Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De de jó a masina csak megérett a szelep állításra 40 ezernél volt szelephézag ellenőrzés 2013 ban most meg van benne 57 ezer s ráfér egy ellenőrzés vagy ha kell Állítás
nem jó valami?
Te tudod mivel szenvedtél sokáig mixi?
Azzal a piros fosrakás tetőnélküli audival egyetlen egy pozitívuma volt annak az autónak (illetve kettő)
Kibaszott jó volt bennne az önindító, meg nagyon jó akksi párosult hozzá Én nem láttalak vele elindulni reggel egy nap se a nyár kibaszott kellős közepén, hogy 3-4 percig ne indítózni kellett volna Emléxem még mondtam is neked, hogy mi a szar ez? Lendkerekes a verda aszt előtte fel kell húzni
Dízelel télen szophattál kb. 30 évvel ezelőtt amikor kisnyomású rendszer, adagoló, meg jó esetben örvénykamra volt a divatban az évente szétégett izzítógyertyákkal párosítva.
Azót ez már nincs Most neked egy nagyomású rendszer állandó nyomás alatt tartja az üzemanyagot az izzítógyertya segítségével akár mínusz 30 fokban könyebben és hamarabb beindítom neked a dízelt mint bármelyik benzinest. (kivéve az olajelőmelegítős típusokat, na azokkal kb. egyszerre.) Arról már ne is beszéljünk, hogy igaz nagyobb köbcenti kell hozzá, de sokkal nyomatékosabb, és nem utolsó sorban kevesebbet fogyaszt
Azon meg ugyan kár vitatkozni melyiket érdemes venni benzinest vagy dízelt
Ez attól függ ki mire használja. Ha rendszeresen hosszú távokat fut az autó akkor egyértelmű a dízel hatékonyabb. Ha főleg városi közlekedésre van használva és alkalmanként megy csak hosszút arra tökéletes a benzin. Az bírja a 2 km-es megállásokat, a dízel hosszabb távon már nehezen tolerálja az olyan rövid menetidőket ahol még meglangyosodni is képtelen a motor.
Az, hogy minek mennyibe kerül a javítása ez megint csak nem perdöntő. Pl. az én autóm 8 éves múlt januárban a motorjához még nem kellett nyúlni kuplungtárcsát kellett csak cserélni de ez természetesen elég vezetőfüggő, hogy kinek mikor fogy el.
Viszont halottam már olyat, hogy a echoboost benzinturbós törpeköpcentis motorok 120 ezer km-nél elfossák a turbót bruttó 800-ért.
Sziasztok van itt olyan aki szelephézagot állított a zx9r motorján a vezérlést tényleg nem igen lehet látni a váz miatt ? A vezérmű tengelyek végénél.
nekem elég sok dízel kocsim volt de ha tehetem akkor maradok is a dízelnél kicsikét oda kell rájuk figyelni és meghálálja az. Nem használok dermedésgátlót se benzint a gázolajban (kannás) és egy hét állás után -17 fokban egy izzításra pöcre indult remélem meg is tartja jó szokását még sokáig mert ha gond lessz vele akkor bokáig kell nyúlni a zsebembe :(
sokat szenvedtem dízellel nem kell nem kell pd elem tandem pumpa izzítás kis nyomás nagy nyomás hengerfej vízforralás DIESEL
na de akkor az nem nagyon megy szervizbe
szoktam szervizbe hordani
az nincs használva mert nem kell és nem is lehet mikor tavaly meg vettem,akkor lett felujitva az adagoló....és a dusitó tengelyén a kart forditva tették bele és ha behuzod,beszorul,motorház nyitás,csavarhuzó és visszatolás nélkül nem lehetne dusitani.........a javitáshoz meg le kéne venni az adagolót,igy hát.......nix dusitás,de nem is kell
1.jó reggelit.
Van balkéznél egy műanyag füllentyű Azt kell kihúzni koppig az a dúsító
Nos azt tudom nekem nem kellett használni, az extrém hidegekbe is pöc indult a paszta
Akkor majd csöndbe lesz a csávó
vajon akkor is fog mikor eljön a szerviz?
nálunk -17 volt,és az a szakadt fosrakás rozsdabogja passat a második izzitásra beindult
Megkaptad?!
Most pontosan tudom milyen sunyin vigyorogsz mercis
vegyetek csak dízelt meg jó magyar gázolajt .
ezek szerint földrajzilag nem vagy jó helyen
Én tudok
Tankolásonként basszál bele egy liter benzint oszt az majd nem engedi kifagyni belőlle a parafint ami eltömi a szűrőt.
Vagy ha elég gavallér vagy tankój bele öemvé maxxmotiont
a relé jó, a szűrőn a gomba na az a kérdés mikor kaccsol be!
17-es relé
Mindjárt küldök neked emailt...