Jó. Mondjuk pont hétfőn adom postára az első-hátsó kereket gumikkal, féktárcsával, mindennel 20ezerért egy srácnak.
...de hogy miben...ehhez valami láda kell
Kawa...hm. Van egy rakás Kawasaki ZX4 alkatrészem, bár elég sok más típushoz is jók. Ha van valakinek ilyen öreg, 90-körüli gépe, és hiányos, vagy bármit lecserélne, szóljon. Mivel hamarosan leadom alunak kilóra a MÉH-ben a maradékot, félár alatt odaadom a cuccokat. Váz, hűtőrendszer, fékek, kormány, műszerek, lábtartók, ezazamaz.
Ha ezt a gyertya okozta volna, az a gyertyán is látszana. Ez szegényke akkor tényleg szimplán átégett. Nekem ilyen vázba épített ETZ150 blokkos "krosszgépem" volt, az udvaron kívül sosem mentem vele
Nem tudom, sohasem jottem ra, utloag nem lehetett kideriteni. Az volt a tippem, hogy a benzincsap eltomodott a tankban levo szutyoktol, kiitta a karbibol a benzint es nem vettem eszre, amikor bekeveselt, mivel a csogazt 2 percen keresztul folyamatosan huztam. Ennyi ido volt atmenni a szomszed faluba.
Na, most már lekopok innen
Megjegyzem: vigyázni a krosszal. Én 16-18 évi utcai motorozás után, 2 év krosszozgatással az utóbbi időben azt mondom, ha választani kellene, mert csak az egyiket szabad, akkor a krosszmotor maradna, a CBF menne...
Sajnos nekem rossz a kondim (az ulomunka nem segit fejleszteni) ugyhogy en a 250-tol szoktam igy kinezni. Emiatt nem is gondolkodom 500-ason, bar a meretei eppen jok nekem. Csak egy szep alom, belatom, hogy felesleges.
Es milyen igazad van! Amerikai markakbol leteznek 700cc-s 2T krosszmotorok is, Neked ajanlom. Nem tudom elkepzleni, hogy mire jok, valoszinuleg a gepesitett foldmuvelesben hasznositjak oket. Azt, hogy hogy lehet berugni oket, megintcsak nem tudom. Az en CZ-m egy 380-as oskovulet volt, de azt se kellett berugni masnaposan, csak ha volt kondi. 83mm-es dugattyu volt benne. A KX-ben 100mm korul van. 1,5 literes pillepalack atfer a hengeren siman... ez forog 11 ezret...
...mikor megkaptam az öccázast, fél kör után lejöttem a pályáról, és visszaadtam a srácnak, hogy köszi, de ebből ennyi pont elég volt. Aztán addig cseszte a csőrömet, hogy nem lehetek ilyen pöcs, hogy elkértem megint, és Lacházán mentem vele öt kört. Ezt fél óra pihenés követte. Konkrétan rázuhantam az utánfutóra, és ott lógtam, mint egy odavágott limonádés felmosórongy.
Egyetertunk, csak en mas tekintetbol fogalmaztam. Szerintem ugy nez ki, hogy a powerszelep adja az also fordulati rugalmassagot es kisimitja a nagyfordulati idegbetegseget azzal, hogy valamennyire atmenetesen lejjebb viszi a megindulas fordulatat. De a "valamennyire" fontos! Ettol meg a "nyit a power" erzes megvan, ami a CR-bol hianyzik. Ugy is fogalmazhatnek, hogy a CR-ben magasabb fordulatig tart a "doglott" allapot, amely egy 500-as eseteben eppen eleg arra, hogy pl. meredek dombon felkolbaszoljon a rider. (250-nel nem eleg, az nem bir nagyon kis fordulaton felmaszni). Ebbol a megfontolasbol ugy gondolom, hogy a CR-ben van egy kicsit tagabb also-fordulati tartomany, ahol gyenge allapot van, amit sarban, hoban, meredek dombon lehet hasznalni. A KX-nel ez gyakorlatilag nem letezik. Az igaz lehet, hogy kozeptol kezdve a CR-t (meg)nehezebb hasznalni, igazabol nem tudom. Fent mindketto ugyanolyan vadallat, de a KX mintha korabban orulne meg. Azt elfogadom, hogy a CR kicsit feljebb (vagy sokkal feljebb? ) hirtelenebbul indul meg. Igazabol ezt nem tudom CR 500-hoz nem volt szerencsem, csak lattam, hogy megy. Borzalmasan...
Turazni, endurozgatni csak alfoldi gyerekeknek ajanlom. 500-assal ugyanis muveszet meredek dombon felmenni (szerintem nem is lehet ). Ha nagyon pici gazt adsz, akkor nem megy fel, vagy lefullad (2T). Ha a minimalisnal tobb gazt adsz, akkor fel fog allni egykerekre vagy elkapar oldalra es kirepulsz a nyombol. Csak ugy van esely, lenduletet veszel es uveghangra porgeted, ahonnan mar nem tud plusz erot radobni, mert kiforgott (valtani tilos, akkor palyara allsz). Az viszont senkinek sem egyertelmu, hogy 65LE-vel a segg alatt (kiforgatva ugyebar ennyi), konnyeden manoverezget felfele az erdei uton es ilyenkor teszi -veszi a motort, mikor 1-2-3-ban fullra porgetve a ketnyomos szantofoldi ut is kevesnek szokott bizonyulni iranytartashoz. Dombnak felfele, egyetlen gazelvetelbol is baj lehet. Pontosabban nem az elvetelbol, hanem az elvetelt koveto ujabb gazadasbol. Ezzel a modszerrel keszulnek ugyanis a "KX szaltozik le a hegyrol" videok.
Megvan még, illetve közben annyi történt, hogy eladtam, sóhajtoztam egy évet, majd megszületett a kislányunk, és most vettem egy ugyanolyat...
...de hogy miben...ehhez valami láda kell
(lassan át kell menni a "Motocross" topicba)
Valóban gyönyörű kis gép.
Megjegyzem: vigyázni a krosszal. Én 16-18 évi utcai motorozás után, 2 év krosszozgatással az utóbbi időben azt mondom, ha választani kellene, mert csak az egyiket szabad, akkor a krosszmotor maradna, a CBF menne...
http://www.sportmotor.hu/motor...
...mikor megkaptam az öccázast, fél kör után lejöttem a pályáról, és visszaadtam a srácnak, hogy köszi, de ebből ennyi pont elég volt. Aztán addig cseszte a csőrömet, hogy nem lehetek ilyen pöcs, hogy elkértem megint, és Lacházán mentem vele öt kört. Ezt fél óra pihenés követte. Konkrétan rázuhantam az utánfutóra, és ott lógtam, mint egy odavágott limonádés felmosórongy.
Termeszetesen tudom mi a powerszelep.