A gumi festes nekem is az egyik fetishem. Nezzetek meg a Zetort a kepeknel.
az elso motor temahoz:
Vannak szupertehetseges emberek, akik veleszuletett erzekuknel fogva kepesek szinte barmilyen technikat uralni. A motorozo emberek fel tizezreleke ilyen kb. A tobbieknek tobbet esszel, mint esz nelkul. 18 eve motorozom es batran kijelenthetem: annak ellenere, hogy mindig egy kicsivel ugyesebbnek bizonyultam a nagy atlagnal mai napig van olyan helyzet vagy manover, amit tudom, hogy egy Ninjaval okosabb nem megprobalni, mert nagyon nagyon keves lennek hozza. Ez a motor mindent tud, amit hetkoznapi ember mar messze nem. Es kereti is magat, hogy vidd is bele a joba. Amikor viszont melegszik a pite 100-bol 99-szer kiderul: Te nem vagy eleg ahoz, hogy kiszedd magad a szarbol. Es onnan mar csak az orangyalon mulik minden....
Ez ám a műmájer gép Telematricázva, az eleje beengedve mint állat, a hátulja kiemelve, mint állat és akkor desszertként ráaggatva egy 200-as gumi (bóvlisztájl "kifestemfehértemperávalabötüketésszámokat"). Akkor ennek aztán nagyon sok értelme volt
Én is első motornak majdnem 9-est vettem.
A srác aki árulta, amikor megtudta, hogy első motorom lesz, bemondta, hogy nem eladó.
Azt mondta ez első bizsergető gázfröccsnél megemeli az elejét és nulla tapasztalatom miatt nem ismereve ezt az érzést, semmi eséjem nem lenne.
Ezért vettem első mocinak xj600-ast. És láss csodát 6 hónap alatt kétszer borultam fel vele.
Azt felemeltem és mentem tuvább, a kawánál belekerült volna egy valag pénzbe.
Ha előröl kezdhetném akkor sem vennék kilencest. Még most is azt érzem, üljön rá aki rutinosabb.
Két éve van jogsim, ezalatt mentem kb 40000 km-t és messze nincsen azaz érzésem, hogy nagyobb kellene. Fölösleges.
ha kihagyod a lépéseket úgy jársz mint én egy kisebb csúszás minimum 150 ezer és ebe nagyon olcsó alkatrészek vanak
és kizárt dolog hogy ne bird ki hogy el ne tépd a száját és ijen kor kisebb bajok jelentkeznek
nálam pl ez pont forditva volt az utólsó esetnél
Nekem Simson Enduro után Honda VFR-em volt, utána ZX9, és egyikkel se tudtam rendesen dőlni jobbra. Bal térdkoptatómat hetente cserélni kellett, míg a jobboldalin még karcolás se volt
Aztán lett egy 125-ösöm, és az megtanított jobbra is dőlni, amit később a nagyokon tudtam alkalmazni. Ha nincsenek meg az alapok, és nem tartod be a fokozatosság elvét, akkor Neked előbb-utóbb game over lesz!
Szóval nem szabad kihagyni hirtelen sok lépcsőfokot Nekem ez a méhlepényem
Szia Isti
Hát szerintem se!Ha a nicknevedben szereplő szám a korodat jelenti,talán már nem vagy egy felelőtlen kamasz,de...ha megérzed az erejét,el fog ragadni a hév!
Olyan ember nincs,akit ne nyügözne le a sebesség mámora,pláne,ha még most bontogatja a szárnyait motoros téren!A másik pedig az,hogy a gatyád ráköltheted,mert biztos,hogy el fogsz esni,és egy csúszás is könnyen egy százas...
Szerintem valami olcsóbb,nem burkolt motorral kezdj,és ne utána bánd,hogy lám,igazuk volt a fórumozóknak!
éljen az ETZ!jó ki tanuló motor volt!
szia! ... én röviden azt tudom válaszolni, 13 év motorozás kihagyása után, bár rendszeresen robogóztam (leonardo150, stb...), hogy igen is ésszel megmotorozható! De, itt tényleg arra kell, gondolnod, hogy lépésről lépésre ismeritek ki egymást! Hiszem, akkor sok örömet fog okozni Neked :))) Az én példám is ezt igazolja :))) De, másnak biztosan eltérő véleménye van, az enyém ez volt :)))
Ésszel motorozva a Hayabusa is megszokható. Tudod az a probléma, hogy úgy a 3-ik előzésnél rájössz, hogy a motor úgy megy mint egy seggbelőtt gepárd és onnantól kezdve az ész mint olyan többé nem lesz tényező. (Saját tapasztalat) Egészen addig a pillanatig amíg el nem kap a halálfélelem. És itt most nem azt értem, hogy megijedsz hanem azt az igazi szívleállító félelemet. Pl. az én esetemben amikor 120-al lementem az útról a padkára és (nem viccelek) teljesen azaz 100%-ig biztos voltam benne, hogy meg fogok halni. A padka itt 20 centi mély vízmosásokkal volt tarkítva ergo el lehet képzelni, hogy mit művelt a motor. Aztán egyszer csak a védőangyalom elmosolyodott és én visszakerültem az útra. (Ez most nagyon nyálas volt? )Szóval el nem estem de kis híja volt.
Ja én sem motoroztam még soha előtte és ez a motorom átvétele után 3 nappal történt munkába menet.
Onnantól stabil 50-el mentem. És nem 140Le 900-om volt, hanem 100Le 600-as.
Vond le a tanulságot és csinálj amit akarsz.
ui. Addig én is azt hittem, hogy van eszem és amíg bele nem jövök addig nem fogom a gázt inzultálni.
Egy olyan kérdésem lenne , hogy most járok motoros vizsgára, sosem motoroztam, de egy Kawasaki ZX-9R-t szeretnék kezdésnek.
Ez nagy felelőtlenség, vagy ésszel motorozva megszokhatom?
Köszönettel Isti
a sport légy szűrő az nem az igazi az még a sportosab szúnyogokat át engedi ha jót akarsz bele rakni sportmuslinca szűrőtkel belevini meg jó fáradt dízelolajba be itatni de ehez má fúvóka se kell
Köszönjük Csimbi
Karbiszinkront állítani nem csak kipuffcserénél kell, sportlégyszűrőhöz meg nem árt nagyobb fúvókát tenni!
Sportdobnál nem törvényszerű a légszűrő cseréje, inkább rendszernél kell összehangolni a dolgokat.
Volt ugyan egy mendemonda, hogy ZX9-nél a sportdob miatt besülnek a szelepek, de baromság...
Bukógomba és Metzeler viszont nélkülözhetetlen egy jó Kilencesről! Hacsak nem akar valaki terepszínű motorral rohangálni, mint egyesek! Ugye Jimbó?
nagyon jó választás közútra nem sok gumi van a mi felűlmúlja ez csak saját vélemény én ha tehetem mindig metzelert rakok fel bár én elfogult vagyok nekem idáig m1-m3 rennsport és mez-2 volt fen ezek közül a rennsport volt a leg kiválób
dfe hanincs metzeler akor mislen pilot-power vagy sport ezek még jók
brigsoton egy rakás sszar
olajbol pedig repsol sintetiko 10-40
és ha teheted egy bukó gombát minden féle képen szerelj fel
ugyanis kis sebeségnél elfirkantasz a vasadnak a bal oldalát vered fölthöz biztos generátor fedél csere lesz és nem egyszerű magyarban ijet be szerezni
gyári ról meg ne beszéljünk csilagos ár meg eladod a motort mire megjön az alkatrész
nekem most jelen pilanatban gyári van igy a dobal amit én csináltam nagyob let a nyomaték leadás felsőb fordalotokon 6-11 ezerig de szerintem ez köszönhető hogy a perforált csövet táguló kuposra csináltam 62-75 re tágul a végén semiféle fojtás nincs kábé egy hónapja mikor most ki próbáltam
akor szinte használhatatlan volt a motor mer csak fel pörgöt a hideg gumival volt bene más szivacs is sima kétrétegő azal sokal joban vete a fordulatot de azt ki vfetem belőle majd szeretnék bele egy K&N levegő szűrőt és az biztos meg hogy sokat tol rajta deojan kor már érdemes megveni bele a dyno jet fúvúka készletet is
ha minden jól megy jővő télre meg lesznek a szerszámok is és csinálni akarok egy végig kúpos kipuf rencert is az az igazi de enek utcán nincs jelentősége mert nem birod használni esetleg akor ha meg akarsz halni és vadálat mógyára mész
hát ettől félek :))) a nagy örömködésben elfelejtem és akkor ott a baj :)))
De, akkor már rákérdeznék, hogy, ha neked az van, esetleg történt-e érezhető változás a motor teljesítményében? Persze ennek feltétele, hogy nálad került bele
én a gyári szűrőt is egyhónaba ecer kimosom alaposan és újra olajozom a por a motor belsejében iszonyatos rombolásra képes
úgyhogy a sűrű tisztítás nem árt csak figyelni kel hogy ne szárazon ragd visza mert akor szinte ojan mintha nem lene bene semi
az elso motor temahoz:
Vannak szupertehetseges emberek, akik veleszuletett erzekuknel fogva kepesek szinte barmilyen technikat uralni. A motorozo emberek fel tizezreleke ilyen kb. A tobbieknek tobbet esszel, mint esz nelkul. 18 eve motorozom es batran kijelenthetem: annak ellenere, hogy mindig egy kicsivel ugyesebbnek bizonyultam a nagy atlagnal mai napig van olyan helyzet vagy manover, amit tudom, hogy egy Ninjaval okosabb nem megprobalni, mert nagyon nagyon keves lennek hozza. Ez a motor mindent tud, amit hetkoznapi ember mar messze nem. Es kereti is magat, hogy vidd is bele a joba. Amikor viszont melegszik a pite 100-bol 99-szer kiderul: Te nem vagy eleg ahoz, hogy kiszedd magad a szarbol. Es onnan mar csak az orangyalon mulik minden....