Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok ez vilagos, termeszetesen eszembe sem jutna MV-t venni. Eleg kritikus vagyok ahhoz, hogy aprosagok is ki tudjanak boritani, nem hogy ilyen nagy dolgok. Egyebkent a rend kedveert elmondom, hogy japanbol sem vennek V2-est soha, tehat az en szememben a VTR is egy ugyanolyan szemetdomb, mint egy Ducati. Az oszes 4-nel kevesebb hengeru 4T motor es a 2-nel kevesebb hengeru 2T motor mehet a p....ba egesz nyugodtan. Kivetel a krosszban az 1 hengeres 2T, ami a terep miatt elegseges erovel bir es nagyfoku uzembiztonsagot nyujt, suly megtakaritas mellett.
És ennyi!
Az arányszámok azok,amik árulkodóak!
Hát azért Japán mocikról ilyet kevesebbet hallani. Arról nem beszélve, hogy 200 000 eladott ZX-6/7/9/10/12R-ből felrobban 10 az egy dolog míg ha a 2000 eladott F4 1000-ből felrobban 5 az biza gáz. 1,5-2X annyi pénzért. De gyönyörűek az tény.
Eleg ha csak a Z750-re gondolok, amit egyetlen egy palyanap alatt fogyasztottam el kisse: total lenyult a lanc, ami meg is ette a fogaskerekeket, folyamatosan forrt el a hutoviz, total eltaknyosodott a telo a sok pattogastol, a vegere nem nagyon volt fek es minden 20 perces menet vegen allitottam a kuplungra. Delutanra csorgott-zorgott minden. Az volt eletem 2. palyanapja, szoval nem az irgalmatlan koridokben van a dolog kulcsa
Nem ketlem es ugye japannal nem olvasunk ilyesmit. Pedig szerintem azokkal is meg lehet csinalni, ha a tesztpilota nagyon akarja. Szerintem nincs szethajthatatlan motor.
na arra nagyon vágynék.....
2X volt a Motorrad újságban, hoyg felrobbant az F4 1000 tesztgép. Volt egy konkrét autópályás 280-as hajtókartöréseskinézekablokk oldalán történet is.
Elarulom a titkot sedu, pont azert hivjak F312-nek, mert 312km/h a mert vegsebessege, ezt 198LE-s motor tudja. Nagyon komoly gepezet. A tartossagat nem ismerem, de hiheto, amit irsz!
MV-ből van 312-es is ami állítólag bemérve megy 300 fölött szériában!

Láttam már lerohadni F4-est is, mondjuk HD-t többet
Nem ismerem az MV hibait. En csak a dizajn es a menetpotencia mellett hajtotok fejet. Jol nez ki es jol is megy (toom, mert versenyeztem ellene palyan es nagyon kellett stiftelni utana). Persze az MV sor 4 ugyebar!
Nagyon szép motorok, ha megbízható lenne, akkor egy 999S teljesítménye már elegendő lenne, a futóműve -pályára- jó, a fékje brutális. Sajnos a motor is szét tud hullni, meg tud ragadni, az elektronika dettó. Az MV-nél csak a váznyak törik el...
Ideje lenne, ha lekezdenenek gondolkodni a mosogep gyartason, legalabb lenne mivel kimosni azt a sok dzsuvas gatyaszarat, amit a duksik blokkja foltosra fosott olajjal.
A ducati a háború előtt híradás technikai eszközöket gyártott.
A háborúban lebombázták őket.
Háború után motor gyártásba kezdtek, lévén arra volt kereslet.
Errol beszelek! Muveszet alneven feltuntetett muszaki impotencia, amit gerjesztett tradicio-imadattal orvosolnak. "Ennek lelke van, meg multja, meg bla-bla-bla...". Van a f.....t b....meg, mereg draga, hullik szet es nem megy...! (A cikkben vitatott 4T egyhengeresekkel ugyanez a bajom.)
Nekem sem kellene a Monster,akkor inkább bicajoznék!Halál komolyan mondom.
Ő ilyen.Volt egy 999 S-e,és világba istenítette azt is,meg úgy általában a Ducaticat.
Tudod az a fajta,aki mindig mást akar,mint másnak van!
MV.Formára tetszik a Brutale,de ennyi.Egy haverja vett most egyet,azért nézegeti.
A sport ducatik (1000ccm) már mennek, a többiek csak csörögnek-zörögnek. Ráadásul csalós motorok a 750-es hogy mehet együtt a 600-asokkal?! a 250-es apriliám odabaszott a 600-as monstereknek minden téren.
Uram Isten a Monster milyen hitvany egy szar. Komolyan mondom nem ertem mit esznek rajta! A sportmoci duksi az meg elmegy, bar hat az is V2-es, de szo-szo. Van ami tetszik rajta. A Monsteren semmi. Onyan nyamvadt kis vacaknak tunik, a blokkja meg ugy nez ki, mint egy makita rotacios kapae a sorjasra ontott legbordaival, meg a csunya illesztekeivel. A hangjan meg ugye, hallatszik a gyomorbol jovo szorongas, vilag het lustaja. (Nem meg nem probaltam, de mar megeloztem parat! ) Az MV viszont...
Akkor elviheti a Z-t érték egyeztetéssel. Az már majdnem 1MFt-tal többe van nekem, mint a ninja.
Béemvés
a váz az rendben az faja de a blokk az 3db 125-ös tápos mz blokk össze faragva?
MV brutale haveromnak álló helyzetben, majdnem leégett a fesszab miatt, kb 6 órával előtte állította le.
Nem akar már kényelmetlen sportmotort.
Valamelyik nap beszélgettünk,akkor a Ducati Monstert emlegette,meg az MV Brutalet.
Még nem száradt meg a pecsét a jogsiján. Jövőre elég neki az nsr. Majd, ha lekoptatta a gumijait. Meg gyűjt némi lovét.
ezt a képet szeki kík gixeres barátjának küldöm, hogy rakjon bele rendes blokkot.