hát ennek a 6-osnak sok baja van
Biztos csúszhat a kuplung, mer huzza-huzza de nem gyorsul
A futómű sem lehet rendben egyszerűen alig akar az úton maradni
Aztán a tükör meg smafu?
21:58 nál azért vak szerencséje volt a gyereknek
nos ha egy hayabusáról kérdezel akkor: 2 óra alatt szét és ki kell szerelni belőle a blokkot 2x2000ft a munkadíj. a blokkot egy légkulcsal max 1 óra alatt szét kell/lehet szedni -hogy ne 40 percekben beszéljünk. azt írja hogy főtengely hibás. ott lehet némi szórás hogy mióta használták
úgy a motort, bekoppant és megállították vagy még jártak vele. elfordult -e a csapágy vagy csak elnyalta a csapágy anyagot. előbb egy főtengely centírozás kiadja hogy egyenes a tengely vagy görbe, ha csak egy vagy két csap kopott meg akkor köszörülés és csapágyazás. 5000 ft a köszörülés 5000ft a csapágy gyártása. ha csak elnyalta a csapágy anyagot akkor nem lehet sok reszelék a blokkban azaz egy alapos tisztítás után össze lehet rakni. ha csak félbe bontod a blokkot akkor nem kell hengerfej tömítés és vezérlés baxogtatás. azaz egy 20 000 ft a csapágyazás kb 5000 ft a ki be szerelés, plusz azok az alkatrészek amiket ki akarsz vagy kell cserélni. vezérmű lánc kb 20 000 ft szelepszár szimering 450 ft /db , gyűrű kb 60 000ft , olaj szűrők 20 000 ft, esetleg lamellák 30 000 ft, kb 50 000 -150 000 ft-ból lehet hogy talpra állítható.
persze ebből a hozzá szólásból lesz megint adok kapok , de én leírtam kb mit hogy. legutóbb amit hallottam eladott haya blokk 350 000 ft volt.
Mi már néztük ez a Hayabusát a múlt héten.
Akkor 500 ért árulták!
Csak kár hogy nincs hozzá főtengely! És akkor még a többi szarrol nem beszélve ami előjön szétszedés közben!
Blokkot sem igazán találni hozzá!
Akkor üssétek be a hayabusa forumon a fogyasztás szót. Valahogy olvasok ott 9-8 és még 10 literes fogyasztást is,,, a szépítősök írnak 6.1 L fogyasztást ami számomra úgy képzelhető el hogy 3 ezer fölé nem megy az óra....
Nekem is volt van ismerős körben. :) Mit nevezünk soknak? Nálam a 9- 10 liter alsóhangon az már sok és ha rángatod az oroszlán bajszát ez lehet akár több is.
Azt, hogy kinek milyen a jó telefon nagyban befolyásolja, hogy mire szeretné használni. Nekem a legjobb telefonom egy piskóta alakú alcatel volt kis külső antennával, semmit nem tudott csak telefonálni lehetett vele, de azt bármilyen körülmények között akár a föld alól is mert mindig volt térerő rajta, ázott egész éjjel esőben, úszott malterban mégse volt semmi baja és még 3 ceruza elemmel is ment végszükség esetén. Nekem fontos volt, hogy könnyen tudjam félkézzel is használni és ne kelljen egy esés után azonnal kijelzőt cserélni rajta és itt már el is dőlt, hogy maradok a hagyományos telónál. Az 5610-est megkaptam a t-mobiltól egy 10-esért házhoz szállítva, szerintem ár/érték arányban jó vétel volt és még netezni is lehet vele végszükség esetén, mondjuk órák hosszat nem fogok vele a neten lógni, de arra alkalmas, hogy pl. megtudjam hol van OMV kút Zalaegerszegen. Pipivel maximálisan egyetértek a témában
Senki sem mondta, hogy elengedhetetlen, de megkönnyíti nagyban, és az már elég. Nem tudom melyik részét nem érted ennek? És mióta vannak ezek a szarok, azóta nem csak favágás meg csemperakás van a világon. Nem tudom nálatok ott hogy van, de itt a büdös nagy pöstön még a villanyórát meg a gázórát is ezekkel a szarokkal olvassák le, és azokkal is fotózzák le, és küldik be egyből a központba. Nekik sem elengedhetetlen, ugye? Nagyon elhaladt melletted a kor, nem is várom, hogy megértsd. Neked még mindig a zsiguli az autó, mert abban van anyag...gratulálok és leborulok a tudásod előtt Mindegyik vegyen egy vezetékes telefont és húzza maga után a zsinórt, mert ott nincs gond a térerővel
És nincs harag, megértettem, hogy ez neked ez a technika túl nagy falat
Biztos csúszhat a kuplung, mer huzza-huzza de nem gyorsul
A futómű sem lehet rendben egyszerűen alig akar az úton maradni
Aztán a tükör meg smafu?
21:58 nál azért vak szerencséje volt a gyereknek
élvezkedjetek!
úgy a motort, bekoppant és megállították vagy még jártak vele. elfordult -e a csapágy vagy csak elnyalta a csapágy anyagot. előbb egy főtengely centírozás kiadja hogy egyenes a tengely vagy görbe, ha csak egy vagy két csap kopott meg akkor köszörülés és csapágyazás. 5000 ft a köszörülés 5000ft a csapágy gyártása. ha csak elnyalta a csapágy anyagot akkor nem lehet sok reszelék a blokkban azaz egy alapos tisztítás után össze lehet rakni. ha csak félbe bontod a blokkot akkor nem kell hengerfej tömítés és vezérlés baxogtatás. azaz egy 20 000 ft a csapágyazás kb 5000 ft a ki be szerelés, plusz azok az alkatrészek amiket ki akarsz vagy kell cserélni. vezérmű lánc kb 20 000 ft szelepszár szimering 450 ft /db , gyűrű kb 60 000ft , olaj szűrők 20 000 ft, esetleg lamellák 30 000 ft, kb 50 000 -150 000 ft-ból lehet hogy talpra állítható.
persze ebből a hozzá szólásból lesz megint adok kapok , de én leírtam kb mit hogy. legutóbb amit hallottam eladott haya blokk 350 000 ft volt.
Akkor 500 ért árulták!
Csak kár hogy nincs hozzá főtengely! És akkor még a többi szarrol nem beszélve ami előjön szétszedés közben!
Blokkot sem igazán találni hozzá!
Az enyémet hétfőn viszem gyógyítani
Ja és mi bajod a zsigulival?
És nincs harag, megértettem, hogy ez neked ez a technika túl nagy falat
Ezt mennyiből lehetne kihozni hogy jó legyen?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...