Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mit nevetsz, ő megmondta előre, csak egyenesen és gyorsan akar menni. ebből mi nem érthető 176 vagy mennyi lú sikálja a betonyon a gumát.
öltöző mérete?
hát az meg mire neked? az a leharcolt pályagumi? az előző is olyan kocka hogy a kőmives simán beépitené téglának
ez azért hihetőbb nem az a kis feltöltős szar,ami nem is turbós
Szia!
Ok!Ha elmegy a motor beszélünk róla.Szerintem megfogunk eggyezni.
Töltő:CTEK XS 800 teljesen automata
öltöző:
felső:Hally Hansen fekete-fehér limitált szériás
alsó :Dane fekete
Jó a szuszka is, de a 10 es bizonyára jobb!
Attól függetlenül élvezet nekem ezzel is motorozni!
Nincs harag.
Szia!
Annyira azért ne bánjad!Gondolom azért a Suzukira sincs okod panaszkodni.750-es GSXR-em volt régebben,én szerettem,de azért sajnálom ,hogy így alakult,az én szarakodásom miatt.
Ilyen vinxxgrip tankkapaszkodót hol tudok olcsóba venni?
AGO-nal 60 rongy. Annál szeretnék olcsóbban hozzájutni.
Volt egy magyar oldaluk, ahol anno 50 volt az ára. Az oldal megszűnt....
Ötletek?
az tapad rendesen, de kopik is
tényleg 2004 elejéig gyártották, sok dolog nem pászol az E modellel, pl műszerfalnál már nincs gond. fékek a nagyobb tárcsa miatt jobbak, a dupla lámpa jobban világít, viszont nehezebb, bár többen is az egylámpást favorizálják.
a 2002-es től eltér, sokkal kisebb, sokkal fürgébb, nagyobb tartományban forgatható. addig az évjáratig több alkatrésze megegyezik a 9-essel. egyenes országútra túrázni vagy élvezkedni a 9-es jó, kanyarokban hegyen pályán városban a 6-os a jobb.
megvan a hunyooo
es majd ki probalom ez meddig birja
akkó továbbra is

1.4 et is adtam volna érte mikor könyörögtem. Mááá mindegy.











áhhhhe a faszom kivan!
Dobjad piacra és vegyél egy értelmes motort ha nem akkor
Ohhhhhe én meg megvettem már a suzkát! Na most verem véresre a fejemet a klaviatúrába!
köszi nekem már nem aktuális
aksi töltő, alá öltöző érdekelhet.
Sziasztok!
Ha valaki 2004-es ZX-10R-t keres ,az enyém eladó lesz.
Fontosabb tudnivalók.3 éve van használatban nálunk, a sogoromtól vettem át,a törlesztését nem tudta tovább fizetni.24.000Km van benne, amit a Kawasaki Ivanics, teljes motordiagnosztika és állapotfelmérés után meg is erősített.Tavaly szezon elején lett a diagnosztika,állapotfelmérés és szelepállítás ,vezérmű ellenőrzés megcsinálva.Szerettem volna egy teljes átvizsgálást,mert a futott kilométerrel kapcsolatban voltak kételyeim,de minden gyári értéken volt.Most szezon elején kapott új hátsó gumit,az összes folyadék (fagyálló,fékolaj,leng.csillapító olaj,motorolaj+összes szűrő lecserélve),folyadékok Motul,szűrőkből csak gyárit raktam.Gyújtógyertyák (NGK) kicserélve.Bármi hiányosságot találtam akár egy nem odaillő csavar,vagy műanyag alátétek hiánya,mindent gyári alkatrésszel pótóltam amiről természetesen megvannak a számlák.
Exrták:Hyperpro kormánylengéscsill.,elől fémfékcső,arany színű Puig kormánysúly,Puig bukógombás emelőszem,Raptor sportkipufogó (valami brutál szép hangal).
Ár:1.400.000 Ft ami fix.Alkudozni nem szeretnék,nem vagyok kereskedő.
Elérhetőség az adatlapomon,emailben szívesen segítek és képeket is küldök.Kihasználatlanság miatt válnék meg tőle.Motorral kapcsolatban majd a cuccok is eladók lesznek.BikerLift emelők,Spidy ruha,Shoei sisak,ArlenNess esőruha,Akksi töltő(premium kategóriás),aláöltöző ruha (alsó-felső),minden makulátlan állapotban,de ezekről majd később.
REMÉLEM OLVASNI tuccccccccc
nem vagyok ámerika buzi, de ezek cowbojok olyan gecik hogy még a segglyukadon kijövő szél sebességét is megmérik, ha KÖLL!
tehát LŐERŐBEN AZ IGAZSÁG
zx10 is lángolt a bsb-be