ebben meg még bőven van ha jól meg figyeled a szélső 3mm szinte ép hogy csak látott néha aszfaltot minnél méjebre dőltöd úgy csökken a tapadási felület bármelyik utcai gumival húszhatod lábtartóig csak ahoz kel egy kis gyakorlat is !
nekem már multkor volt olyan hogy ki támasztott a lábtartó és volt még bőven a gumiban
jó sok telepített trafi van. Egerhez ahgy odaérsz a pincékhez azon a 2 sávos kis kacskarimgón. Ott ki van táblázva hogy videocontrol. Most ott van tarafi van nincs? én nem láttam.
Én is úgy vélem hogy jobban jártam. egy 10 ezres a zsebembe maradt.
Kis móka is volt, mert találkoztunk B.csabai motorosokkal. Egy Vtr 1000 berzenkedett velem meg haverral de azt is jócskán fogtuk....ugye a többi nem tudta tartani az iramunkat. Gyerek leszállt a motorról úgy remegett mint a kocsonya.
az hogy gyenge volt egyenesben a karbis 6 kilós tény, mivel nem karburáltattam áttételt sem cseréltem gyárival nyomtam.
de én már nem megyek fel olyan motorral amit féltek. olyan motorral aminek qvázi mindegy azzal pedig 1 pálya nap után ígérem -nem állítom- nem fogsz meg. én is lőhetem volna tiltásig a 6 kilóst de nem tettem, ma már valaki más motorol vele és nem szid hogy kilőttem a belit. ha előtted leszek a pályán akkor tudni fogod hogy annak nyugodt szívvel kampec dolóresz a neve.
-jó fék
-jó futómű
-jó motorblokk
-jó gumi
- egy marék szerencse
-bátorság köll a pályához. meg egy valag pénz hogy ezt egyensúlyba tartsd, + egy nő aki tolerálja az abberáltságodat, aki tudja hogy hétvégente nem a kocsmát vered szét és a rendőrségre jársz , hanem a motorod gyilkolod, a hét következő napjain meg kened nyalogatod magad és jajgatsz ha meg kell mozdulnod.
a jani haverodra rá férne egy kis országúti kiképzés mert hogy 150LE vel se tud egy tempós előzést végrehajtani az már nem ciki hanem blama
ucán én igy is meg ugy is szoktam menni,de ezt te is láttad már na de ez téleg tetszett,anyit meg megtehetel ha lesz a következő,hogy jösz és karikázunk pár kört az egyenesbe ugy is megfoglak de a kanyarokban tuti nem te gyurj az egyenesre én meg a kanyarokra,ez már egy kihivás próbálok még jópár cimborát összetoborozni,vannak jelentkezők,de szinte mind magába akar menni,mert fél hogy béna és kikacagják,na mondom ez nem az a hely első 20 percben mondom 40-el mentem végig aztán mikor megjött a bátorság és lett mesterem hella személyében és magyarázgaott ezt-azt,már kanyarba is elmentem az épitett verseny srad mellett akkor én is meglepődtem különböző verseny motorok(épitett) mellett mentem el ,kellemes meglepetésemre........és mikor mentünk hazafelé és köszöntem el,jóesett hogy mindenki aszonta hogy ahoz képest ahogy elsőnek mentem,sokat fejlődtem a nap végére a lényeg hogy én szeretném ha jönnél a következőre,addig is csináljatok Józsinak féket
de az az FI lámpa még sokszor világít a műszerfalon lehet kitakarom. ha valamék azt ajánlja hogy egyem ki az izzóz annak közlöm hogy fél napi szerelés mire meglátod a műszerfal hátulját + fél nap mire kiszereled
részemről ........... megsértődtem
nem az vagyok aki a márkákat becsmérelem, két kereke legyen és tökös csávó aki megüli, viszont ha el indulunk motorozni és egy ismeretlen motor jön velünk pl: harly akkor közöljük a palival hogy ha meg áll csak húzni vagy felgyújtani tudunk segíteni, megjavítani nem így vagy jössz velünk utasként vagy maracc és várod a felmentő sereget
1.8-2 közé