Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és ha suzuki,akkor meg örök élet plusz 1 nap
Na már most két lehetőség van. Vagy megpróbálják átverni, vagy nem ismeri a típust. A többivel meg nem kell foglalkozni mindegyik motrina egyforma ha gyepálják szétesik ha vigyáznak rá akkor kifut a világból.
Na most jól el láttad tanácsal
golyhesz persze hogy oda kell figyelni mert 2004es az már zx10 r 2003 ig gyártották a kilencest. Amúgy csak annyira kell átnézni mint bármelyik más motort.
Sziasztok! zx-9r 2004 vásárlását tervezem.Ennek a típusnak van valami gyengéje esetleg amire vásárlásnál odafigyuzak?
ennek sem sok jutott mikor észt osztottak
ha jossz ne felejsd mar el a 20-as telo kartyat elhozni
10:20-tól superbike eu.sport
felhívom a csákót és én megyek.
3.
mizu szeki,jottok
nekem 2 hete meglőtte a 117-et cserkeszen úgyhogy a hengerfej tömítés kampec lett, 95 -nél már bugyborékol a kiegyenlítő tartály és öntöm bele a vizet, annak már úgy is mindegy
75 az ideális, de van mérési hibahatár + vízköves hűtő is.
nemhinném
Ezek városban inkább túlmelegszenek ezért pörög állandóan a venti. Ha a tied üzemi hőfokot sem éri el szerintem csak a vízhőfokmérőd szar
Nektek normál menet közben hány fokot mutat a kijelző?
Nekem 65 fok, városban lassabban közlekedve felmegy 75-ig. Ez normális?
De rég nem láttalak errefelé
Kocsi kész?
Ez a zil 130 teccik
Indulnék vele a dakaron
Csak jönni kéne utánnam egy benzines tankernak is
Tudnak ők autót gyártani csak régebbi évjáratot keress!

Nyomozó is a kis szemüveges geci
2.Jó napot jó étvágyat.
a hahun van fenn Azt azért nem gondoltam, hogy ez a ti családi autótok és ilyen mély a kötödés hozzá
A ráköltött egymilla asszem az eladási árból kiindulva már soha nem térül meg
2005-ös zx6r pálya motorra készült, de a hangját nem, hallottam 40 pénz sok érte, ez van.
40 forintot mondott rá a készítője, petku sem gyárt olcsóbban, de ennyiért már márkásabbat veszel.
a bordó !
egy félkoheró cigó illegális kereskedése gyöngyösön. be indította és hozzánk sem szólt klma volt benne de ebben sem működött a nem rá való kipufogót feldrótozták az aljához, a motortérben a szivárvány minden színében tündöklő vezetékek mentek jobbra balra, lengő biztosítékok itt - ott futóműve nyalta a gumikat, lakk több helyen lejött róla, rajzer csavar a hátsó ajtó műanyagjában, belseje háááááááát lehet vasas cigóké volt.
be buktunk egy napot és a barátom egy kis üzemanyag pénzt, ez volt az ára az autó keresésünknek, ha legközelebb is engem kér meg akkor én beszélek az eladóval és ha nem azt mondja amit látni fogunk akkor lesz vita.
egy régi motoros barátom kért meg hogy vigyem el ótót venni, ennyi pénz volt rá és klímást szeretne venni. le mentünk 370 km-t az én klíma nélküli szarommal, és estére olyan szagod volt mintha gőzfürdőznél. ha felhúztad az ablakot akkor 25 fokos meleg jött be a szellőzésen keresztül ha lehúztad akkor meg a huzat ölt meg.
a fehér ótót áruló kupec azt nem mondta el a telefonba hogy hé a klíma nem működik, csak a klíma csövek fityegtek a motortérben. olyan hűtőt szegeltek bele hogy látszott a hűtőventillátor kereten hogy a felfogatását most popszegecselték át rajta. telók kukák voltak benne, alján luk hátán luk. alváz védőt sosem látott, virágzott rajta a rozsda, be indúlt és lehet gurult is de azt már nem értük el. pofán kellett volna baszni és leszurkoltatni vele az útiköltséget.