Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem szoktam
Meg máson sem...
Olajon ne spórolj!
mármint a motoromon nincs piros se sárga.
igen szerintem igy teszek én motul 5100-ast használtam a másik motoromban meg voltam vele elégedve nagyon.
Szerintem cseréld le.Én minden szezon előtt cserélek.most is fogok pedig az olajomban kb 2000 km van.Én Motul 7100 használok
Killer. Szerinted olajat cseréljem le?? Tőlled mióta elhoztam sajna csak 3 ezret tudtam menni. viszont egy éves körül van az olaj.
ezekre gondoltam én is csak mivel sehol nincs sárga se piros így el vetettem. Marad a fehér.
köszönöm
Uh, hát a te motorod, te tudod
Nem egyforma az ízlésünk.
Szép a motorod. Nekem is volt egy ilyen.
Hi
Én is ezen gondolkozom de szerintem a sárga a nyerő ( a másik opció a piros)
Én fehéret vettem, az tuti jó rá.
Kék egy kis segítség!! Felnicsíkot akarok rendelni mégpedig fényvisszaverőset. Kérdésem szerintetek a kék színhez milyen színű passzolna???? én fehéren gondolkodom.
jó döntés
honda szervízbe mondták Azt is hogy vegyek inkább hondát De mondtam hogy köszi már volt 3 is több nem kell XD
Hülyeséget mondtak neked !!! akkor nagy a gáz a szelepekkel ha a karbi jól bevan állítva de ,nem indul a motor csak nehezen akkor van baj ,12 ezrenként írja a szelephézag állítást az inter vallum .Nem kínai motor ez hogy állítgatni keljen 6 üzem óránként a lég olajosokat azokat hamarabb kell ellenőrizni .
Szerintem a kawáknál évente nem árt ellenőrizni! Ezt szervízbe is mondták annó.. olyanok hogy beállítják és már első indításnál elállítódnak... (ezt is a szervízbe mondták)
köszi az infót
Ebben igazad van!
Bar nem hinnem hogy 17000 kilometer alat annyit nyulna a szelep szar
Ez azért nem teljesen jó megoldás, mert a túl kicsi hézagnak "nincs hangja", cserébe eléghet a szelep....
Kis szerelő tükörrel a vez. tengely vége simán látszik. Hely szűke miatt összerakni kicsit macerás de nem vészes. Nekem jóval több idő volt mindent lebontani (idomok, komplett légszűrőház, hűtő ) mint a vezérlést a helyére visszatenni. A láncfeszítő alsó csavarja kicsit nehezebben hozzáférhető, de egy jóféle dugókulcskészlettel minden megoldható. Az ellenőrzéshez a vezérlést nem kell levenni, és a jelet a főtengely végénél levő kisdekli levételével látod (1-es jelnél 1-3 hengerek szívószelepeit és 1-2 hengerek kipufogó szelephézagait tudod ellenőrizni, 4-es jelnél /elvileg 180 fok átforgatással/ 2-4 hengerek szívó és 3-4 hengerek kipufogó hézagait.)
Ha állítani is kell, az összeszerelésnél a szelepemelő tőkékhez és a vez. tengely csapágyaihoz és bütykeihez ha javasolhatom használj Molibdén-diszulfid kenőanyagot, nem vészes áron UNIX-nál kapható MOS2 néven.
Szerintem tok felesleges hozza nyulni amedig nincs hangja
valaki csrél B re ?