Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De könyörgöm nézd már meg a videókon hogy mit csinálnak velük amerikában!Csak arra kell nekik,hogy szétbasszák!És mindhárom amarikai volt!Nem kéne általánositani,bármelyiknek a vázát el lehet törni az állandó egykerekezéssel,meg stopizással...
Nem is tudtam, hogy aki szimplan hasznalt motort vasarol, az maris sporlos, vetelarral okoskodos emberke. Lehet, hogy autokat is gyakorta visszahivnak kisebb-nagyobb gondokkal, de azt gondolotam - ezek szerint rosszul - hogy egy komoly motorgyar (aminek a motroja kerul annyiba, mint mas gyar autoja) eseten ilyesmi nem fordulhat elo. Tevedtem. Capali nem attol tart, hogy kette torik alatta a motor, hanem hogy kitoltak vele. Ez nyilvan Capali hibaja, mert nem volt egyertelmu szamara, hogy a motorvazak bizony neha eltornek....

Egyebkent ertem, hogy az anyagsporlas es a teljesitmenyhajhaszas oda vezet, hogy rendre jelennek meg az ilyen hibak minden gyartonal. Pont azert kerdeztem itt a forumon, hogy mik a lehetseges hibak. Mindenki azt irta itt, hogy nincs semmi gond. Az F2-es Ninja egy tokeletesre kiforrott motor - irtatok - 10 eves generacios multja van. Ez abszolut jogosnak tunt. Ennek tukreben kicsit kellemetlen, hogy jon Bazsi, aki 3 repedt Ninjat is latott mar es cc.jozsi es en vagyunk ketten, akik most keresgelik, hogy hol lehethet elrepedve a vaz....

Egyelore nem talaltam repedest.
Vágom. Én is azért írtam csak be mert Cápeti annyira ráizgult erre a dologra mint ha tényleg számításba kéne venni.Gondoltam lökök rajta még egyet! A 04-05--ös ZX-10R az álmom.
Amúgy meg nem meglepő ha egy motor ami egykeréken tölti az életét elreped a váz. Nem csak a Kawasaki van ezzel így. K2-es 600-as gixeren a tank középvonalánál repedt szét a váz. Vajon miért? Még sem aggódom, hogy az enyémmel is ez történik.
Bocs, de ez nem neked szólt Gixxis Inkább Cápalinak
Azóta már megteltek a temetők az iszonyúan sok felni és vázrepedés következtében bekövetkezett balesetektől. Mondjuk én speciel sosem olvastam, láttam ilyesmiről semmit, de biztosan úgy van, hiszen ez óriási probléma világszerte.
Nem tudom, mi a bánatos fasz lesz, mondjuk egy ER-6-ossal, ha a blokkfelfogató-fülnél repedés keletkezik. Kiesik a blokk vagy kettéhajlik a váz, vagy mi a rák? Persze (főleg pár éves gépnél), természetesen nem elfogadott dolog, de tizcsillió autót, motort hívnak vissza ilyen-olyan problémák miatt. Kicsit túl van lihegve a dolog. Akinek garis a mocija úgyis kicserélik, aki meg okoskodott a vételnél az esetleg most ráfarag a spórolásra.
A 2004-es ZX-10R-t visszahívták felnitörés miatt!
teleszkóp olaj minősége menyisége is okozhat ijet
vagy a telókal nincs rendben valami

megéri szétszedni atomjaira
Kossz. Most megbekeltem. : /
azt az anyagot nem találták még fel a mi nem roncsolodík vagy defórmálódik
Ha rakeresel az ER-6N-re a neten, akkor kidobja, hogy a vaztores tipushiba. Szoval azert eppenseggel lehet gond a Kawasakikkal. A masik dolog, hogy ha valaki kulonosebb informaciok nelkul vesz egy kereskedesbol egy motort, akkor nem feltetlenul tud utananezni mindennek. En lattam, hogy estek a motorral de szepen meg lett javitva. Ereztem a remegest de remalmomban sem gondoltam volna, hogy a vaz repedese miatt is lehet. Hat olyan buzieros vaznak nez ki, kinek jut eszebe, hogy elrepedhet? Most szedhetem szet es nezhetem at..... Utoljara a 30 eves CZ krosszmotorom repedt el, de ott is csak a lengovilla.... Engem azert ez felhaborit. Basszus XXI. szazadban vagyunk, egy motorvaz nem repedhet el! A kovetkezo Kawa modellen mi lesz? Szetrepul a felni 300-nal darabokra?
A "99.est a mai napig repedt vázzal használja a gazdája! Persze fékezésnél beráz az eleje! A két 2000-es javított vázából az egyikkel semmi gond ,de a másiknak Újra elrepedt ugyan ott! Nincs baj a KAWASAKI-kal! Csak az Amerikából behozott mindenféle SZARRAL van a gond!Az agyon pályázott-törött-javított Itthon meg hibátlannak eladott gépekkel!
Remelem, hogy csak remhirek ezek. Egyebkent a javitast kovetoen stabil volt a motor? Vagy razott mindenhova? Most nezem, hogy ER-6N-eknel is eltorik a vaz, meg ilyenek. Basszus, hogypicsaba kepesek ilyen szart csinalni? Ha nalam is ez a helyzet, soha tobbet nem veszek Kawasakit....
Igen! Tavaj csináltam egy "99-es ZX -)-est annak a váza el volt például repedve! A kormánynyak mellett a jobb oldalon a ram-air cső alatt ahol bemegy a vázba! Kb 2 cm repedés! Viszont van két ismerősöm ezen kívül akiknek 2000-es kilencesük van nekik is javított a vázuk! Nekik a váz a bal oldalon a deltabox részén belül a hengerfej mellett lett javítva! Egy alulemezt hegesztettek rá nekik! Így vették! Jah ! mind a három AMERIKÁBÓL jött!
Uristen! Ez lehet? Volt mar, akinek el volt repedve a vaz?
Az enyemnek ugyanez a baja. En meg nem vegeztem el a csereket. Eloszor emelot kell csinalnom, hogy fel tudjam emelni a motor elejet ahoz, hogy ki tudjam cserelni a kormannyakcsapagyakat.
Esetleg a teleszkóp csúszócsapágyai lehetnek kikopva!?
Nincs elrepedve a vázad a kormánynyaknál?
Sziasztok.Lenne egy kérdésem amin már sokat mérgelődtem.Fékezéskor ráz a motor eleje,ha erősebbet fékezek nem csinálja csak közepes fékezésnél.Kicseréltem a nyakcsapágyat,megnézettem a tárcsákat,vettem új gumit ,fékbetétet és nem javul.Mi lehet a baj?Köszi előre is.
Még van 1 forintos, 2 forintért adok el neked

Gyula szerintem többet is kaphatsz érte, vidd el Imihez, nála elég sokan megfordulnak. Nekem most lett kész egy rövidebb változat, holnap megyek érte.

Köszi azért.

Tamás
Tavol alljon tolem, hogy beleszoljak abba, ami nem az en dolgom, de maradj a 4000-nel, mert 5-el oszthatonak kell lennie az osszegnek. Mar nincs 1 forintos.
10.000 konvertibilis HUF ?
4001:-))))))))))
Meglátom, hogy milyen lesz a viper (szombatra ígérték a choppolás befejezését). Igazából a kocsim alá gondoltam. Tudom, hogy sokkal többet ér, de most ki kell fizetnem a regadót, meg a többi hülyeséget. Mondj rá egy jó árat! Te vagy az eladó. Jobban megy az új kipufogóval a motorod?
Hali! nem vagyok fényező! Csak szoktam néha festegetni! Ha megkérnek rá!
Szia basi2 te fényezö vagy ? Nekem is van egy repsolom a bal oldalát kéne lefényezni mert eldoptam a müanyagok ki vannak javitva csak fényezni kellene ja a maricák is megvannak . Ha tudnál ebben segiteni nagyon megköszönném ha megirod a tell számod felhivnálak . Az e-mali cimem:nyomi3@gmail.com
Hmm

Ennyire tartod a saját munkádat ?

Na modj valami elfogadhatóbbat :)