na, ezt jó tudni... oda nem mertem volna, de kipróbálom... Megnézem a targoncás módszert is, mert én igazából targoncákat szervizelek és mindig van egy-kettö a mühelyben
Ja és Jimy mindenhez kiveszi előbb a hátsókereket, ha izzót kell cserélni akkor is Olyan mint a svejk a derék katonában. Aki gyengélkedőn volt, tök mindegy mi baja volt beöntést kapott...
egyébként szoktatok ilyesmiröl beszélgetni? csak azért kérdezem, mert ha gond, akkor nem írkálok ide ilyesmit.... Csak az alfa fórumon Pl mi mindent megbeszéltünk, hogy ki-mit-hogy, és így sokkal könnyebb volt mindenkinek...
nekem egy olyan manual van, ami 322 oldal, benne is van, csak azzal nem vagyok tisztában, hogy melyik csavart kell elöször, vagy milyen sorrendben...ezért gondoltam, hogy ha vki csinálta, vagy esetleg video van róla valakinek, akkor sokkal könnyebb lenne... Hogyan szokták megemelni a motorokat, hogy az elsö telot ki lehessen venni? Én arra gondoltam, hogy megemelem egy kötéllel, meg targoncával...:-)) de egyébként hogy szokták?
Egyébként gratulálok a fórumnak, ma sikerült leradíroznunk a 6-os fórumot, így mától a második legnépszerűbb fórum vagyunk a kawasakin...
HIPP HIPP HURRÁ, HIPP HIPP HURRÁ, HIPP HIPP HURRÁ
Már csak a z van hátra, de ezzel a lendulettel azt a 247 oldal különbséget néhány hónap alatt behozzuk és feltöröljük velük a padlót...
Na az lehet, hogy a lapszámra nem pontosan emlékszem.
De a hátsókerék biztos kiugrik.
HIPP HIPP HURRÁ, HIPP HIPP HURRÁ, HIPP HIPP HURRÁ
Már csak a z van hátra, de ezzel a lendulettel azt a 247 oldal különbséget néhány hónap alatt behozzuk és feltöröljük velük a padlót...
Csak nézesd meg,hogy a tiédbe milyen kell.Hány W-s!