Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na igen ez a nem mindegy! Ha bármelyik vasnak van gazdája és foglakozott is vele azon meglátszik kortól függetlenül!
Ott volt az enyém. Hiába 90 ezer felé kacsingat ami nem tekert. Még is meg lehet nézni milyen állapotban van. Mert jo gazdái voltak.
Jó, azért túlzott elvárások se legyenek egy 15+ éves gép iránt. Mármint olyanokra gondolok, hogy első tulaj, szervizkönyv...még a tekert óra is előfordulhat. Állapotot veszünk, nem kilométert.
Elvileg én sem 9-est akartam de aztán ár és állapot arányban legjobb masinát találtam meg (persze valahol mindig van jobb meg szebb) Amiket kiválasztottam fénykép alapján az összes lestrapált gép volt.(persze fotón nem a hátrányos részt mutatják ) Kötegelő hegyek,olajszivárgás,rozsdás csavarok,kályhaezüstel lefujt féknyereg,szivárgó tel.szimering,no szervizkönyv,tekert óra,10 tulaj........ Persze nem mondom hogy ezek a gépek halottak mert mindent lehet cserélni,de én nem ilyent kerestem. Majd az együtt eltöltött idő igazolja hogy hogyan válsztottam Ez olyan mint egy házasság
kivéve amik mai hirdetések
nálatok is minden hirdetést Simon Richárd hirdet nógrád megyéből vagy csak nálam szar az oldal telón is meg gépen is?
Hát igen. Mert egy csomó retek volt akkor a piacon.... hiába vártam semmi. Csak egy csomó lepusztított szétütött szar....
Egy volt ami jó volt és pénzt is adtam volna érte. Akkor nem adta el. Aztán eladtam a lelkem a kékeknek,. .,.,. utána meg hirdette azt amit megakartam venni. Azt hittem tökön szúrom magam.
Az igazság odaát van
az biztos!
Az a lényeg jó helyre került a vas
Dehogy nem tudja...10-es ninjákot akart venni, aztán végül ez lett belőle.
jó a rábeszélőkém. az adásvételinél is már mondtam neki a hogy ne gondolkozzon annyit írja alá az alját a többit majd kitöltjük
Igazából azt még én sem tudom.
Még az adásvételi írásánál sem voltam biztos benne hogy megváljak e tőle.
Megkérdezhetem hogy miért váltál meg a 9-től
majd kitalálok valamit
Az mecsek nagyon király Nem lehetne kombinálni a macskát a motorral?
ugye ugye milyen szíípek
Mennyi kiiik.
Helyes, helyes
lecseréltem már a képemet mert nagyon kilógott a macskám igy inkább bekékülök én is
Haver elfikált a Yamahával és azon is letört...
Igazad lehet mert,amikor felszántottam a Mecseket az Apriliával a kormány hasonló képpen letörött . De azért Köszi , ha egyeszer a kezedben marad..... Ha meg elötte sérült volt ne csodálkozzon!!
Azért az igazághoz hozzá tartozik, hogy az új sportmotoroknál a csutka direkt úgy van csinálva, hogy eltörjön, ha olyan a perec (ajánlom nézz meg egy ilyen törött gyári csutkát egyszer közelről). A ZX9-nél elhajlik a cső, de nem törik el, max a felfogatásnál, de az ritka (1x láttam hringen kawa napon). Namármost, ha ez egyszer már feküdt, ahogy bogyó is írja, és ez nincs kizárva, akkor bizony simán lehet, hogy meg volt gyengülve és csak idő kérdése volt. Ha nem, akkor szopó tényleg. De nem akarom a sárgákat védeni...kínai féktárcsát egyszer vettem, soha többet. Bár pályán is megálltam vele, de elkopott hamar, mint a taknyos zsepi.
itt a kormány csutka tört le......amigyári......de gondolom azért mert a fejidom alakjából itélve már volt rajta a motor sujja