Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt ne hidd hogy a Duna másik oldalán olyan jo. Minimum a határt kell átlépned hogy változást akarsz érezzni, de fenékig tejfel ott se. Csak jobb.
nincs semmi nagy a mondandóban..nem is akarnék soha.. Csak reagáltam arra,hogy mennyi idő beindítani .. De ha jobban végiggondolod nem a km nagysága itt az érdekes...
hiszen nekem minden 10 km-re jut hideg indítás, napjában többször van, hogy csak 2-3km-t megy egy nap...
fűtött helyen sohasem volt, garázsba se nagyon az elmúlt 10 évben....
a nagy HDTVI csak kerregett a lábom alatt
igen van mikor van miért mennem kell, de nem keresek jól. majd ha a duna másik oldalán fogok dolgozni, addig csak gombokért és tépőzárért dolgozom. itt 100 000 ft a max, tehát 5 nap melónak nevezett szar után a hét másik 2 napján és éjszaka kell megkeresned a pénzed.
nahát ebben az ódiban kb 7-800 ezer volt aki kérte mindenki elrugta neki kb ugy mint bogyo a toyotának amikor vezette . de az ódi rottyos korában is ment 200 fölött és 2.3 as volt nem mint a nagy nyomatékos 2.4 toyota
ha 2-3 honap alatt mész 10ezret akkor van miért .akkor jol keresel
Már, most mindegyik cr rendszerű autóhoz gyárilag 200 ezer futásteljesítményt írnak elő
Nyomástartó szelep, nagynyomású szivattyú, dízelinjektorok.
Nos valakinek behasal már előtte, tudok olyat is akinek 700 ezer van már benne és még a gyári ketyeg.
Nekünk az injektorok szartak be a 4-ből 3-om sok résolajat engedett viszza a 4-ik is határon volt. A dugványozó darabja 142 ezer a rönóhoz. Van olyan aki megveszi 570 ezerért és van olyan mint én aki felújítatja a 4-et 60 ezerért+ 2x el kell menni érdre
Há most tibi nem mondtál nagyot majd én akkor mondok
4 hiace-om közül a 2-ik 2,4 szívó dízel 500 000 km-nél cserélt gazdát és a legjobb állapotnak örvendett. Amíg nálam volt azon a 150000 km-en addig az izzítógyertyákat kicseréltük 1x. Hozzá nem kellett nyúlni az is igaz, hogy nálam az autók fűtött istálóban pihennek
benzinesssel? 2-3 hónap alatt 10 e km tökön is lőném magam ha benzint tankolnék, azt én csak motorba 6L max 7 L 100km-re ha 80-al tötymörög vele valaki akkor 5L, én nem mer akkor elalszok a kormány mögött.
akkor megéri a benzinessel menni
az a 10e /év nekem van hogy 2-3 hónap
a 9-esek letakarva várják a jó időt, csak néhányan foglalkoznak a motorral.

egy jó és méretes tükör megoldás lehet a vezérlés ellenőrzéshez. amúgy tényleg szét és össze kell szerelni egy ellenőrzéshez is a vezérlést, a B -nél meg elhúzod a himbát és azonnal cseréled a lapkát.
Hm nem is jó helyre írtam ez nem a 9 es topik ahogy olvasgatok itt
11. éves 99e km

előtte egy mk3 v6 mondeó volt 12liter volt a fogyi ha nagyon óvatos voltál..Mindegy kinek mennyi én a sajátomat nézem.
a hdi 5 literrel elvan ( erdélyi uton 4.1)
10ekm/ év nagyjából amit megy ... mindegy hogyan de majd 3000/ft / 100km ez kb 3 kiló egy évben . Tehát 1 misi 3.5 év alatt

A hdi-nél de szerintem a többi dizelnél is érdemes fele időben olajat cserélni!!
Mindenki mondta ,hogy 60-80 ezrenként turbónak annyi meg ilyesmi
ennek új kora ota a gyári 20ekm-periódus helyett 10e-ként olaj volt cserélve évente!
full tiszta a szűrökosár és a teknő is ..(kár volt megbontani) Turbó gyári állapot!
nem sértegetlek azok a HDi -k újkorukban jók, de gyanítom hogy ott is megáll a gyanúper hogy a gyártók csak bizonyos élettartamra gyártanak adott cuccokat, így pl nagynyomású szivattyút ami 200 000 ig bírja és 120 000 ért tudod megvenni. sok apró kütyü ami folyton beszarhat.
ne sértegess 600-800 km

307 1.6 hdi top 1460 km Budapest -Csíkszereda (csíkszentdomokos)oda vissza... két nap múlva itthon kifogyott egy kis hiba miatt sikerült kifogyasztani
csókoltat a 21 éves t4 es transporterem előkamrás dizel motorral 2.4 szivó 5 hengeres pöcc röff.. 300e km
7 év alatt 1 szer cseréltem izzitó gyertyákat... az izzitó relé beszart így gomnyomásos az izzitás de csak a téli hónapokban használom

csak rövidtávokat megy 90% ban.. Van Hdi-m is jobb korszerübb, de a t4 soha nem áll meg
teljesen igazad van aki meg tud és akar fizetni 10-20L közötti fogyasztást és max üzembiztos autót akar tartani aminek ha megrázod a kulcsot indul akkor így van benzinest kell venni. meg kellett húzni a lomomat jött egy ismerős opel fastra 1.4 el klíma erő luxus nix korhadó kaszni üza. tank van. azt mondta nem kell jobb autó attól és az ömv -nél tankol. mondom neki ha megengedheted akkor jó biznisz. gixer sanyi haver elvitt a II golfal mechanikus adagoló 1.9 tdi nagy csúcs nagy túrbó igaz téli gumival de 3-ban még fütyült a 185-ös téli gumi az aszfalton, igen én szeretem a dieselt, a benzinesnél csak a benzin szint mutatót kellet állandóan sasolni mert állandóan itatni kell, a dieselt még most kúton is 283-ért nyakig tankolod és 6-800 km re elfelejted a kutat, nos egy jófajta 2000 benzines vagy feletti 12-16L között teljesít vegyesbe -benzinkutas cimbora megkérdezte azokat akik fullra tankolják az ilyen autókat csak messze nem érdekli őket hogy mikor nos ők ilyen átlagokat mértek , de az M5 benzinnel lépve 25L teljesít- míg a 2000 diesel 140LE -vel 7.5L szal van különbség. dieselből de még benzinesből sem szabad opelt venni, a rönó művek gépeit meg 200 000-ként újítani kell, + venni kell egy hiba olvasót hogy ha megáll a bringa tudd miért, vagyis hogy megtudd miért. de a pipi megoldása is jó lehet, tudomást sem venni a vissza jelzőkről megy amíg megy. az ismerősömnek most állt meg az Fastra 1.6 16v benzin kemény 0-és 5-6 közötti kompressziókat mértek neki + 10L kellett neki városban benzinből. most matekolhat 130 000 km-el az órájában hogy mi is legyen.

ennyi.
üdv! igen de csak most vagyok pár percig.
a tojotámban nincs egr Az a motor egyszerű mint a huzalszög, talán azért sem kell hozzányúlni
A rönóban már van azzal már volt egy kicsi szopás
Nos, hogy mit termel erről csak annyit, ha nem a piacot kéne kiszolgálni a fogyó nyersolajjal akkor símán mehetnénk finomított napraforgóolajjal, mindenféle környeztszennyezés nélkül nem pufogna ki ként, szén di,mon oxidot, és nem lenne égett kormos lerakódás sem ja és olcsóbban is előállítható lehetne+ a keletkező melléktermékből lehetne az állatokat takarmányozni és a többi és a többi...
Persze amíg egy liter kőolaj van a földben vagy egy köbcenti földgáz vagy egy kiló kőszén addig nix alternatív energiahordozó
Azt sasolom mixi keze nem-e a gyújtás kulcson van önindítózni
Többet kellett tekertetni az önindítóval, mint amilyen messzire mentünk
voltak azért jó találkozók is
azénézdcsak,hogy feszitett az elnök urrrrr......a tetőre már nem telt kocsiban
pipike nézegessed mit termel a toyotád