én tudom.......most gondolj bele ha egy nem értekhozzá,emberkének csinálják,PL,olyannak aki K2-őt K4-esnek hirdet mert 2004-es forgalomba helyezés van a forgalmiba..........na az viszi maszekhoz,vagy megint szerviz vissza vittem volna de siettem hozzád......inkább mérgelődtem utközbe és nállad
Megpróbáltam lemodellezni a találkozásunkat ha betévednél hozzám/még a szereplők is hasonlítanak/
1. kép - ez mindenkinek jár, akár hirtelen többször is, főleg neked, hogy oldódj
2/a - itt nincs kép, mert az elfogyasztott nedű hatására kötetlen 20 perc pofozkodással rendezzük a vélt vagy valós sérelmeket
2.kép - Végre minden rendben, rendeződtek a dolgok és megsimogatom a buksidat
3.kép - a boldog végkifejlet
Közérdekű közlemény:
Aki épp azt fontolgatja hogy a VW konszern termékei közül választana magának egyet bármelyik féle TSI benzinmotorral az azért gondolja át még egyszer a dolgot.
Egy nagy Német cég magyarországi autóflottája (lízingcégen keresztül általában 3 évig vannak meg) eléggé kiterjedt és változatos, így eléggé átfogó képet ad a "jó és a rossz" oldalról. (a Fábiától az AudiMerciBMW-ig)
A legfrissebb infó egy egyéni használatú céges, ~2,5 éves ~70e km-t futott ilyenfajta 6-os Golf kombinak a döglődése.
Az autó (belül) szép, kényelmes, baromi jól megy és keveset is fogyaszt (DSG váltós) azaz használni egész kellemes időtöltés.
Kb. 50e km körül jelentkezett először hogy nem volt stabil alapjárat és le-letiltott az elektronika. (azaz b&szott beindulni)
Volt rá példa hogy külföldről hazafelé az út egy részét "szükségüzemben" (mlas gondolom tudja hogy mi az) max. 70-80-nal döcögve tette meg. (ezredszer is elátkozva a napot amikor ezt választotta)
A szervizben aztán törölték a hibákat és közölték hogy az autónak semmi baja, működik rendesen és nem hitték el hogy ilyen történt.
Pár heti használat után megint felütötte a fejét a nem alapjár, csak össze-vissza, ezért a váltó elektronikája a második elinduláskor le is lőtte a napi programot, azaz féllábon el lehetett döcögni a szervizbe. Itt némi üzemanyagrendszer tisztogatás után útjára is bocsájtották a járművet hogy minden a legnagyobb rendben van, nincs itt semmi látnivaló.
Egész három héttel ezelőttig nem is volt vele különösebb baj (a néha szédelgő alapjáraton kívül) amikor is újra szükségüzem következett és a kolléga elborult tekintettel szállt ki a szervizben, helyből közölve hogy ki ne merjék ejteni a szájukon hogy csak törölni kell a hibát, mert oda-vissza keresztülhajt ezzel a sz&rral a szalon eladóterén a kirakatüvegen át, nőt s gyermeket sem kímélve.
Nos lekerült a hengerfej, ahol ronggyá égett szelepek, valamint szinte teljesen elpusztult befecskendező szelepek fogadták a látogatókat.
A javítás költségét 600e Ft környékére jósolták és jelenleg megy a sz&rdobálás a szerviz és a lízingcég között hogy ez kinek a költsége.
Eközben a cégen belül az ország több részéből jött a drót hogy ott is volt már egy-két ugyanilyen hibás TSI az utóbbi 3-4 évben, és mivel a VW eddig kivétel nélkül letolta magáról a garanciális javítást (mondván hogy ez nem típushiba) így a cég flottaüzemeltetése a jövőben törölte a választható listáról az ezekkel a motorokkal szerelt kocsikat.
(feltűnt hogy reggelente már nem látom egy ideje a parkolóban és ma rákérdeztem)
egyenes csűűűűű
1. kép - ez mindenkinek jár, akár hirtelen többször is, főleg neked, hogy oldódj
2/a - itt nincs kép, mert az elfogyasztott nedű hatására kötetlen 20 perc pofozkodással rendezzük a vélt vagy valós sérelmeket
2.kép - Végre minden rendben, rendeződtek a dolgok és megsimogatom a buksidat
3.kép - a boldog végkifejlet
Közérdekű közlemény:
Aki épp azt fontolgatja hogy a VW konszern termékei közül választana magának egyet bármelyik féle TSI benzinmotorral az azért gondolja át még egyszer a dolgot.
Egy nagy Német cég magyarországi autóflottája (lízingcégen keresztül általában 3 évig vannak meg) eléggé kiterjedt és változatos, így eléggé átfogó képet ad a "jó és a rossz" oldalról. (a Fábiától az AudiMerciBMW-ig)
A legfrissebb infó egy egyéni használatú céges, ~2,5 éves ~70e km-t futott ilyenfajta 6-os Golf kombinak a döglődése.
Az autó (belül) szép, kényelmes, baromi jól megy és keveset is fogyaszt (DSG váltós) azaz használni egész kellemes időtöltés.
Kb. 50e km körül jelentkezett először hogy nem volt stabil alapjárat és le-letiltott az elektronika. (azaz b&szott beindulni)
Volt rá példa hogy külföldről hazafelé az út egy részét "szükségüzemben" (mlas gondolom tudja hogy mi az) max. 70-80-nal döcögve tette meg. (ezredszer is elátkozva a napot amikor ezt választotta)
A szervizben aztán törölték a hibákat és közölték hogy az autónak semmi baja, működik rendesen és nem hitték el hogy ilyen történt.
Pár heti használat után megint felütötte a fejét a nem alapjár, csak össze-vissza, ezért a váltó elektronikája a második elinduláskor le is lőtte a napi programot, azaz féllábon el lehetett döcögni a szervizbe. Itt némi üzemanyagrendszer tisztogatás után útjára is bocsájtották a járművet hogy minden a legnagyobb rendben van, nincs itt semmi látnivaló.
Egész három héttel ezelőttig nem is volt vele különösebb baj (a néha szédelgő alapjáraton kívül) amikor is újra szükségüzem következett és a kolléga elborult tekintettel szállt ki a szervizben, helyből közölve hogy ki ne merjék ejteni a szájukon hogy csak törölni kell a hibát, mert oda-vissza keresztülhajt ezzel a sz&rral a szalon eladóterén a kirakatüvegen át, nőt s gyermeket sem kímélve.
Nos lekerült a hengerfej, ahol ronggyá égett szelepek, valamint szinte teljesen elpusztult befecskendező szelepek fogadták a látogatókat.
A javítás költségét 600e Ft környékére jósolták és jelenleg megy a sz&rdobálás a szerviz és a lízingcég között hogy ez kinek a költsége.
Eközben a cégen belül az ország több részéből jött a drót hogy ott is volt már egy-két ugyanilyen hibás TSI az utóbbi 3-4 évben, és mivel a VW eddig kivétel nélkül letolta magáról a garanciális javítást (mondván hogy ez nem típushiba) így a cég flottaüzemeltetése a jövőben törölte a választható listáról az ezekkel a motorokkal szerelt kocsikat.
(feltűnt hogy reggelente már nem látom egy ideje a parkolóban és ma rákérdeztem)