volt Sfittyem is Pipi,1,3 GLXc.......2 hét után szétszakadt a váltó,igaz kézifék és rugtam a kuplungot vissza vittem a szervizbe és közölték hogy ez nekem sokba lesz,montam engedjék le az emelőről,mert én tuti nem csináltatom meg azt a nagy lukat a váltón,inkább kihuzom a vastelepre(akkor az 1,5 gurigás Huhukit) aszonták inkább meg csinálják hogy ne romoljon a Huhuki jó hire montam én is igy gondoltam ha ütöl vágol egy elsőkerekes autót,akkor általába mi megy szét?hát vagy a kuplung,vagy a féltengej.......de nem a váltó ember
Na találtam egy neked valót
Ebbe férne lom rendesen és az árfekvése sem rossz.
Én nem sokat gondolkodnék a helyedben rajta mert ebből a TÍPUSBÓL csak négy a készlet és ehhez van ponyva.
ilyen volt a Béla barátunknak(vendég ház),párszor el kértem tőlle a régi időkben,és egy mámoros éjszaka gondolt eggyet,és elment a vezérlés ugy 10-nál na most hogy szar volt már,vagy a házi pálinkától nehezebb volt a lábam,nem tudom,de a felujitás fele az enyim volt hengerfjet 200ezerért adtak(más autóba már enyiért blokkot adnak) és 300ezer lett a felujitás vége.....el is átkoztam ,melynek következtében Bélánk kihajtott egy Taxi elé......TK
ezek a fekete kombi passzátok, pont jók volnának temetőbe ravatalozós kocsinak
Fekete ha ingyen vóna se kéne. Kb. egy év is elteleik mire az én ótóm esőn kívül vizet lát. Hát egy fekete hogy néz ki a mosás után második nap
Na mondjuk a rönó tavaj nyáron lett utoljára takarítva 1,5 év és majdnem tiszta
A szerelő nem mondott hülyéket a huhuki swiftjéből volt már és van is még egy belőle. Rosszat nem tudok mondani róla egy kibaszott igénytelen ótó. A gömbőc szvift 5 éve van meg szerelőt olajcserén kívűl még nem látott. Egyszer kellett bele egy akksi. Én cseréltem rajta egy ajtókapcsolót és egy izzót. A leges legszarabb körülmények között van használva napi 3 km-er munkahely- ugyanez vissza.
A motorja életében nem dolgozott üzemmelegen, egészen addig amíg erikába be nem építették a fiamat. Onnantól heti kétszer pest ótópálya 140 szereti. Ma is megyek vele pestibe. Meglátogatom a családot A régi szvift dettó ugyan-ez csak fapados változat.
Persze neked ez nem lenne ideális méret, met ebbe motorkákat hurcolni, még vázra szétszedve sem lehet, ha síbox van a tetőn akkor sem Nem is beszélve arról hogy a gömböc szvit igen jól tartja is az árát 6-7 alatt nemigen veszel belőlle, holott éppen 1400 db eladó van belőlle a használtautón.
pipikém itt alant a sötét alvilágban ahol minimális fizetések és körbetartozások sokasága halmozódott fel, úgy vásárlunk ótót hogy megnézzük mi a keret és ahhoz mérten nyújtjuk ki a lábunk. kivétel bartha művészúr mert neki akkor is 530D az isten ha csak forintkák bujkálnak a pénztárcában. nekem az ópelt vagy a huhuki 1.0-1.3 kombinációt ajánlották a szerelők. a régi stiftek nekem kicsik, az egyterű wagon+ignis meg csak 80km/h -ig fogyaszt elfogadhatóan, azután 10L fölé is képes lépni.cserébe hibátlanul üzemel, megbízható. a fiat motoros diesel változat 300e után kéri a felújító szettjét sok lovettáért. az ópel 2 szelepes változatai legendásan jók benzinesben, de a tervezésből adódóan magas fordulaton nem hajlandók gazdaságosan műxeni. ma vettek meg 2 ópel felnit tőlem, a srác 1.4 16 szelep astrával jött, összegzem amit mondott róla : egy fos.
tisztában vagyok vele hogy egy régi vw paszta vagy golf első rangú szerelési célpont mert kifutották a lelküket is odakinn, de gondos odafigyeléssel karbantartással még 5-10 évig szinten tartható az állapotuk, így valamelyest üzembiztosak. ez nem igaz az ópel szerkezeteire. futóművük még elég strapabírónak mondható, míg én egyszer sem cseréltem kerékcsapágyat az ezüst kádetten addig golfos cimborák 3 havonta, a kaszni egyformán rohadt mindkettőn tehát majdnem kiestél belőle, de ha nem te akkor a motorblokk. az isuzu blokk egy isten csak rossz karosszériába tették bele. az ópel benzines 16 szelepes egy fos- nem én mondtam a szerelők és a tulajok- az eco tec motor az nem fel hanem le fejlődés a cég múltjában, főleg a G astrás kivitel, 107-8 e km után literszám issza az olajat, egyenlő a trabival .
amint láttad sem franszia olasz spanyol márkát nem linkeltem, az opel egy szériáját sem, ami maradt azt láthattad. azt hogy mire futja eldől később.
.
Ebbe férne lom rendesen és az árfekvése sem rossz.
Én nem sokat gondolkodnék a helyedben rajta mert ebből a TÍPUSBÓL csak négy a készlet és ehhez van ponyva.
Fekete ha ingyen vóna se kéne. Kb. egy év is elteleik mire az én ótóm esőn kívül vizet lát. Hát egy fekete hogy néz ki a mosás után második nap
Na mondjuk a rönó tavaj nyáron lett utoljára takarítva 1,5 év és majdnem tiszta
A motorja életében nem dolgozott üzemmelegen, egészen addig amíg erikába be nem építették a fiamat. Onnantól heti kétszer pest ótópálya 140 szereti. Ma is megyek vele pestibe. Meglátogatom a családot A régi szvift dettó ugyan-ez csak fapados változat.
Persze neked ez nem lenne ideális méret, met ebbe motorkákat hurcolni, még vázra szétszedve sem lehet, ha síbox van a tetőn akkor sem Nem is beszélve arról hogy a gömböc szvit igen jól tartja is az árát 6-7 alatt nemigen veszel belőlle, holott éppen 1400 db eladó van belőlle a használtautón.
tisztában vagyok vele hogy egy régi vw paszta vagy golf első rangú szerelési célpont mert kifutották a lelküket is odakinn, de gondos odafigyeléssel karbantartással még 5-10 évig szinten tartható az állapotuk, így valamelyest üzembiztosak. ez nem igaz az ópel szerkezeteire. futóművük még elég strapabírónak mondható, míg én egyszer sem cseréltem kerékcsapágyat az ezüst kádetten addig golfos cimborák 3 havonta, a kaszni egyformán rohadt mindkettőn tehát majdnem kiestél belőle, de ha nem te akkor a motorblokk. az isuzu blokk egy isten csak rossz karosszériába tették bele. az ópel benzines 16 szelepes egy fos- nem én mondtam a szerelők és a tulajok- az eco tec motor az nem fel hanem le fejlődés a cég múltjában, főleg a G astrás kivitel, 107-8 e km után literszám issza az olajat, egyenlő a trabival .
amint láttad sem franszia olasz spanyol márkát nem linkeltem, az opel egy szériáját sem, ami maradt azt láthattad. azt hogy mire futja eldől később.
.