a gabit híttam, véletlenül. mert ez a lapos szar felhív bárkit csak ránézel a super amoled -baxot- kijelzőre ő mondta hogy ma még van ,este hív hogy mi a szitu.
Teljesen kezelhető, jaja....
Ha csak sima mezei 530 as lânc van rajta azt szerte szét fogja szaggatni. De kétlem hogy ennyi dragaszag mellett nem futotta volna erősìtett verseny "drag" làncra. Ha nem kapar vizesfüvön akkor kell a faszna az ilyen...
igaz nem pontosan az az evj,de csak idezek valakit,ezt nezd meg
onnan tudod meg hogy hosszú távon és sokat mentek vele vagy keveset de többször hogy a gyujtáskulcs hibátlanul elfordul halk kattanással vs előre hátra fel le kell mozgatni mire nagy reccsenéssel elfordul, kvázi érzed a kulcson hogy akadozva küzd az életéért. mérőszalag a tengelytávhoz 1417mm, vagy parasztosan : az első gumi és az eke idom közé be kell férni -alkat függő- 2 vagy 3 ujjadnak, ha 1 is necces akkor mérés vagy tank le. a felső két szegecs anya a váz sérülésekor kidudorodik és meg tud fordulni vagy kotyog a vázban. az anyák körül még az aluminium váz anyaga is kidudorodik a hajlás/torzulástól. a segédvázból ki szoktak szakadni a szegecsanyák nagy ütközésnél.a ram air bevezetőknél el is repedhet a váz anyaga. a 6 dugós fék betegsége hogy megszorulnak a dugattyúk és félre kopik a betét, a felső fékmunkahengernek max 1-1.5 cm munka út után be kell keményedni, ha be tudod húzni gázkarig akkor vagy felújító szett vagy csere jó bontottra. olasz motorokon 55-60ekm környékén már válla volt a féktárcsáknak amik alul méretezettek -296mm- mivel még a hasonló évjárat zx6 modellje is 300mm fut. a tárcsán kotyoghatnak a szegecsek vagy méret alatti mivel még eredetileg is 4mm a min értéke -zx6 4.5mm- , legtöbbször egy erős menet után be is hullámosodhat, sokan nem is foglalkoznak vele üt egy kicsit majd nem húzom annyira a jelszó, pedig a legelső pillanattól mikor elkezd ütni menthető -egyengethető köszörülhető- később eldobható. telószárak króm szára lehet kipattogzott a felpattanó kövektől - 2002-től már kapott műa. védőt gyárilag- . széria hiba hogy a lámpa felső műanyag része a két fülnél amin lóg a lámpa - azon lóg/arra van fogatva a fejidom is- elreped eltörik a merevítés tövében, beázik a lámpa vagy állandóan párás a belseje. a futott km függvényében növekszik a km óra mutatójának kilengése/csillapítása. kb 120-180 között látványos. ha generátor dekni sérült akkor érdemes megnézni a belső részét, mert volt olyan tulaj aki maga javította a deknit, csak elfelejtette beakasztani a generátor vezetékét védő kis fém biz-bazt -tulajok szakszava- ami hozzá ért a forgó részhez ami helyenként elvesztette a mágnesességét, ami csere lett. benzin csapban 2 tömítés idővel elöregszik sárgás folt jelzi a helyét a vázon/blokkon, 25 euro a javítószett. a kuplung kar behúzásakor megszűnő hang a kuplung oldalán alapból jár a motorhoz, a kosár hátsó rugói elvesztik funkciójukat, berezonálnak. érdemes rákérdezni hogy orvosolták e a problémát, mert van aki dicsekszik vele hogy CO val becsíptettek pár alátétet a rugókhoz kitámasztás céljából. sajnálatos tapasztalat hogy rossz módszer, NE PRÓBÁLD KI. vagy vidd el olyan szakemberhez aki garanciával/ és tapasztalattal vállalja a cseréjüket. ac pumpa relé állapota felől is érdemes érdeklődni, nem gáz ha kopott, ha rendszeresen gondozzák az érintkezők párhuzamát, amint elindult az anyagvándorlás az érintkezők pogácsái között, hamar kinéz egy országúti nemkívánatos szerelés egy csapatás közben. váltó dobálhatja a 3-4 5 fokozatot -ezek a siker fokozatai- így érdemes minden fokozatban elvégezni a próba út során a terhelési tesztet -kigyorsításkor hirtelen gázelvételkor- , ha a pilóta dicsekszik hogy milyen profi a váltó és milyen szépen veszi a fokozatokat kuplung nélkül hmmmmmmmmm azoknak mutatok pár elnyalt váltó körmöt és kopott villát - 25 forinttól indul az ár/db kawazsoltinál fogaskerék, 18 forint a léptető villa + szerelés, bontott jó váltó -van olyan?- + szerelés +ez meg az 80-100 forint szerelője válogatja-. C modellnél érdemes rákérdezni a lengővilla csapágyinak karbantartására+ a kutyacsont himba rendszer karbantartás periódusaira, nekem sem nyikorgott mikor megvettem a 6 kilóst, de ki kellett dobni az alu himbát mert oda lett a tűgörgő csapágy + a betét. egy vidéki csávónak segítettem alkatrészben, korrektül rá kérdezett az árra de nem alkudozott, majd hív hogy oda lengővilla tűgörgő csapágya, újba próbált rendelni de nem szabvány méret, mit honnan rendeljen kérdezte, majd eszembe jutott egy kidobott lengővilla megmentett csapágya, hívtam hogy mi a helyzet de már a kimaráson törte a fejét és szabvány görgőn, mondtam neki találkozzunk az állomáson - bakter a csóka- oda adtam neki a mentett cuccot, látszott rajta a siker reménye, kérdezi mennyi a matek, mondom ez az alkudozás nyeresége a tied és haladj, azóta is iszunk egy sört földváron ha találkozunk. néha csak berreg az indító relé az ülés alatt, beöntött cucc javíthatatlan az cserés, a feszültség szabályzó ezen a modellen is gondot okoz, vagy a csatlakozóban olvad össze a saru vagy elszállnak a diódák a beöntött részben, cserés. C modell tehát fix vázas, ha sérült akkor görbén álla hátulja vagy javítási nyomok vannak a segédvázon, esetleg rosszul állnak a kapaszkodók, ezek a műanyag karok veszik fel jobbára az esések harmadát tehát árulkodó lehet ha rosszul állnak. a hátsó gátlóban 10 bar nitrogén nyomásnak kell lennie, tehát ha ereszt vagy gyengén himbálózva csillapít akkor felújitás. a felnik még a békebeli anyagvastagsággal készültek tehát nem lehet rajtuk repedés anyag hiba miatt, viszont a szerelések nyomaiból lehet következtetni a gumicserék gyakoriságára. egy hiba még lehet amit én sem tudok orvosolni, már többször tapasztaltam hogy ha nem működik az ac pumpa - igaz van feszültség a csatlakozóban- akkor egy + vezetékkel megtuningolják a ac relétől és góóóóóóó, ezt onnan lehet észre venni hogy a gyújtás ráadásakor azonnal berreg az ac pumpa, nem ismerem ezen hiba orvoslását. az általános dolgokon kívül ennyit tudok segíteni.
válasz erre előzmény
vagy megyek 1kort a foldon qrvagyorsan
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
gabit kellett volna
var az ember de nem jossz
Nem tudom, hogy ki és hol tudja ezt megülni plussz turbófeltöltővel
Ha csak sima mezei 530 as lânc van rajta azt szerte szét fogja szaggatni. De kétlem hogy ennyi dragaszag mellett nem futotta volna erősìtett verseny "drag" làncra. Ha nem kapar vizesfüvön akkor kell a faszna az ilyen...
amugy szekinek koszond en csak visszakerestem
köszi a tartalmas választ!
onnan tudod meg hogy hosszú távon és sokat mentek vele vagy keveset de többször hogy a gyujtáskulcs hibátlanul elfordul halk kattanással vs előre hátra fel le kell mozgatni mire nagy reccsenéssel elfordul, kvázi érzed a kulcson hogy akadozva küzd az életéért. mérőszalag a tengelytávhoz 1417mm, vagy parasztosan : az első gumi és az eke idom közé be kell férni -alkat függő- 2 vagy 3 ujjadnak, ha 1 is necces akkor mérés vagy tank le. a felső két szegecs anya a váz sérülésekor kidudorodik és meg tud fordulni vagy kotyog a vázban. az anyák körül még az aluminium váz anyaga is kidudorodik a hajlás/torzulástól. a segédvázból ki szoktak szakadni a szegecsanyák nagy ütközésnél.a ram air bevezetőknél el is repedhet a váz anyaga. a 6 dugós fék betegsége hogy megszorulnak a dugattyúk és félre kopik a betét, a felső fékmunkahengernek max 1-1.5 cm munka út után be kell keményedni, ha be tudod húzni gázkarig akkor vagy felújító szett vagy csere jó bontottra. olasz motorokon 55-60ekm környékén már válla volt a féktárcsáknak amik alul méretezettek -296mm- mivel még a hasonló évjárat zx6 modellje is 300mm fut. a tárcsán kotyoghatnak a szegecsek vagy méret alatti mivel még eredetileg is 4mm a min értéke -zx6 4.5mm- , legtöbbször egy erős menet után be is hullámosodhat, sokan nem is foglalkoznak vele üt egy kicsit majd nem húzom annyira a jelszó, pedig a legelső pillanattól mikor elkezd ütni menthető -egyengethető köszörülhető- később eldobható. telószárak króm szára lehet kipattogzott a felpattanó kövektől - 2002-től már kapott műa. védőt gyárilag- . széria hiba hogy a lámpa felső műanyag része a két fülnél amin lóg a lámpa - azon lóg/arra van fogatva a fejidom is- elreped eltörik a merevítés tövében, beázik a lámpa vagy állandóan párás a belseje. a futott km függvényében növekszik a km óra mutatójának kilengése/csillapítása. kb 120-180 között látványos. ha generátor dekni sérült akkor érdemes megnézni a belső részét, mert volt olyan tulaj aki maga javította a deknit, csak elfelejtette beakasztani a generátor vezetékét védő kis fém biz-bazt -tulajok szakszava- ami hozzá ért a forgó részhez ami helyenként elvesztette a mágnesességét, ami csere lett. benzin csapban 2 tömítés idővel elöregszik sárgás folt jelzi a helyét a vázon/blokkon, 25 euro a javítószett. a kuplung kar behúzásakor megszűnő hang a kuplung oldalán alapból jár a motorhoz, a kosár hátsó rugói elvesztik funkciójukat, berezonálnak. érdemes rákérdezni hogy orvosolták e a problémát, mert van aki dicsekszik vele hogy CO val becsíptettek pár alátétet a rugókhoz kitámasztás céljából. sajnálatos tapasztalat hogy rossz módszer, NE PRÓBÁLD KI. vagy vidd el olyan szakemberhez aki garanciával/ és tapasztalattal vállalja a cseréjüket. ac pumpa relé állapota felől is érdemes érdeklődni, nem gáz ha kopott, ha rendszeresen gondozzák az érintkezők párhuzamát, amint elindult az anyagvándorlás az érintkezők pogácsái között, hamar kinéz egy országúti nemkívánatos szerelés egy csapatás közben. váltó dobálhatja a 3-4 5 fokozatot -ezek a siker fokozatai- így érdemes minden fokozatban elvégezni a próba út során a terhelési tesztet -kigyorsításkor hirtelen gázelvételkor- , ha a pilóta dicsekszik hogy milyen profi a váltó és milyen szépen veszi a fokozatokat kuplung nélkül hmmmmmmmmm azoknak mutatok pár elnyalt váltó körmöt és kopott villát - 25 forinttól indul az ár/db kawazsoltinál fogaskerék, 18 forint a léptető villa + szerelés, bontott jó váltó -van olyan?- + szerelés +ez meg az 80-100 forint szerelője válogatja-. C modellnél érdemes rákérdezni a lengővilla csapágyinak karbantartására+ a kutyacsont himba rendszer karbantartás periódusaira, nekem sem nyikorgott mikor megvettem a 6 kilóst, de ki kellett dobni az alu himbát mert oda lett a tűgörgő csapágy + a betét. egy vidéki csávónak segítettem alkatrészben, korrektül rá kérdezett az árra de nem alkudozott, majd hív hogy oda lengővilla tűgörgő csapágya, újba próbált rendelni de nem szabvány méret, mit honnan rendeljen kérdezte, majd eszembe jutott egy kidobott lengővilla megmentett csapágya, hívtam hogy mi a helyzet de már a kimaráson törte a fejét és szabvány görgőn, mondtam neki találkozzunk az állomáson - bakter a csóka- oda adtam neki a mentett cuccot, látszott rajta a siker reménye, kérdezi mennyi a matek, mondom ez az alkudozás nyeresége a tied és haladj, azóta is iszunk egy sört földváron ha találkozunk. néha csak berreg az indító relé az ülés alatt, beöntött cucc javíthatatlan az cserés, a feszültség szabályzó ezen a modellen is gondot okoz, vagy a csatlakozóban olvad össze a saru vagy elszállnak a diódák a beöntött részben, cserés. C modell tehát fix vázas, ha sérült akkor görbén álla hátulja vagy javítási nyomok vannak a segédvázon, esetleg rosszul állnak a kapaszkodók, ezek a műanyag karok veszik fel jobbára az esések harmadát tehát árulkodó lehet ha rosszul állnak. a hátsó gátlóban 10 bar nitrogén nyomásnak kell lennie, tehát ha ereszt vagy gyengén himbálózva csillapít akkor felújitás. a felnik még a békebeli anyagvastagsággal készültek tehát nem lehet rajtuk repedés anyag hiba miatt, viszont a szerelések nyomaiból lehet következtetni a gumicserék gyakoriságára. egy hiba még lehet amit én sem tudok orvosolni, már többször tapasztaltam hogy ha nem működik az ac pumpa - igaz van feszültség a csatlakozóban- akkor egy + vezetékkel megtuningolják a ac relétől és góóóóóóó, ezt onnan lehet észre venni hogy a gyújtás ráadásakor azonnal berreg az ac pumpa, nem ismerem ezen hiba orvoslását. az általános dolgokon kívül ennyit tudok segíteni.
válasz erre előzmény
most mar csak 1 napod van