Ebben az esetben a CR250/125/80 vagy a Simson robogó is elégséges a mutatványhoz. Hideg gumi, hideg (kitudja milyen) aszfalt, ennyi. Nem sok köze volt a lóerőhöz vagy a nyútonméterhez
Kerdezd meg azoktol, akik folyton a 4T-kre elveznek. Ugyanigy nem ertem, amikor a V2-eseket istenitik. "Allrol olyat tol!" Milyet bazeg? Semmilyet. Sor negy ugyanolyat tol, vagy ha nem tol, akkor azert, mert mar elkapar. A kulonbseg csak az, hogy amikor a V2 elfogyott a sornegy akkor kezd el menni!
Erre a motorra még a profik is azt mondják,hogy sok,nemhogy egy lelkes amatőr kezébe való!
Tesóm is kipróbálta a CR 500-at,sisak nélkül a lőtéren.Szinte csak alapjáraton döcögött vele,aztán egy huppanó után megmozdult a csuklója a gázmarkolattal együtt,és már hanyatt is b@szta!
El is ájult vagy két percre,meg egy hétig vagy állt, vagy feküdt,mert ülni azt nem tudott!
Unokatesóm is eladta,pedig ő már vagy 15 éve crosszozik,de belátta,hogy túlzás az a motor bármilyen célra is veszi az ember!
Azóta egy 426-tal keni.A váltóproblémákon már ő is túl van vele!Amerikából rendelte bele a cuccot,mert itthon arany árban mérik!Sőt a titán szelep is elszakadt nála,de szerencséjére a régebbi tipus acél szelepe megegyezik vele!
Nem feltetlenul vagja oda az embert, ha van egy kis keszseg a kezben. Nagyobb gond az, hogy hamar elfarad az ember es minden idegszalaval a korrigalgatason lesz, nem a gyorsabb haladason. Hetkoznapi ember nem tud 500-assal gyorsabban menni, mint 125-ossel. A csuzlinak csak huzod a szarvat folyamatosan azt' joccakat. Vasalod a godroket. Az 500-ason eloszor meggondolod, hogy huzz-e gazt, aztan huzol majd rajossz, hogy nem kellett volna. Osszevakarod magad a kulso ivrol vagy a fak kozul, kigurulod a kanyart, aztan megint huzol egy kis gazt gazt. Kis tulzassal ez megy.
Ez bolond,ennél csak az számít,hogy erős legyen!
Nem motorozik sokat,úgyhogy igazából nem számít a fogyasztás!
Fél óra-óra alatt kiállatkodja magát,aztán pár napig csendben van.
Bár én is azt mondtam neki,hogy sok lesz az,oda fogja b@szni,dehát ő tudja!
Csak annyira érdekel, mint a harangöntés
Ezt nekem
Hoppá
De hasonlóan járt a Tesóm is!
Tesóm is kipróbálta a CR 500-at,sisak nélkül a lőtéren.Szinte csak alapjáraton döcögött vele,aztán egy huppanó után megmozdult a csuklója a gázmarkolattal együtt,és már hanyatt is b@szta!
El is ájult vagy két percre,meg egy hétig vagy állt, vagy feküdt,mert ülni azt nem tudott!
Unokatesóm is eladta,pedig ő már vagy 15 éve crosszozik,de belátta,hogy túlzás az a motor bármilyen célra is veszi az ember!
Azóta egy 426-tal keni.A váltóproblémákon már ő is túl van vele!Amerikából rendelte bele a cuccot,mert itthon arany árban mérik!Sőt a titán szelep is elszakadt nála,de szerencséjére a régebbi tipus acél szelepe megegyezik vele!
Friss video: 500-asok 90-bol!
Nem motorozik sokat,úgyhogy igazából nem számít a fogyasztás!
Fél óra-óra alatt kiállatkodja magát,aztán pár napig csendben van.
Bár én is azt mondtam neki,hogy sok lesz az,oda fogja b@szni,dehát ő tudja!