Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oszinte reszvetem!
Engem a motor nem, de az ulestakaro es egyeb kiegeszito cuccok erdekelnek, hajlando vagy kulon is eladni oket? Az ules takaron kivul van mas cuccod is?
Szia!
Engem érdekelne!
Mik a paraméterek?
istvan.deak@freemail.hu-ra tudsz írni!
Köszönettel Isti
Valószínűleg én is eladom a ZX-9-emet .
Még gondolkodom rajta.
Érdekel esetleg valakit?
Na, Alfagyuri! Ha eladod végre a vasat, akkor keress már meg léci!
Lehet, hogy stiften fordul, azért kellett a széles hátsó gumi Az enyémen most fogom kicserélni a 180-ast 190-esre, mert csak ilyet tudtam szerezni, de legalább ez metzeller. Majd beszámolok, hogy rosszabb lett-e. Gyárilag is 190-es guma volt rajta (2002-es) nem?
Kanyarseprő
Oviban nekem is volt kifestőm, ne szidjad
Az oké, hogy a leírtak alapján jobban fog fordulni, csak akkor az egészet tönkrevágni egy 200-as gumival, az mégis csak jampeckodás kategóriába tartozik. Rakott volna fel 180-ast, ha már akkora kanyarseprűt akar építeni. Így inkább a jaszkari kategóriába tartozik, a kifestősdivel együtt, mert milyen májer a 200-as jelzés a gumin
A manőverezhetőséget mihez hasonlítottad? A régebbi motorjaimhoz képest pl. R6 kifejezetten nehézkes az irányítása, főleg lassú kanyarokban. Az egyenest, és a nyújtott kanyarokat nayon szereti.
Ha komolyan kilencest akarsz venni az enyém (2002-es) át van ekkora méretre alakítva (én is hasonló méretű vagyok). A gyári lábtartókon nem fog elférni a lábad a tank mélyedésében. Van még hozzá sok extra(ledes index, fém fékcső, túraplexi), most készűl rá a sportdob. Az első kilencesemet nem pörgettem 8000 fölé (pont be todsz rakni egy nagyfényű piros ledet a 8000-es értékhez) és nem is volt semmi perec. Fogyasztása a legjobb a sportgépek között. 5-6l.

A zöld kawa nem volt giccses, csak a gumifestés volt rossz ötlet. Próbáld ki ha leengeded az elejét, és felemeled a hátulját (az enyém is így gurul) sokkal jobban fog kanyarodni, két személynél pedig elindulákor nem emelkedik olyan hamar az eleje. Viszont túl tiszta volt...
Sziasztok a zx-9 röl én is csak pozitiv dolgokat tudok mondani semmi szitálás soha semmi kellemetlen viselkedés,amikor megvettem 2 évvel ezelött probáltam valami negativumot keresni de a mai napig nem tudok semmi rosszat mondani maximum hogy a fékolaj tartály takarja egy kicsit a visszajelzö müszereket.98-tol gyártott zx-9 nek nincs hibája ilyen jo mocit elöte és utána sem gyártott senki ez az én véleményem.Ha ujjba lehetne kapni nem vennék más tipust.Ha eladom nem ülök többé mocira szögre akasztom a cuccomat.
Leg..leg...leg... Rózsa György műsora

Kormányszitálás abszolút nem jellemző a 9-re még kormánylengéscsillapító nélkül is stabil, mint atom. Hiszen nem a ma divatos fejreállított, ultrarövid, pillekönnyű konstrukció. Villaberemegés volt a kehéjének a diagnózisa, amit a nem teljesen 100-as gyári fékbetétek okoztak. Rövid időn belül módosították is az anyagukat. (Persze előszőr a "szaksajtó" kihozta, hogy gyenge a váz, meg a villanyak stb). Sosem tapasztaltam semmi ilyesmit, akárhogy markolásztam a fékkart
Egyébként így van, nagyon kontrollálható, kezelhető, manőverezhető a kilences. Ez volt az egyetlen motorom, amivel soha nem estem, még borulni se borultam, pedig ezzel mindent megcsináltam. Még az asszonypajtással a hátam mögött vagy 160-nál felkuplungoltam szervizállásba egy pillanatra, de amikor leraktam, akkor se volt semmi kormányszitálás, amiket a Kilencesekre írnak, hogy típushiba. Kicsikartam belőle 15 lityis fogyasztást is, de szériacuccokkal elmegy 5-ből is.
Egyik legkényelmesebb, legkezesebb, leggazdaságosabb és legmegbízhatóbb motor, amit valaha kiadtak!
Csak a szaros műszerfalizzók foglalatára ne kellett volna három hónapig várnom...
Szevv!

Vedd meg csak nyugodtan a 9-est. Ha a análfabéka vagy akkor úgyis tökmindegy, mire szállsz, ha pedig nem és van egy leheletnyi önkontrolod már, nyert ügyed van Úgy sem az fog dönteni, hogy 15 km/h-val lassabb az egyik, vagy 30 lóval erősebb vagy 10 kilával könnyebb. Ha nem nagyon mociztál még, akkor inkább a csutkakormány-idom-szélesgumi összeállítás megszokása fog időbe telleni. (oktatómocik elég ritkán sportgépek) Egyébként ezen a "hírhedt " vadállaton is van váltó, fék, gáz meg ilyesmik, akár lehet 6-ikban 50-nel menni vagy akár 90-nel is, bezony És ha akkor lecsutkázod nem fog hanyatverni, póverszlájdolni semmi extrémet. Szóval a megfelelő váltófokozat használatával igen hosszú és tartalmas kapcsolatot alakíthatsz ki egy Kilencessel
nem csak a lovakal van itt a baj majd rájön mikor kanyarba visza engedi a gázt és hupsz már gyomtalanít vagy elmarkolja a féket pl:én
pedig már egy éve nálam voolt a motor
és ez valószínű előfordul egy ojan emberel akinek nem volt előte valami kisebb komolyab motorja
előtem még bőven vanak rejtéjek eben a motorba pedig egy pár kilómétert le nyomtam már vele
szóval ha rám halgac azt csinálsz amit akarsz
azon gondolkotam hogy nyitni kelene egy bontót azoknak az embereknek akik ijen bátrak
Ha ilyen magas vagy, és ennyire ragaszkodsz a Kawasakihoz, akkor szerintem 2002 előtti ZX12-t vegyél! Nagyobb testű, jobban elférsz rajta, és még gyorsabban meg fogsz vele halni, mintha kilencesed lenne...
Ha ennyire kilencest akarsz, akkor SAJÁT ÉRDEKEDBEN vegyél egy külföldi visszafojtott modellt! Az lesz a legjobb megoldás!
Na jó azért a gumi tényleg KEMÉNY.
De az sincs kizárva, hogy körbemotorozna mindannyiunkat. Szerintem ezt a kinézetéből nem lehet megállapítani?!.?...
Sztem. megvehet a kilencest is, ha fejben ott vagy. Nem kell egyből tövig tekerni, lehet ésszel is. Az másik kérdés, hogy meddig bírod, hogy nem nyelezed neki orrvérzésig. Én sem bírtam sokáig, igaz 6 kilós ninjám volt előtte.
Sziasztok.Nekem is kilences volt az első motorom és túlétem az első szezont sikeresen.Igaz volt pár halál közeli élményem.Csak arra kell vigyázni hogy soha ne menj gyorsabban mindt ahohogy az őrangyalod tud repülni.
Isti!
Ha már ugyis eltökélted magad,hogy ekkorát veszel,akkor meg már csak Kawát vegyél!Akkor legalább figyelemmel kisérhetünk itt,a fórumban!Ja,meg segitünk,ha valami alkatrész kell hozzá,mondjuk idomok,lámpa,stb
Abban meg ne bizz,hogy meg tudod állni,hogy nem állatkodsz majd vele néha...azt hiszem,ezt itt mindannyian megfogadtuk,és lám,szinte mindenki meg is szegte!
Akkor széles utat,meg gumifákat neked!
Te tudod, hogy mit csinálsz mi csak tanácsokat adtunk neked a döntésed megkönnyítésében. Ha Te igy látod jonak akkor tedd ezt de mégegyszer hangsúlyozom, CSAK ÉSSZEL! Azért ha meglesz a moci és mentél vele már pár százat vagy ezret, írj nekünk rola! Na minden jót!
Szerintem neked elképzelésed sincsen róla, mire vállalkozol.
Egyébként a 6-osom ránézésre nagyobb mint egy tl 1000-es vagy egy rsv.

A kilences már iszonyúat harap.
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat, úgyérzem egy kicsit okosabb lettem!
Énis kicsit nagynak érzem a 9-est, de sajnos a 6-oson ugynézek ki mint egy gyerek a biciklin:-(
195cm- vagyok és sajnos 6-os mocit nem fogok venni, erzért!
Mindenképp minimum 900-as motort veszek, és semmiképp nem túramotort!
Biztos igazatok van, hogy nagy és erőss,és nehéz határt szabni az élvezetnek, de igy 29-évesen ugygondolom, nemleszek felelőtlen és megpróbálom megzabolázni, ha nemsikerül akkor nagy bukás lesz belőle, ez igaz, de ugyérzem megfogom próbálni........
Azért köszönöm mindenkinek a véleményt!
Isti
Csatlakoznék az előttem szólókhoz az első motoros témában. ha nagyon tetszik a 9-es akkor inkább vegyél belőle 6-ost.
Gyerekek: Ez a 9-es ott lejjebb mi a túró? Szerintem csak a garázs meg az udvar között van használva. Meg ez a matricázás!
Ja és jó mocizást mindenkinek a hétvégére. Nagyon jo időt ígérnek!
Széles utat!