Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pipi 216 ezer nem pénzhttp://www.motor-licit.hu/aukc... a vasért ha kell átadom itt 1 másik
Csutka draga, mi a palya? Meg van meg a Zetor?
Kawás ing aukcióban:
http://www.vatera.hu/kaeasaki_...
Nekem YZ 450F-em van, nem 426. A legfobb kulonbseg az kettjuk kozott az, hogy a 450-es 4 gangos, a 426-os pedig 5. Ez igenis fontos, mert supermoto eseteben (meg pl. enduroban is) sokkal jobb az 5 fokozat, viszont a YZ-F-eknel eppen a valto kenyes. A 426-osban 5 gangot pasziroztak akkora helyre, amekkoraban a 450-esnek csak 4 gangja van. A 426-os eppen emiatt sajnos valtohibarol hiresult el, gyenguska a valto. A supermoto atalakitasok eseteben a valtoproblema negyzetesen fontossa valik, mert egy teoria szerint a mereven felfogatott hatso lanckerek + aszfalthasznalat egyutt segit megolni a valtoban a fogaskerekeket. Nem tudom ez mennyire igaz, de teny, hogy minden aszfaltmotor gumirozott agyazasu lanckerekkel megy, csak a terepmotorok mereven csavarozottak. A supermotok a kivetelek a szabaly alol es allitolag a valtok csunyan meg is erzik ezt a hatast. Az en esetemben ez nem volt problema, mert en gumiagyazasu menesztot hasznaltam (es ugye nekem 4 gangos, ami birja). Igy semmilyen valto gondom nem volt. A 450-es tovabbi elonye, hogy fejlettebb, mivel ujabb. Erosebb es konnyebben indul.

Nem tudok nyilatkozni a kinai motorokrol, de latva a billentyuzeteket, meg a kavefozoket, amiket csinalnak, tul jo nem lehet.

En is egy 98 elotti (98-ban volt valtas) KX 250-et szeretnek venni. Volt egy 95-os CR 250-em, az tokeletes volt szamomra. Ha Jeremy McGrath tudott vele ugy menni, hogy ma is csodajara jarnak, akkor nekem is jo.
Értem. köszi. Ismerősömnek van egy yz426ja, mint neked. rendszámosként, sm ként. mikor jó, nagyon megy, de rengeteget kell költeni rá. ha találnék egy jó rmx 250et ,vagy kdx 250et, lehet csak azt vennék, egy jó rendszerrel azok is vannak 45-50 ló közt, és szervízigény szinte 0.
Ha nem találok, vannak szép Kx-ek, Yz-k 98as évjárat körül 3 kilóért...
Holnap lehet elmegyünk nézni barátnőmnek igazából, egy 250es Zongshent Volt már kínai quadom, semmi bajom nem volt vele, megnézem milyen 4t crossban a kína Alig használt 150ezerééé. Közel van, csak kiváncsiságból megyünk, 250 4t 20-25 ló...
Jó reggelt!
Mivanmá pipi megin mit nem vetté. Nézd a jó oldalát maradt egy csomó pízed.
A 4T-2T merleg nalam a kovetkezokeppen alakul: minimum kell 55-60LE, tehat 250-nel kissebb 2T vagy a 400-nal kissebb 4T kizarva. Csak krosszmotorrol lehet szo, endurorol nem, mert eg es fold a kulonbseg kettejuk kozott.

Supermoto felhasznalasra csakis 4T, mivel a 2T igen korulmenyesen hasznalhato supermotokent. Igazabol az egesz supermotozas szerintem csak palyan elvezheto, ez a 2T-re negyzetesesn igaz - bar nem probaltam.

Egeszen mas a dolog, ha terepmotorozasrol van szo. Ezesetben en abszolute 2T parti vagyok. A 2T sokkal nagyobb elmenyt nyujt, joval olcsobb fenntarthatosag mellett es hiaba kepes a 4T esetleg jobb koridore (bar mindig is vitattam, hogy azonos ccm mellett egyaltalan kepes lenne jobb koridore, merthat a versenyeken ugye a 250-es 4T-k a 125-os 2T-k ellen mennek) szoval a 4T hiaba kepes jobb koridore a jobb kigyorsitas miatt, ebbol csak profi krosszozo tud elonyt kovacsolni, olyan hetkoznapi amator, mint en, nem. Mivel gyakorlatilag egyetlen elonyet kihasznalni nem tudom, felesleges minden hatranyat vallalni, plane akkor, ha korant sem nyujt akkora elvezetet mint a 2T.

Markak. Abszolute japan parti vagyok, a KTM, Husaberg, Aprilia stb. markak csak messzirol, csak elso hallasra ragadnak meg. Kozelebb erve maris feltunik rajtuk a pocsek munka eredmenye, ami szerintem jol erezheto is. Azonos kobcenti mellett (maradjunk a 450-nel) a japan krossz erezhetoen erosebb es nemigen fordulnak elo vele olyan elementalis hibak, amik az emlitetteknel nem ritkan elofordulnak. Most nem sorolnam oket. Es a legszebb az, hogy a japan tipusok olcsobbak.
van 1 csomo elado alkatreszem pipi!
Csak nem elégedetlen vagy a motoroddal,hogy licitálgatsz holmi újabbra?
ez már árulás,nálunk az ilyen tettekért pucéronmotoroztatás a büntetés .
Nemfontos gyanítom, hogy a bűnös közzüllünk való. Majd kiderül, mert vagy kell hozzá alkatrész, vagy lesz egy csomó eladója...
Jó reggelt az uraknak mit akartál venni
reggelt
KV valakinek?
Valamelyőtök ellicitálta előllem a kéket Nem baj cserébe közel 60000-el odabasztam neki így jártál barátom
Azért kell lecserélni a fagyállót 3 évente mert "megeszi" a fémet ahogy cápánál is. A fagyállóságát nem veszti el A csapvíz vízkőlerakódást okoz, ha nem nálad majd a következő tulajnál.
2-ik
1-ső Ti mit csináltok még mindíg alszotok nahát
Bogyesznak új alvási szokásai vannak, lefexik délután 2-kor és éjfél után kell fel 2 percel Gondolom ti is elhiszitek
Úgyhogy az ő esetében koránkelésről nincs szó, csak későn fekvésről...
Jóccakát!
dehogynem,csak figyeld
A többiek így már nem is fognak 5kor felkelni azért, hogy elsők lehessenek... szégyeld magad
illik, de szerintem felesleges... enyémbe elég régi lehet, kicsit engedtem belőle még a múltkor, tiszta trugyi az egész, gondolom gyári víz... 3-4évet simán kibír, idén talán nem is hallottam 2nél többször a hűtőventim hangját.... és nem azért mert nem működik
Mindig is szerettem volna supermotot, egyszer már majdnem ki is csengettem egy VOR 503ra... rohadtjó... de sajnáltam volna, h városon kivül gyengusz... maradt a kawa... most van kis lóvé, ezért szerintem 250 2t lesz 98as évjárat körül. aztán ha egyszerű beleszerkeszteni, kap egy szett sm kereket, így összességébe 3 mocim lesz, ha isten is így akarja...

amúgy 250 2T-re fenntartás miatt cserélnél? Sokan 4Tről 2T-re térnek, és fordítva... nálad hogy van ez?
A hűtővizet is illik cserélni 2 évente.