Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Megvan még, illetve közben annyi történt, hogy eladtam, sóhajtoztam egy évet, majd megszületett a kislányunk, és most vettem egy ugyanolyat...
1 pár 17-es komplett kerék érdekelne!
Vegre valaki, aki nem mas csorosagabol akar meggazdagodni. Nekem a bontos egyetlen egy felnit adott ennyiert, az is rossz volt...
Jó. Mondjuk pont hétfőn adom postára az első-hátsó kereket gumikkal, féktárcsával, mindennel 20ezerért egy srácnak.
...de hogy miben...ehhez valami láda kell
Csinalj roluk kepeket szerntem, akar omlesztve is. Annyiert, amennyit a MEH-ben adnak erte, barki megveszi.
Kawa...hm. Van egy rakás Kawasaki ZX4 alkatrészem, bár elég sok más típushoz is jók. Ha van valakinek ilyen öreg, 90-körüli gépe, és hiányos, vagy bármit lecserélne, szóljon. Mivel hamarosan leadom alunak kilóra a MÉH-ben a maradékot, félár alatt odaadom a cuccokat. Váz, hűtőrendszer, fékek, kormány, műszerek, lábtartók, ezazamaz.
En meg motorostalalkozora is elmentem ezzel. Orultek nekunk nagyon. Masok halozsakot vittek a hatizsakban, mi oljajat meg benzint.
Ha ezt a gyertya okozta volna, az a gyertyán is látszana. Ez szegényke akkor tényleg szimplán átégett. Nekem ilyen vázba épített ETZ150 blokkos "krosszgépem" volt, az udvaron kívül sosem mentem vele
Nem gond, ezek rendes fiuk. Szokott itt lenni horgasz, meg autos tema is, nameg minden, ami Kawasaki!
Nem tudom, sohasem jottem ra, utloag nem lehetett kideriteni. Az volt a tippem, hogy a benzincsap eltomodott a tankban levo szutyoktol, kiitta a karbibol a benzint es nem vettem eszre, amikor bekeveselt, mivel a csogazt 2 percen keresztul folyamatosan huztam. Ennyi ido volt atmenni a szomszed faluba.
ilyet tud a "jó minőségű" gyertya is okozni...mi történt?
(lassan át kell menni a "Motocross" topicba)
A kep lemaradt
Neha voltak gondok:
Sajnos csak volt, de maig legenda. Egy 14 eves gyerek vette meg. Remelem meg el...
Hű...naon xép (ahogy Eli mondaná)
Valóban gyönyörű kis gép.
Hejj, a 22-es az en szerencseszamom is! Ezitt a feher capa :
Na, most már lekopok innen
Megjegyzem: vigyázni a krosszal. Én 16-18 évi utcai motorozás után, 2 év krosszozgatással az utóbbi időben azt mondom, ha választani kellene, mert csak az egyiket szabad, akkor a krosszmotor maradna, a CBF menne...
Nekem sem kell 500-as. A 250-estől meg így nézek ki edzésen:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sajnos nekem rossz a kondim (az ulomunka nem segit fejleszteni) ugyhogy en a 250-tol szoktam igy kinezni. Emiatt nem is gondolkodom 500-ason, bar a meretei eppen jok nekem. Csak egy szep alom, belatom, hogy felesleges.
Es milyen igazad van! Amerikai markakbol leteznek 700cc-s 2T krosszmotorok is, Neked ajanlom. Nem tudom elkepzleni, hogy mire jok, valoszinuleg a gepesitett foldmuvelesben hasznositjak oket. Azt, hogy hogy lehet berugni oket, megintcsak nem tudom. Az en CZ-m egy 380-as oskovulet volt, de azt se kellett berugni masnaposan, csak ha volt kondi. 83mm-es dugattyu volt benne. A KX-ben 100mm korul van. 1,5 literes pillepalack atfer a hengeren siman... ez forog 11 ezret...
Tudom, hogy tudod

...mikor megkaptam az öccázast, fél kör után lejöttem a pályáról, és visszaadtam a srácnak, hogy köszi, de ebből ennyi pont elég volt. Aztán addig cseszte a csőrömet, hogy nem lehetek ilyen pöcs, hogy elkértem megint, és Lacházán mentem vele öt kört. Ezt fél óra pihenés követte. Konkrétan rázuhantam az utánfutóra, és ott lógtam, mint egy odavágott limonádés felmosórongy.
Egyetertunk, csak en mas tekintetbol fogalmaztam. Szerintem ugy nez ki, hogy a powerszelep adja az also fordulati rugalmassagot es kisimitja a nagyfordulati idegbetegseget azzal, hogy valamennyire atmenetesen lejjebb viszi a megindulas fordulatat. De a "valamennyire" fontos! Ettol meg a "nyit a power" erzes megvan, ami a CR-bol hianyzik. Ugy is fogalmazhatnek, hogy a CR-ben magasabb fordulatig tart a "doglott" allapot, amely egy 500-as eseteben eppen eleg arra, hogy pl. meredek dombon felkolbaszoljon a rider. (250-nel nem eleg, az nem bir nagyon kis fordulaton felmaszni). Ebbol a megfontolasbol ugy gondolom, hogy a CR-ben van egy kicsit tagabb also-fordulati tartomany, ahol gyenge allapot van, amit sarban, hoban, meredek dombon lehet hasznalni. A KX-nel ez gyakorlatilag nem letezik. Az igaz lehet, hogy kozeptol kezdve a CR-t (meg)nehezebb hasznalni, igazabol nem tudom. Fent mindketto ugyanolyan vadallat, de a KX mintha korabban orulne meg. Azt elfogadom, hogy a CR kicsit feljebb (vagy sokkal feljebb? ) hirtelenebbul indul meg. Igazabol ezt nem tudom CR 500-hoz nem volt szerencsem, csak lattam, hogy megy. Borzalmasan...

Termeszetesen tudom mi a powerszelep.
A fene a szádat, most már akarok egy ilyet! A pénzem 90%-át motorokra költöm a többit értelmetlen dolgokra
Turazni, endurozgatni csak alfoldi gyerekeknek ajanlom. 500-assal ugyanis muveszet meredek dombon felmenni (szerintem nem is lehet ). Ha nagyon pici gazt adsz, akkor nem megy fel, vagy lefullad (2T). Ha a minimalisnal tobb gazt adsz, akkor fel fog allni egykerekre vagy elkapar oldalra es kirepulsz a nyombol. Csak ugy van esely, lenduletet veszel es uveghangra porgeted, ahonnan mar nem tud plusz erot radobni, mert kiforgott (valtani tilos, akkor palyara allsz). Az viszont senkinek sem egyertelmu, hogy 65LE-vel a segg alatt (kiforgatva ugyebar ennyi), konnyeden manoverezget felfele az erdei uton es ilyenkor teszi -veszi a motort, mikor 1-2-3-ban fullra porgetve a ketnyomos szantofoldi ut is kevesnek szokott bizonyulni iranytartashoz. Dombnak felfele, egyetlen gazelvetelbol is baj lehet. Pontosabban nem az elvetelbol, hanem az elvetelt koveto ujabb gazadasbol. Ezzel a modszerrel keszulnek ugyanis a "KX szaltozik le a hegyrol" videok.