Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hidd el tudom milyen egy órán keresztül nyelezni. 240-es ÁTLAG mond valamit?!
Na az antimotoros gázsimogatóknak egy kis leckelink
Én háromig se tudtam elszámolni, és ez csak egy szaros naked motor.
Az RS250-nel minden lámpánál rajtgyakorlat volt a legtöbb autós a következő pirosnál mellém állt és elismerően bólogatott.
Ne nevettesetek
De abban a kanyarban mégis olyan kanyarsebességet vesz,hogy majd megállt a szívem,s azt mondtam magamban,hogy lehetetlen,hogy elforduljunk!
És elfordult nyekkenés nélkül!
Üres autópályán is elverte a motort(1000-s) többször,sőt a végén a motoros vette el a gázt,mert hát valljuk be őszintén,más az "percekig" egy motoron lapulva nyelezni,és más egy "fotelban" ülve,zenét hallgatva egy autóban!
BMW 525 5L-es fogyasztás 10 km-re. És nem is gyorsult le a motorokat!
Megnézném azt az autót a ringen milyen időt fut. Szerintem örülne a 2:30-nak.
Na igen sedu, de motoron mi sem csinalunk 3 masodperces rajtokat. Normal pilota (szerintem) jo ha 4 korul tud. Persze a szamok beszelnek, ebben igazad van, de ne feledd amikor egy komoly auto csinal 5.5-t szazra tovabbi 7-et 200-ra, a motor meg 4-at szara, tovabbi 7-et 200-ra akkor mire bevaltod a 4.-et (mentetek fel kilometert) mar ott van megint a pics....ban az Audi es hamarosan melled er, mikor elkezd elfogyni a moci mondjuk 220-nal. Elotte az allvahagyas (a rajtnal) is ugy nez ki, hogy 8-10 meterrel az auto elott harapod az idomot!

Forgalomban mas tema, elvezeti ertek megint mas stb. Nem a kocsik partfogoja vagyok. Az auto lehet 20 millio ccm es 40 millio LE, attol meg csak egy negy kereku szemettelep marad, ami a kanyarban rossz iranyba dol...!
most már azt látom náluk hogy a kereskedés átment szerelésbe is, én nem láttam mit tettek vele, csak oldalról megnéztem.a 9-es szép nagyon 11700 kilcsi rozsdás lánc valóban tényleg csak állt.
Ez nem túlzás!
Szándékosan keresi a városban a motoros párharcokat,és ezt tapasztalta!
Azért a motorosok jelentős százaléka nem egy Papp Laci,aki hibátlanul rajtol! Egy gyorsulási versenyen sem mindig az erősebb gép ér előbb célba,ezt se feledd!
Hidd el nekem,hogy az az autó egy nagyon komoly technika,pedig én is a motorokat Istenítem egyébként!Olyat tud kanyarban,féktávon és mindenhol,hogy én szó szerint majd infarktust kaptam,és amennyire nagy élmény volt,annyira vártam azt is,hogy végre megálljunk!És a quattro hajtás miatt olyan rajtot vesz,mintha zsinóron húznának!Eszméletlenül jó autó!
Városban neki 35 literről indul a fogyasztása,de ha veri neki akkor 45,de evett már meg 52 litert is,bár erre már azt mondta,hogy az végig úgymond versenytempó volt!
Nem volt még szerencsém az újabbhoz. Z4M-t egymásután többször csúnyán otthagytam. Nagyon komoly -wrc- rally autók csinálnak 3 másodperces 0-100 sprinteket. Ne essünk már túlzásokba. Kocsitól már iszonyat jó a 4,5-5 másodperc. Kocsihoz képest jól megy.
Ha meg már turbós autó akkor turbós 9-es.
Már egyszer elmondtam a 05-ös történetét, a másiknak már nem gyári a teleszkópja, kilences képen szép.
579!
Ilyennel vittek egy kört a múltkor!Hihetetlen az az autó!
Az volt az,amit a múltkorában nem bírtam utolérni a városban.Motoros a srác,egy 2004-es tízest hajt,és nem amatőr a srác!Azt mondja,hogy az ezresek is csak akkor verik el álló rajtból,ha nem hibázik a motor pilótája!Ha kicsit is elb@ssza a rajtot,akkor már kikap!
Szóval az az erő már akkor is bődületes,ha 2 tonnát kell mozgatnia!
Ami az első videón volt, az talán 340 lovas ha van. Amellé még egy 400m-re bátran odaállnék egy 2001-es kilencessel!
Ha meg autópálya motorral elmész a 2 sor között, kocsival fék 130-ra.
Sima 600-as túramotorral esőben hamarabb hazajöttem Siófokról, úgy hogy közben megálltam enni és tankolni, hogy a nagyon hajtós barátom -akivel egyszerre indultunk- a 200 lovas kocsijával tankolni sem állt meg. A motoron a világ legszarabb gumija (BT20) és túradoboz volt. Nincs több kérdésem. Nem is húztam nagyon
most a grandénál van egy 04-es 10-es 700-ért, 07-es 1.1-ért teljes titán akrapoviccsal, 01-es 9-es 750-ért 11700km-rel teletankolva. én azt láttam vagy nincs pénz a vevőknek, vagy félnek ezektől a vasaktól,esetleg a váztöréseik miatt is, és a motorhibáiktól is. a hétvégi ssp futamon klassz volt nézni ahogy lascors a 6-os kawával nyalatta a haccáz rr-t és a r6r-t, de az is gondolat ébresztő lehetett hogy a célegyenesben a másik két márka úgy előzte ki a kawát mint egy pocsolyát.
94-97 első kerékről hajt és mechanikus "csigaházas", 98 -tól kis lánckerékről hajt és elektronikus jeladós.az én + csigaházam már a kapucnyiéban fut,de megkérdezem neked.
seducertt, ugye tudod, hogy az uj Audi RS6 (ami szinten csaladi kombi) 560 LE....
Ezt a klasszikust nézegesd inkább és akkor talán nem rakod árokba a gépet
Téged nagyon megverhettek bent hogy ilyeneket írsz. Egy családi autót akarsz összerakni egy sportmotorral. Ettől komolyabb autó (STI) sem állt ki még a Z-vel sem gyorsulni.
Pipi! Mit tett veled a megybor?
98utáni 9r km/h jeladója(mechanikus csiga) azonos a 7R rel?
Vagy a 98 elötti?Esetleg zzr?

Keresek 7R hez "csigaházat"
Elméletileg holnap megkapod! Vagy holnapután!
szerinted menyi idő mire a nagyszerű posta elér vele ide gondolom ez nem egy nap
Nagyon jó minőségű! De ezt majd igazolja Csimbimoto ha átvette!
Közel 300 euro! 290-295!
Nincs benne sajna!
mi pénz egy ilyen motyó Basi?
király a héten úgyis itthon vagyok döglődöm esetleg nézted hogy lámpa felfogatás benne van e