Kék egy kis segítség!! Felnicsíkot akarok rendelni mégpedig fényvisszaverőset. Kérdésem szerintetek a kék színhez milyen színű passzolna???? én fehéren gondolkodom.
Hülyeséget mondtak neked !!! akkor nagy a gáz a szelepekkel ha a karbi jól bevan állítva de ,nem indul a motor csak nehezen akkor van baj ,12 ezrenként írja a szelephézag állítást az inter vallum .Nem kínai motor ez hogy állítgatni keljen 6 üzem óránként a lég olajosokat azokat hamarabb kell ellenőrizni .
Szerintem a kawáknál évente nem árt ellenőrizni! Ezt szervízbe is mondták annó.. olyanok hogy beállítják és már első indításnál elállítódnak... (ezt is a szervízbe mondták)
Kis szerelő tükörrel a vez. tengely vége simán látszik. Hely szűke miatt összerakni kicsit macerás de nem vészes. Nekem jóval több idő volt mindent lebontani (idomok, komplett légszűrőház, hűtő ) mint a vezérlést a helyére visszatenni. A láncfeszítő alsó csavarja kicsit nehezebben hozzáférhető, de egy jóféle dugókulcskészlettel minden megoldható. Az ellenőrzéshez a vezérlést nem kell levenni, és a jelet a főtengely végénél levő kisdekli levételével látod (1-es jelnél 1-3 hengerek szívószelepeit és 1-2 hengerek kipufogó szelephézagait tudod ellenőrizni, 4-es jelnél /elvileg 180 fok átforgatással/ 2-4 hengerek szívó és 3-4 hengerek kipufogó hézagait.)
Ha állítani is kell, az összeszerelésnél a szelepemelő tőkékhez és a vez. tengely csapágyaihoz és bütykeihez ha javasolhatom használj Molibdén-diszulfid kenőanyagot, nem vészes áron UNIX-nál kapható MOS2 néven.
Én is ezen gondolkozom de szerintem a sárga a nyerő ( a másik opció a piros)
Bar nem hinnem hogy 17000 kilometer alat annyit nyulna a szelep szar
Ha állítani is kell, az összeszerelésnél a szelepemelő tőkékhez és a vez. tengely csapágyaihoz és bütykeihez ha javasolhatom használj Molibdén-diszulfid kenőanyagot, nem vészes áron UNIX-nál kapható MOS2 néven.