Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem volt uncsi.
az eleje lírai ugyan, s tőled szokatlan, de a többi jó volt. :o)

írásba is adom, hogy pakolhatsz a buszba legközeleb is, s örülök, hogy nincs bajod
te paaaaszt
Köszi. ZŐŐŐŐDIKE gyorsan ütőképes lesz ismét. (bár kevésbé szép mint volt...)

LX
Jó hogy épségben megúsztad. Nomeg örülök, hogy a "zőőődike" is aránylag egyben maradt!
Sziasztok,

hosszú lesz... tegnapi P ring beszámoló da" LX

Korán csörgött az óra... Lassan ébredt a csapat, éppen ahogy az időjárás tette. Hűvös napnak indult. A felkelő nap sugarai narancsszínbe borították helyenként a felhőkkel szaggatott kék eget. De örültünk, nem esett, és a szél is kezdte felszárítani a helyenként még nedves pályát. Elindultunk, vissza a helyünkre, és mindenki elkezdett pakolni. Olajozott mozdulatokkal, mindenki tudta a dolgát. A gyönyörű kétkerekűeket legurították a kisbuszokból, trailerekről ahol addig pihentek. Harcra készen sorkoztak a parkolóban. Agresszívan, kecsesen, előkelőn. Felkerültek a gumimelegítők, majd regisztráció, és a transzponderek "beszerzés" következett. Közeledett a kilenc óra. Mindenkin az izgalommal vegyes versenyláz tünetetei mutatkoztak. Gondolatban még egyszer végigmentem a pályán, felidéztem magamban a kanyarok, miközben hevenyészett mozdulatokkal lazítottam. Gondoltam : ez lesz az a nap amikor gyorsulnom kell, és javítani fogok az időmön. 5 perc indulásig. Lázas öltözködés, paplanok levétele a gépekről. A motorok már dübörögnek. Ott állunk a box utca kijáratánál, és mindenki csak a pályára koncentrál. Kinyílt a kapu, és egyest kapcsolok, és Túró után eredek, hátha elcsíphetek tőle valamit. Az első két kör - hála a gumimelegítőnek - egész jóra sikeredett. Elkaptam a ritmust, gondoltam magamba, és mosolyogtam egyet a sisak plexije mögött. Néhány lassabb kollégát kerülgetve próbáltam Túró mögött maradni (kis sikerrel). Így kezdtem meg az ötödik körömet. Jobbos, rövid egyenes, majd megint kiülök, és ismét jobban. Térdkoptató súrol az aszfalton, amit büszkén nyugtázok. Kigyorsítás, kis fék, és jöhet a balos törés. Naaa, ez is megvolt. Készülhetek a következő balosra. Hoppá, ez egy kicsit sok lesz? Gondoltam magamban.. fék.. kicsit mozog a hátulja sebaj, még egy kis fék.. nagyon mozog a hátulaj! Ítt valami nem jó - suhant át az agyamon - és már repültem is. Arccal a sóderágyba. Felültem, kicsit zúg a fejem. Sebaj, mindenem megvan, és mindenem mozog. Ok. Szalad a pályabíró, falfehér arccal. Intek neki hogy renben vagyok. A drága ZŐŐŐDIKE pedig csak fexik búsan, csendben az oldalán. Ő nincs annyira jól mint én. Néhány szó a pályabírókhoz, akik megnyugodva konstatálják hogy renben vagyok. Végre a motorra is vethetek néhány pillantást. Hál" Istennek neki sincs komolyabb baja. Csak néhány apróság. (plexi, fejidom az orrésznél repedt, farokidom törött de nem vészes, légbeömlő törött, de javítható... és még néhány karc..) Szóval ez is eljött. Én is a "dögszállítón" vagyok. De semmi baj, ez benne van, és tanulni kell belőle. Délelőtt további része a motor szétszedésével, és tisztításával, illetve összerakásával folytatódott. Delutánra pedig összeállt a vas, és - bár plexi nélkül - de újra száguldottunk a pályán.
(bocs ha hosszú volt és unalmas....)

LX
ezt most miertmondod alveer nem hinném hogy hülyeséget írtam volna tudtommal nem mondtátok hany éves vagyok.

a hozzászólásommal meg csak a piszokmagas árrésre probaltam felhívni a figyelmet amivel olykor a cégek dolgoznak.
Mit is mondtunk, hány éves vagy?
:)
az ab aj ezekkel a motorokkal is mint az autókkal, ha alkatrészenként szeretném megvásárolni a teljes motort pl gyári új alkatrészekkel akkor minth 10x anniyba kerülne tehat a te ZZR ed is vagy 12 miska lenne ha mindent apránként vennél meg szerintem:) ezt sosem értettem:)

persze világos egyébként. az alkatrész eladásból nagy haszna van folymaatosan a cégeknek. hosszú távon ebből megélnek:)
ZZ-R1100!

Annyi komment a Zizi főtengelyhez, hogy azt jóformán mindenhol aranyárban mérik Hiába a minőséget meg kell fizetni, de szerintem is az Allveer által felvázolt blokkvásárlás a legjobb megoldás.

Van még egy lehetőség, az pedig a Motorrad. Nem olcsók, de kapcsolatban állnak Osztrák és Német bontókkal. Kb. 1 hét amíg utána néznek a dolgoknak és ha megrendeled, akkor 2-3 héten belül szállítják a cuccot. Teszem hozzá tőlük még nem rendeltem, tehát nemtom, hogy milyen állapotú cuccokat tudnak beszerezni.
Nahh. Beszéltem velük.
Az 500 €,nem érvényes,az csak egy érték határ az alkatrészekre.
A főtengelyt meg eladta
Keresés tovább.......
Amugy nagyon köszönöm,hogy segítesz nekem
Ha egyszer kész lesz a Drágám akkor megyek veletek egyet túrázni.
jó munkát és folytato ma Sherlok Holms-t
Csak cseszegettek! Fel ne húzd az orrodat!
Engem is szoktak, nyugi .... ezzel a problémával nem vagy egyedül...

És csak bátran olvass tovbb a sorok között , ahogy neked teccik

Nekem mennem kell melózni, ma már nem leszek
nem csezsegetésnek szántam csupán apró észrevétel vagy talan olvasás a sorok között

kérdésedreválaszolva: cseszegettek és kurvara nemvotl vicces

vagy csak irigyek. a fene sem tudja....
ÁÁÁ, téged nem szekíroztak eleget a nincs motorom- van motorommal ???
Ne cseszegessss
kellene egy topikot létrehozni szerelmeseknek

már vannak itt páran párok:)
elment... mámint a levelem .. ]
Írjak neked levelet, de előtte keressem meg a címedet? Hogyvanez :)
allveer@friendsofzzr.hu
Dobsz nekem egy emilt?
a Blabla rovatban van valahol a címem...
;)
Allveer: elnézzük neked....
Igaz lehet, valószínűleg menstruálok. Évente legalább egyszer, egyesek szerint többször is előfordul.
Allveer nagyon gonosz vagy, ez nem helyes! Nem szabad ennyire lenézni a Suzukikat!
Az Opel jobban illene az összehasonlításba...vagy talán a Volks-wagen...
:)
Lényegalényeg, csak reagálni akartam kedves megjegyzésedre :)
A lada club hungary-ra vagy a lada baráti körre gondolsz? Mert keverik a kettőt erősen, pedig nagyon különbözőek.
Biztos lehetsz benne, hogy a honi Lada-klub is erősebb, mint a Murcielago-klub. Kinek mi elérhető :D
Ne is törödj velük... Melioth
Pasiiikkkk .gif" align="absmiddle">