Hát nem tudom te hova vitted, de érdekes, mert nekem soha nem dugtak rá semmit idestova tizenpár éve. Sőt nekem le is van dugózva az EGR és a mérésnél sem jön ki semmi hiba.
qrva érdekes mert én pl a motorhibajelző lámpát levakítottam még annó, hogy ne lássanak egr-be hibát, mer azt tudtam, hogy szar, úgy vettük. Mondogatta is a csávó, hogy hogy a picsába nem világit a lámpa mikor a diagnosztika kiírta hibára. Ráadásul az az a fajta, hogy hiába törlöd visszaírja
Elhiszem, ha megmutatod hol van ez leírva, mert semmit sem találtam róla (kormányzati oldalakon sem). Szerintem tele lenne vele, szóval addig ez rémhír...már csak azért is, mert nem vagy köteles forgalomban tartani, ha nem használod...ha nem tárolod közterületen akkor meg senkinek semmi köze hozzá. Szóval továbbra is azt gondolom, hogy ez egy hamuban sült baromság, ahogy az is, hogy bármit rádugnak az autód comuterére...ahány gyártó annyi kiolvasó, a vizsgaközpontok biztos nem ruháztak be mindre.
Biztos vannak még sufni helyek ahol ezek mennek. Nos hosszú távra ne tervezzetek az ilyen helyekkel mert hamarosan vagy megtérnek vagy eltünnek. Minden évben egyre szigorúbb követelményeknek kell megfelelni. Aki nem fog vagy nem akar megfelelni ott ugrik az engedély, aki elbasz valamit kemény büntit fizet érte. A vizsgabázison le kell jelenteni a központban milyen típusú, milyen rencámú gép, milyen időben vizsgázik. Majd elindítanak egy vizsgaprogramot ami össze van kötve a központtal és a mért eredmények oda futnak be. Fékpad, rázópad, autódiagnosztika. Rádugják a csatit a központi egységre, ha hibát ír ki mondjuk a motorvezérlő elektronika pl. egr szelep bukovári van. Nem az autót vizsgáztató buktat meg hanem az informatikai rendszer
Visszaüzenetbe kírja, hogy takarítság le onnan a szart az aknáról aszt jöjjön vele vissza útvonalengedélyel ha ki lett javítva a hiba. Mondjuk egy fék errornál jobb ha van egy taxis telefonszáma is a telódba, mert még az autó is ottmarad.
A legutóbbi cikk ami ezzel foglalkozik tavaly decemberi és akkor még nem volt érte bünti. Csak akkor büntetnek ha elkapnak.
Szerintem valaki (te vagy a sógorod) valamit félrehallott...
Ez valami igen friss rendelet van érte bünti.
Nekem a sógorom dolgozik az ivekónál, le is baszott, hogy két napja lejárt róla. Aszonta most még el tudja intézni de később már nem. Kell hozzá útvonalengedély x ezer forintért a rendőrségtől
Tavaly volt az enyém is műszakin. Kis indexek, sportdob, keret nélküli rendszám. Kérdeztem a szerelőmet (vizsgabázison is dolgozik, úgyhogy ő viszi), hogy visszategyem-e a gyári dobot. Azt mondja, hagyjam a p*csába, majd megoldja a többivel együtt. Pedig még az is rá van írva a dobra, hogy "Not for road use"
Pipikem szar helyre hordod muszakizni a gepet erre csak ennyit tudok mondani nekem kocsi motor nyaron vizsgazot motor akra dobal integralt hatso lampaval kinai elso indexel amirol az egyik bura hianyzott
persze a bogyeszék környékén, lehet hogy vannak sztivi vander féle vizsgabiztosok akik nem is akarják látni mit engednek át, valószínűleg azért mert olyan qrva messze vannak budapesttől, hogy oda még nem ért le a biciklis postás a két évvel ezelőtti jogszabályváltozással.
A fékpad onlájn össze van kötve egy központi rendszerrel
Kb. olyan 6 db webkamera rögzít minden oldalról szintén onlájn.
Most, hogyha ótóról beszélünk ott még a fólíát is lássák, mer az egyik ablakot félig le kell húzni rajta. ezenfelül biztonsági öv fix gyári pontjai stb. Múltkor az egyik maszek vizsgabázist azél kaszálták el 5 kilóra, mert úgy engedtek át egy autót, hogy az egyik féklámpa nem üzemelt.
Másnap már kint is volt a felügyeleti bizottság. Qrva gyorsan be is tudnak engedélyeket vonni, így próbál a vizsgabázis is odafigyelni, hogy mit csinál, mert nem két forintért ruházza be a műszakihoz szükséges eszközöket
Nekem decemberbe vizsgázott a master egy ivecó műhelyben ahol volt vizsgabázis. Mondták, hogyha olyan hiba jön ki vizsgán (pl. fék szar) addig az autóval el sem lehet menni, amíg ott helyszínen ki nincs javítva. Könnyen előfordul, hogy alkatrész csak másnap van hozzá Mondtam, hogy nekem holnap hajnalban indulnom kell inkább elmegyek műszaki nélkül, mer ha valami gebasz van kulcsot forgalmit nem adhatják vissza. Alá is kell írni egy nyilatkozatot. Aszonta a gyerek, hogy előszőr akkor körbevizsgálják az autót, majd csak utánna indítják a vizsgaprogramot. Ha valami nem stimmel akkor visszamondom az aznapra bejelentett műszaki idejét. Hál istennek rendbe vót, úgyhogy kapott két évre matricát. Mosmár ha a forgalmiba a műszaki le van járva és utánna viszed műszakira autómatikus büntetés jár érte Az új tarfik ráadásul azonnal ki is szűrik a lejárt forgalmis gépeket és már küldik is szombathelyről a büntit
pipi ez olyan mint a motorhirdetes,fenykepen minden jo szep csillog
mikor eloben meglatod meg 1 rakas xar
csak ide nem kell irni hogy keves km, meg hogy nem palyazott
Műszakin a kpm-es vizsgabázisokon vagy hogy az annyukba híják most őket, ott azzal kezdik, hogy alváz, motor szám
maszek műszaki vizsgabázison nem tudom, de már mindenhol elég nagy szigorúság van. onlájn kamerarendszer fékpad stb. összekötve egy országos központi rencerrel. mostanság nehéz már kummantani ilyenbe
valami hasonló jó......?
teljes hossz 110mm lekerekítés10mm átmérő 50mm rögzítőcsavar furat 10mm henger vastagság 5mmm anyag alu méretek szabadon változtathatóak annak megfelelően készitem el
Attól, hogy járnak, senki sem tévedhetetlen...
Visszaüzenetbe kírja, hogy takarítság le onnan a szart az aknáról aszt jöjjön vele vissza útvonalengedélyel ha ki lett javítva a hiba. Mondjuk egy fék errornál jobb ha van egy taxis telefonszáma is a telódba, mert még az autó is ottmarad.
Szerintem valaki (te vagy a sógorod) valamit félrehallott...
Nekem a sógorom dolgozik az ivekónál, le is baszott, hogy két napja lejárt róla. Aszonta most még el tudja intézni de később már nem. Kell hozzá útvonalengedély x ezer forintért a rendőrségtől
Kb. olyan 6 db webkamera rögzít minden oldalról szintén onlájn.
Most, hogyha ótóról beszélünk ott még a fólíát is lássák, mer az egyik ablakot félig le kell húzni rajta. ezenfelül biztonsági öv fix gyári pontjai stb. Múltkor az egyik maszek vizsgabázist azél kaszálták el 5 kilóra, mert úgy engedtek át egy autót, hogy az egyik féklámpa nem üzemelt.
Másnap már kint is volt a felügyeleti bizottság. Qrva gyorsan be is tudnak engedélyeket vonni, így próbál a vizsgabázis is odafigyelni, hogy mit csinál, mert nem két forintért ruházza be a műszakihoz szükséges eszközöket
Nekem decemberbe vizsgázott a master egy ivecó műhelyben ahol volt vizsgabázis. Mondták, hogyha olyan hiba jön ki vizsgán (pl. fék szar) addig az autóval el sem lehet menni, amíg ott helyszínen ki nincs javítva. Könnyen előfordul, hogy alkatrész csak másnap van hozzá Mondtam, hogy nekem holnap hajnalban indulnom kell inkább elmegyek műszaki nélkül, mer ha valami gebasz van kulcsot forgalmit nem adhatják vissza. Alá is kell írni egy nyilatkozatot. Aszonta a gyerek, hogy előszőr akkor körbevizsgálják az autót, majd csak utánna indítják a vizsgaprogramot. Ha valami nem stimmel akkor visszamondom az aznapra bejelentett műszaki idejét. Hál istennek rendbe vót, úgyhogy kapott két évre matricát. Mosmár ha a forgalmiba a műszaki le van járva és utánna viszed műszakira autómatikus büntetés jár érte Az új tarfik ráadásul azonnal ki is szűrik a lejárt forgalmis gépeket és már küldik is szombathelyről a büntit
mikor eloben meglatod meg 1 rakas xar
csak ide nem kell irni hogy keves km, meg hogy nem palyazott
maszek műszaki vizsgabázison nem tudom, de már mindenhol elég nagy szigorúság van. onlájn kamerarendszer fékpad stb. összekötve egy országos központi rencerrel. mostanság nehéz már kummantani ilyenbe
teljes hossz 110mm lekerekítés10mm átmérő 50mm rögzítőcsavar furat 10mm henger vastagság 5mmm anyag alu méretek szabadon változtathatóak annak megfelelően készitem el