ZZ-R fötengelyét??
Mert végülis csak az egyik csapágy sértette meg,egy pici karcolás.
Vagy hülyeség?
Egyáltalán foglalkozik valaki motor főtengelyekkel???
Már az agyvérzés határán vagyok
ugyanezt csináltam tavaly én is. ácsingóztam a köridő után. aki 19-et ment a P.ringen istennek tartottam, s nem értettem miért nincsenek megelégedve vele.
Amarilla 15-öket ment, s elérhetetlen célnak tűnt, hogy egyszer majd annyit menjek.
a H.ringen értettem meg a kawával a dolgot. csak ülni kell rajta szinte, s Ő (a motor) csinélja a dolgát.
lazán könnyedén mentem, s nem görcsöltem az időn, meg meddig döntöm...
s 3 sec-kel gyorsabb voltam vele első nap mint tavaly a mille-vel.
aztán jött a többi.
néha még most is előjön egy gát, görcsösen tartom pl a balosokban. nem is ér le a térdem olyankor....
szerencsére ez egyre kevesebb.
s most jönnek alopott mondatok, amiket a tőlem gyorsabbaktól hallok...
tempó, gumi tapad, fékezni később, kigyorsítást hamarabb...
ami eleminek tűnik, csak mégsem az... mert nem 5 évesen kezdtem motorozni.
köszi!
azt hiszem el kellene azon is gondolkodnom hogy mennyire "erőltetem" illetve hajszolom a időt! Az a baj hogy azt várom el magamtól hogy olyan időt menjek (kb) mint te... pedig lehet hogy ez még korai!
először is köszi a "gondoskodást" másodszor pedig ha elengedem a féket, és borítok akkor simán megvan! Én voltam a fax. De idézőjelbe tényleg "jó" hogy megtörtént, mert : soha nem estem, és ez is egyfajta korlát, hát most megvolt. Rendben vagyok, a moci is egész jól megúszta. Visszaültem!!! Nem adom fel!!!!
Attila nem lehetett, mert nem is tudtam hogy mögöttem van ahogy így emléxem, akartam adni egy gázfröccsöt mielőtt még egyet kapcsoltam volna vissza, és meghúztam a fékkart (balfaaaax )
azt ne nekem. magadnak.
én csak a távoldó cél voltam
attila kergetett bele tuti a nagy fékezésbe. ő a hibás.
most agyalok, s rakódnak le a kanyar előtti dolgok amiket csinálunk.
később kell rányúlnunkk a fékre, s ezt kell gyakorloni.
később fék, a szokásos nagy fék ami kisebb, s a bemenetben egyre jobban csökkenteni a fékezést.
ebben simán van még 2 - 3 sec a mi szintünkön. több....
irígy vagy szép szemekre ugye? lefognak róla kerülni nyugi. De asszem" nem a szezonban. Majd télen. Most marad a ragasztó - még ha nem is szép - de ha esetleg megint bukta van, akkor.... szóval érted
a pakolási lehetőséget pedig köszi te kis paahhaaszt
ja, és köszi az 1mp-t is
LX