te bogyesz
Ha magad mögé nézel és lácc egy hömpölygő áradatot na az mind az én könnyem
Nos szerény véleményem szerint nem a mostani árak a nagyok, hanem az előző jó néhány évben estek akkorát, hogy sokan már ingyen adták volna csak ne kelljen a fenntartást fizetni, ha bengára, új láncra, olajra nyista lové tehát nix mocizás.( akkor a hitelekről még nem szóltam 2009-2010 körül bontakozott ki a 2008-as válság nálunk. Addigra élték fel az emberek a tartalékaikat és akkora vesztették el sokan a biztosnak hitt állásukat. Az, hogy a szarból kiláccon a feje az embernek előszőr a nem annyira fontos dolgokról mond le, mint pl. éves szinten az a néhány 100 ezer forint amit egy vas fenntartása igényel. Lásd pl. a 19000 km-er futott éved csak üzemanyagból is 6-8 száz ezer forint.(ez csak havi szinten átlagban kb. 60-65 ezer és akkor ez még csak a benga ) Nos aki ezt már nem tehette meg a szabadulni próbált a lomtól mindegy milyen áron. Most egy kicsit változni látszik a helyzet kezd egy kicsit pénze lenni az embereknek ezt többnyire látom a saját boltjaimon, konkrét mérhető adat Hitelt felvenni új gépsárkányra nem nagyon akar mostanság a magyar ebből már meg volt a lecke és sokan meg is égtek benne. A benga visszaeset lassan felére a használt piac lendülni látszik ahol nő a kereslet az árak is emelkednek, ezt úgy mondom neked fejből, hogy egy gyorstalpaló közgazdász tanfolyamot sem végeztem
Az etzé után az első nagyobb motorom a gpz 500-as valamikor a 90-es évek vége felé volt asszem 500 ezer ft használtan egy kb. 10 éves lelakott szar. Akkori értéken ez szerintem ma símán 1,5 milla lenne
Tehát összegezve nem most a drága, hanem néhány évig volt ez olcsó.
Az más kérdés, hogy ezeknek a sokat futott használt vasaknak a reális ára szerintem akkor volt, amikor olcsó volt
egyszerű
visszaestek az új motor eladások a béka segge alá.. Így felértékelődtek a használtak.. Szemezgetek a nagy Zizivel ott is 3-5 kilót ugrottak feljebb az árak..
Ha láttad volna azt amit reanimáltam ugrálva örülnél ennek.
Majd ha potyog egy kis píz megy bele ebc.
Amúgy tokkal-vonóval patika ánglius az egész renccer.A gyári reménytelenül szétrozsdállt állásban.
De a blokk fincsi.
Vicc hogy ezeket a majd 20 éves bizgewréket is 450 töl mérik a félhulla hiányosak 3-tól.De ez van.A ficsi ángolokat 2008-tól meg megvennéd 1,2-ért..............de neeeeem.
nem szarok én egy cseppetsem.......egész egyszerüen magasnak tartom az árrakat,ennyi.........hozzáteszem ha találnák az uron 1gurigát,akkorsem adnám egy K3-masért.........pedig nagy a szerelem
Ha magad mögé nézel és lácc egy hömpölygő áradatot na az mind az én könnyem
Nos szerény véleményem szerint nem a mostani árak a nagyok, hanem az előző jó néhány évben estek akkorát, hogy sokan már ingyen adták volna csak ne kelljen a fenntartást fizetni, ha bengára, új láncra, olajra nyista lové tehát nix mocizás.( akkor a hitelekről még nem szóltam 2009-2010 körül bontakozott ki a 2008-as válság nálunk. Addigra élték fel az emberek a tartalékaikat és akkora vesztették el sokan a biztosnak hitt állásukat. Az, hogy a szarból kiláccon a feje az embernek előszőr a nem annyira fontos dolgokról mond le, mint pl. éves szinten az a néhány 100 ezer forint amit egy vas fenntartása igényel. Lásd pl. a 19000 km-er futott éved csak üzemanyagból is 6-8 száz ezer forint.(ez csak havi szinten átlagban kb. 60-65 ezer és akkor ez még csak a benga ) Nos aki ezt már nem tehette meg a szabadulni próbált a lomtól mindegy milyen áron. Most egy kicsit változni látszik a helyzet kezd egy kicsit pénze lenni az embereknek ezt többnyire látom a saját boltjaimon, konkrét mérhető adat Hitelt felvenni új gépsárkányra nem nagyon akar mostanság a magyar ebből már meg volt a lecke és sokan meg is égtek benne. A benga visszaeset lassan felére a használt piac lendülni látszik ahol nő a kereslet az árak is emelkednek, ezt úgy mondom neked fejből, hogy egy gyorstalpaló közgazdász tanfolyamot sem végeztem
Az etzé után az első nagyobb motorom a gpz 500-as valamikor a 90-es évek vége felé volt asszem 500 ezer ft használtan egy kb. 10 éves lelakott szar. Akkori értéken ez szerintem ma símán 1,5 milla lenne
Tehát összegezve nem most a drága, hanem néhány évig volt ez olcsó.
Az más kérdés, hogy ezeknek a sokat futott használt vasaknak a reális ára szerintem akkor volt, amikor olcsó volt
visszaestek az új motor eladások a béka segge alá.. Így felértékelődtek a használtak.. Szemezgetek a nagy Zizivel ott is 3-5 kilót ugrottak feljebb az árak..
Majd ha potyog egy kis píz megy bele ebc.
Amúgy tokkal-vonóval patika ánglius az egész renccer.A gyári reménytelenül szétrozsdállt állásban.
De a blokk fincsi.
Vicc hogy ezeket a majd 20 éves bizgewréket is 450 töl mérik a félhulla hiányosak 3-tól.De ez van.A ficsi ángolokat 2008-tól meg megvennéd 1,2-ért..............de neeeeem.
Már vagy egy órűát reszeltem rajtra,most patent,megáll................hellyel-közzel.Egy szett betét nem ártana.