Rángatás miatt volt már, hogy meglepetés ért. 1000-esnek rácsavarta a sorok között ahogy a sajátommal szoktam, aztán keréken vágtattam a vonalon. Kamilláztam rendesen.
Torro, utcán is lehet kontrollálni egy ezrest, nincs azzal probléma. Akkora nyomatékú motort még ne mgyártottak, amivel ne lehetne bármilyen útfelületen biztonságosan elmotorozgatni - pláne normális gumival.
Pár napig egy R6-tal jártam a várost, és bár a legtöbb szempontból sokkal kellemesebb "viselet" városban mint az R1, a nyomaték nagyon hiányzott - valahogy nem éreztem annyira biztonságosnak emiatt, mint az ezrest. Úgyhogy hatszázast tuti nem fogok venni.
Persze aki hülye, meg a "rángatós" kategória, az jobb ha hatszázast vesz. Vagy inkább azt se.
ZZ-R 1100
Jobban jársz, ha veszel egy blokkot a Burmitól egészben. +36309546172, de előfordul, hogy várnod kell rá kicsit, mert nem mindig van raktáron.
SEGÍTSETEK!!!!!! 93-as ZZ-R1100-hez . Főtengelyt keresek+1db hajtókart+3db dugattyut.
Nagyon fontos lenne. Ha valaki tud valamit,vagy valakit akkor előre is köszönöm.
06/70-260-3152
látom neked is van melód rendesen.... Esőruha kérdés pedig nem vicc!! Nem azért forszíroztam mert annyira el akarom adni, (pedig el akarom) hanem mert nem lenne jó ha a túra előtt 5 perccel találnád ki hogy nem jó rád, és nincs esőruhád és sz@rrá ázol....
ez tény ész/gondolkodás szinte mindenhez kell. viszont a pályán - ahogy azt Allveer is írta - soxor a tapasztalaton alapuló, időnként reflexszerű döntések, megoldások vannak túlsúlyban. 1xűen azért - szerintem - mert nincs időd közben gondolkodni ( a szó hagyományos értelmében) Ez természetesen nem jelenti azt hogy ész nélkül kell motorozni a pályán..... Én pl. szerintem azért vagyok lassú, mert túl sokat gondolkodom..
LX:
Nem, mert annyi a meló, hogy lassan már nem is alszom, razberg. De szombaton vége, viszont az előrejelzésed alapján úgy látom, nem lehet elmismásolni az esőruha kérdést :)
Látatlanban lefogadom hogy ész az élet területén mindenhez kell. ho ltöbb hol kevesebb.éehet bármit esztelenül is csak akokr nem biztos hogy elérjük a kívánt célt. motorozásnál adott esetben a jobb köridőt vagy hogy pl..ne essünk el...kinek mi a célja:) de rutin kell mindnehez. szerintem a tehetség soksok gyakorlással pótolható. ezt már tapasztaltam és erre van példa sportteljesítményekben, vagy munka teljesítményekben egyaránt.
Lehet, hogy nem erőltetem túl a slick kérdést. Az ultrabakelit túra ME-Z4-gyel fogok kikerülni mindenkit. Majd nem 15000 km-t megyek vele, csak 10000-et
túró:
A gyakorlat a lényeg. Ez nem más, mint a tested tanítása az eszed segítségével. De nem az eszedtől tudsz jól menni, hanem attól, hogy adott szituációkban éppen gondolkodás nélkül cselekszel.
Nahát :)
tényleg rég találkoztunk! Dobot nem vettem, de már nem is fogok. Lassan kifelé megyünk a szezonból, nem akarok 120,000-et kiadni most, hogy aztán még kétszer kitoljam a garázsból a cangát. Egész évben kevés időm volt motorozni, 3700 km van a motorban. Szeptember első hétvégéje nekem jó lenne!
Nézd csak milyen képet találtam... Torro Gyártástervezést tanul... (A kép 2003 januárjában készült.)
Na véled mi van? Vettél már dobot a zöldségre? Motoroztál sokat? Vmikor le kéne futni Kalocsára ütközni veled is meg a többiekkel is, de sztem majd szeptember első 7végéje lesz az időpont.
köszi a ZX-10 képet. Bár szerintem ez csak egy kamu kép, amit egy ZX-6 és egy ZX-10 képéből montíroztak össze. Remélem legalábbis hogy csak egy Photoshop-pal készített agyszülemény, mert nagyon nagy csalódás nekem, ahogy ez kinéz...
Amit Danny mond, szerintem csak utcára érvényes és ott sem mindig. Olyan, h állandó ész és veszélyérzet nincs. Olyan, h vki állandóan kontrollálni tudja magát, nincs. Ki jobban tudja, ki kevésbé....van aki egyáltalán nem is akarja magát kontrollálni. De mindenkivel előfordulhat, h egy pillanatra kihagy vagy épp azt hiszi, már nagyon megy neki. Adott esetben (természetesen nem mindig) egy hatszázas egy enyhe farolással elnézhet a pilóta hibái felett míg egy ezres könyörtelenül megtorolja azt.
Ti vagytok a nagy pályázók nem én, de arra emléxem, h a TL-lel sokkal jobban kellett koncentrálnom a Hringen kanyarban, mint a 636tal...pedig ezutóbbival 1szer voltam 1 menetet és mégis ugyanazt az időt mentem. Szerintem az sem véletlen, h a pilóták döntő többsége - beleértve a tapasztaltabbakat is - jobb időket megy a hatkilósokkal. Így látatlanba azt is lefogadom, h a pályanapokon a roncsszállító jóval több ezrest kapar össze, mint 6ost.
Természetesen én is bevállalnám a 10R jelentette plusz kockázatot, ha lenne zsém mert utcára minden bizonnyal jobb annak aki élni tud azzal a nyomaték- és erőtöbblettel amit az a motor ad és nem az állandó 250++nel való eszetlenkedés tölti ki a mindennapjait. Bár lefogadom utcán is alakulhat olyan szitu, amikor az ezres hátbavághat, mondjuk csúszós, fehér aszfalton, poros úton, esőben stb ahol kisebb a tapadás.
De ha csak pályáznék akkor 600nál egyelőre nagyobb teljesen felesleges lenne számomra.
az eszed kikapcsolod, félelemérzet leesik s mész mint a meszes :o)
tudás meg ésszel jön.
fel kell fognod, értened, mit miért, meddig...
tehát Dannyi írás érvénybe lép...
LX
Pár napig egy R6-tal jártam a várost, és bár a legtöbb szempontból sokkal kellemesebb "viselet" városban mint az R1, a nyomaték nagyon hiányzott - valahogy nem éreztem annyira biztonságosnak emiatt, mint az ezrest. Úgyhogy hatszázast tuti nem fogok venni.
Persze aki hülye, meg a "rángatós" kategória, az jobb ha hatszázast vesz. Vagy inkább azt se.
Jobban jársz, ha veszel egy blokkot a Burmitól egészben. +36309546172, de előfordul, hogy várnod kell rá kicsit, mert nem mindig van raktáron.
Nagyon fontos lenne. Ha valaki tud valamit,vagy valakit akkor előre is köszönöm.
06/70-260-3152
látom neked is van melód rendesen.... Esőruha kérdés pedig nem vicc!! Nem azért forszíroztam mert annyira el akarom adni, (pedig el akarom) hanem mert nem lenne jó ha a túra előtt 5 perccel találnád ki hogy nem jó rád, és nincs esőruhád és sz@rrá ázol....
LX
ez tény ész/gondolkodás szinte mindenhez kell. viszont a pályán - ahogy azt Allveer is írta - soxor a tapasztalaton alapuló, időnként reflexszerű döntések, megoldások vannak túlsúlyban. 1xűen azért - szerintem - mert nincs időd közben gondolkodni ( a szó hagyományos értelmében) Ez természetesen nem jelenti azt hogy ész nélkül kell motorozni a pályán..... Én pl. szerintem azért vagyok lassú, mert túl sokat gondolkodom..
LX
Nem, mert annyi a meló, hogy lassan már nem is alszom, razberg. De szombaton vége, viszont az előrejelzésed alapján úgy látom, nem lehet elmismásolni az esőruha kérdést :)
nem tudtál aludni??
All,
pillanatnyilag ez a holnapi előrejelzés..... leglább nem "sülünk" meg, de ha ez bejön akkor NO ESŐ!!!!
LX
A gyakorlat a lényeg. Ez nem más, mint a tested tanítása az eszed segítségével. De nem az eszedtől tudsz jól menni, hanem attól, hogy adott szituációkban éppen gondolkodás nélkül cselekszel.
Nahát :)
tényleg rég találkoztunk! Dobot nem vettem, de már nem is fogok. Lassan kifelé megyünk a szezonból, nem akarok 120,000-et kiadni most, hogy aztán még kétszer kitoljam a garázsból a cangát. Egész évben kevés időm volt motorozni, 3700 km van a motorban. Szeptember első hétvégéje nekem jó lenne!
Nézd csak milyen képet találtam... Torro Gyártástervezést tanul... (A kép 2003 januárjában készült.)
köszi a ZX-10 képet. Bár szerintem ez csak egy kamu kép, amit egy ZX-6 és egy ZX-10 képéből montíroztak össze. Remélem legalábbis hogy csak egy Photoshop-pal készített agyszülemény, mert nagyon nagy csalódás nekem, ahogy ez kinéz...
ezt jól megmondtad. sok igazság lakozik benne!
LX
Ti vagytok a nagy pályázók nem én, de arra emléxem, h a TL-lel sokkal jobban kellett koncentrálnom a Hringen kanyarban, mint a 636tal...pedig ezutóbbival 1szer voltam 1 menetet és mégis ugyanazt az időt mentem. Szerintem az sem véletlen, h a pilóták döntő többsége - beleértve a tapasztaltabbakat is - jobb időket megy a hatkilósokkal. Így látatlanba azt is lefogadom, h a pályanapokon a roncsszállító jóval több ezrest kapar össze, mint 6ost.
Természetesen én is bevállalnám a 10R jelentette plusz kockázatot, ha lenne zsém mert utcára minden bizonnyal jobb annak aki élni tud azzal a nyomaték- és erőtöbblettel amit az a motor ad és nem az állandó 250++nel való eszetlenkedés tölti ki a mindennapjait. Bár lefogadom utcán is alakulhat olyan szitu, amikor az ezres hátbavághat, mondjuk csúszós, fehér aszfalton, poros úton, esőben stb ahol kisebb a tapadás.
De ha csak pályáznék akkor 600nál egyelőre nagyobb teljesen felesleges lenne számomra.
LX
LX
tudás meg ésszel jön.
fel kell fognod, értened, mit miért, meddig...
tehát Dannyi írás érvénybe lép...
Danny majd hívlak!
LX
ez tetszik.
na ezt megjegyzem.