Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mé nem cső, megmég rugó is, na jó spirális cső.
Van olyan termosztat, amiben sima bimetal fem nyitogat. Soha nem megy tonkre. Valszeg pont ezert nem rakjak az autokba. A gaz is gaz. Nem kellene kiszoknije. Ha egy darabig benne van, mitol megy ki nagy hirtelen. Nem tudom elkepzelni, hogy ne lehetne tartosabbra gyartani...
ezt katasztrófálisan fogalmaztad meg , .a rugó egy cső .
Meg sasolom
1Fazon kűttem neked freemailt.
A termosztátban lévő rugó egy cső. Aminek a belsejében folyadék, vagy gáz van, hő hatására a folyadék, vagy gáz megváltoztatja a rugó alakját (nyit).
Ha a folyadék, vagy gáz elszökik, nincs ami hatást gyakoroljon a rugóra (nem nyit).
Ne aggodj szedu
Ma kivittaem a fenyre az idomokat.
Kersz komentet?
Esetleg ha erdekel szolj es batran irom!
Nagyon is jol jartal te azzal a vassal 80-er!
Passz!
Azt pl. tudom,hogy a VW-ekben tartósan csak a GATES márkájú marad meg!
Es azon mar elgondolkodtatok, hogy elgyaltalan miert tud tonkremenni egy termosztat? Nincs is benne olyan alkatresz, ami elfaradhat?! Femlapkak, foglalat, gumigyuru. Max a vizko lehet az ellensege... Mondjuk Kawa termosztatot meg sosem lattam, nem tudom hogy van kialakitva.
Ez a termosztát téma meg úgy van ahogy Jimy barátunk is írta,hogy a többséghez létezik a gyári érték alatt és fölött 5 fokkal nyitó is.
Pontosan ahogy mondod!Hőértékbe lehet keresgélni,aztán jóccakát!
Igen, ertem, en is pontosan ezt a problemat vetettem fel. Lerakod az asztalra, kiderul, hogy Dacia. Ok. De nem biztos, hogy a hofoka jo a Triumphba. Ezekszerint megis bevalt es persze, ha van egy mertani kialakitason belul tobbfele hofok, akkor lehet varialni. Vagy esetleg ugy, hogy van ugyanolyan alaku Renault, vagy Citroen es ezek mas-mas hofokra nyitnak. Nem jartam utana a termosztat temanak soha. Az autosboltrol nalunk meg anyit, hogy a Fordba belevalot sem tudtam venni, nemhogy ugyanolyan alaku, mas hofokut.
Én az előző kilencesbe vettem Maruti hűtőventillátor gombát(~2000 forint a gyári 12 helyett).Szár átmérő és menetemelkedés szerint néztük az autók katalógusát,és addig keresgéltünk,amíg egy megfelelő hőértékűt nem találtunk.Ennyi!
De van egy haverom,akinek egy TT600-as Tryumph-ja van.Neki is beszart a termosztát,és az új nagyon drága bele.
Bement egy autósboltba,letette az asztalra,s mielőtt nekikezdett volna a mondanivalójának,az eladó megkérdezte:-Dacia termosztát?
Összehasonlították,ugyanaz!Ez kb. 3 éve volt,azóta is azzal jár.
Sima csiga, igy mar vilagos. Nem gondoltam, hogy tobbfele hofoku letezik, nekem eddig csak olyan autoim voltak, amibe csak egyfajta valo.. pl. Wartburg.
értelek Jimybácsi a patrol az 1 jó gép
Nekem a patrolba kellett anno, és 5-6 fokkal kevesebb hőértékűt vettem bele. De lett volna 5-6 fokkal több is. Így értettem.
ás az jó szerinted Jimy ami a gyáritól eltérő?valaki csak ki fejlesztette menyi legyen,nem?
Cápa. ha a termosztát paraméterei ,megy eggyeznek a Kawa termosztát paramétereivel, értem ez alatt a nyitási hőmérséklettet ,de itt is lehet egy 5fok, sima liba hogy jó, legalábbis nekem jó.
kivánom hogy jólegyen! mert ha nem akko mehecc a másékért és akko igazam lesz és Cápinak is igaza van!ja és ameiknek gimis a záró-nyitó része még véletlenül se vedd meg!
Hali!
A termosztat dobozán, és magán a termosztáton is rajta van a hőérték, amire nyit.
Nekem mikor autómhoz kellett kérdezte eladó hány fokon nyisson, mert tud adni a gyáritól eltérőt is.
Abbol, hogy egy termosztat mertani kialakitasa egyezik egy masikkal kovetkezik az is, hogy a homersekleti hiszterezise is azonos? Hogy fogtok rajonni, ha megsem?
Még tizperc és kiderül hogy jó, vagy sem.De a Craisler Voyager is kompatibilis 3000péz és gyári, nem utángagyi, ha ez nem jó hozok egy ollasmit
az jó csak ezzel az a baj,hogy a szarérához 1600-é is már utángyártott!án 3-mat vettem mire jó lett,és mind idő,szerelés,pénz!1szerübb letvolna 1ből megvenni a belevalót!de te tudod,ez csak a saját vélemlényem,tapasztalatom
Uraim, ha valakit érdekel a 9-es termosztát eggyezik a Ford sierra 2000-es termosztáttal 1600ft ua termosztát Kawasakinál horror!