Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem meg egy katalizátorom
mazsolának van egy leo vincije. killernek meg egy muzzy rendszere.
azért a pénzért elég jót vehetsz rá.
csak ha rendszert teszel rá.
mint írta 98-99 -es tehát csak végdobot tud rá tenni semmi mást.
Ez tény, csak ugye magában a mai kipufogók jól néznek ki, de lehet a motorral nem lennének összhangban :)
Túl hangos sem kell, csak annyira hogy hamarabb észrevegyenek az autósok a Hungárián :D
Szóval a lényeg, hogy kinek milyen tapasztalata van/volt az adott márkákkal, mind hang, mind erő, mind fogyasztás tekintetében.
Tudsz képet mutatni róla, esetleg videót a hangjáról?
Teljesen mindegy, csak írtam egy számot.
gumi is tud tréfát csinálni.még az uj is
Még egy alvás előtti ,példám:a nyáron mikor vettem a gépet,igen is rázott az eleje,felemeltem és kotyogott az első kerék,szétszedtem ,mindkét csapágy halott volt benne,kicseréltem,akkor is rázott,ki centíroztattam a gumisnál,fasza lett.
oké,semmi gond sincsen
Persze ne értsd félre! Próbálkoztál az már úgy is lassan kuka, faldísz! Csak megszakértjük a dolgot! Felvisszük papírra a problémát!
most csak egy példát montam jóember,hát mit bánom én hogy faragod össze.......volt egy véleményem .......kész
Az én yoshimat ,leveszem 40-ért,fasza hangja van nem túl durva,valószínű ,jó is lenne rá ahogy van.
A kipufogó kérdés az olyan mint hogy milyen színű tetszik. Van ezerféle neked kell eldönteni melyik jön be.
Féktárcsán még soha nem láttam centírozó furatot,meg ez nem forog tizenpárezret,én nem aggódom ezen,ott a lehetőség hogy felkerül a falra emlékbe.
a rázásra én is arra gondoltam,hogy ha nem centirozod ki,akkor lehet fog........akár csak a könyitett lendkerék,azt is csunyán kicentirozzák,pedig egyenletes a könyités,és még is kér 1-2 furatot,ide-oda
Sziasztok!
1998-as ZX9 a tulajdonom, már ez lesz az 5. szezonom vele. Tavasz előtt kap egy alap karbantartást: karbipucolás, karbiszinkron, szelepállítás, gyertya-olaj-légszűrő csere, meg ami még kellhet. Szeretnék rá egy sportdobot. Milyet ajánlanátok rá? 60-70ezer lenne rá a keret.
Válaszokat előre is köszi!
Mihamarabbi TAVASZT!
Ja ,de ha megnézed a fényképet ott van rajta a sablon is amivel központosítva van az alatta lévő furathoz,másrészt ami előtte és utána lévő furatok vannak,érdekes mód van 1,5 mm szórás,jelzem gyárilag,amihez én raktam az állandó egy furatosztásra van.
No meg van ott egy forgási erő ami hat a tárcsákra. Ha nem szimetrikusan egyenlően lett eltávolítva a tárcsából a kívánt anyag akkor az bizony üthet. Úgy mondd fellehet borítani a tárcsa kiegyensúlyozottságát... Szerintem,,,,szerintem....
Mivel a fékbetét 5 milliméterrel beljebb kezd fogni a külső átmérőt nézve,így 4mm-ert vettem el a fékerőből,annyi kicsi közökön át,az egésznek a szerepe a gyorsabb visszahűlés.Lásd versenytárcsa.Hogy pediglen fog-e rázni kizártnak tartom,ott nyúltam hozzá ahol a legtömörebb,picit sincs elgyengítve jobban ,mint a gyári furatok egymástól való távolsága.Ja a 160-az már sebesség?
vagy körömreszelő:)
vagy harapó fogó
Használni nem hinném, hogy használna neki, de mint írta cserés lesz. Így lehet vele kicsit próbálkozni. Gondolom egy jó állapotú használtat amit venni fog helyére nem vágná ki.
Nem tudom mivel vágta ki, de minden esetre a felxet nem támogatom. Az gázos.

Vagy vízsugárral érdemes. Az sorja nélkül vág.