Ezzel akár vitatkozhatnék is de nem teszem csak elmondom a saját véleményemet. az, hogy 15 éves egy motor nem biztos, hogy megy vele a gazdája minden évben 5000 km-ert. Lehet amikor megvette motorzgatott vele, majd teltek az évek változott a hozzáállás, építkezés, gyerek, újmunkahely, újhobby akármi
lehet be van tolva egy sufniba. Van olyan aki 5-6 évig elő sem veszi. eladni sajnálja vagy nincs kedve vele kinlódni Egyszer csak megunja kerülgetni, lehet a garázsba van de mikor beáll az autóval azmiatt a rohadt motor miatt mondjuk alig bírja az ajtót kinyitni, hogy kiszálhasson vagy valami hasonló, akkor aszt gondol egyet aszt aszondja eladomapicsába
Csak innen a fórumról is ismerek olyat aki egy patika 9 b-t, egy koszos düledező sufniba tárolt, tyúkok szartak rajta, kartondobozokkal volt telipakolva. 5 évig volt így Az is csak azért került ki onnan, mert a gazdájának eszibe jutott, hogy valamit régen odapakolt az elsőkerékhez, így muszály volt kibontani onnan. Ugye basi
Olyat is ismerek aki volt már, hogy nem motorkázott vele, 500 legfeljebb 1000 km-ert egy szezonban, ugye lackó
ez az ideiglene kivonás se biztos, hogy így van, pl. nekem nem érte meg egy fél napot elbaszni a hobbihivatalba, hogy kivonassam. Sosem vonattam ki egyiket sem nyilván magyarországon mondjuk nehezebb belefutni idős keveset futott gépbe.
na azoktól is óva intenélek
A sógorom autóvillamosági szerelő. Lassan éves szinten egy ház árát megkeres maszekba ezekből a márkákból
van néhány ótó az udvarába mindig valami nyüggel. De olyat még nem láttam, hogy vagy egy pözsó, vagy egy rönő nem állt volna bent erre is ki lehetne találni valami frappáns mondást mint pl.a " minden hányásban répa van"
...és a következő autódat ne hátsó felirattal díszícsed
hanem olyan emlémája legyen elő mint egy tojotának, vagy mazdának vagy nisszannak
szükségmegoldásból lehet dájhácsú vagy micsubicsu
De nagyon újjat ezekből se vegyél mer mán a sok elektronika odabaszott a megbízhatóságnak. Sajnos ezen márkák is ráléptek a poklba vezető útra
még nem teljes a lista szeki folytatnám
- ford
- folszvágen
-ódi
-béjemvé
-mercédesz.
Még annyi kiegészítés talán, hogy a varburg nem hitler, hanem honegger bosszúja volt. A kétütemű, de mán padlóváltós előhűtősre gondolok nekem volt belőlle egy példány friss jogsira ez járt annó
1994: Kawasaki ZX-9R B modell útjára indul.
1998: Kawasaki ZX-9R C teljesen új modell, új váz, motor és mono első lámpa.
2000: Kawasaki ZX-9R E kisebb módosítások (feszesebb váz)
2002: Kawasaki ZX-9R F az utolső verzió, nehezebb főtengely és 4 dugattyús első féknyergek. http://motorteszt.com/site/ind...
Motor még megvan,de félre van téve,nem sok- időm volt vele foglalkozni.Nekem is van porontyom! Lassan másfél éves a fiam.Most ő az első! Idén remélem eljutok már 1-2 találkozóra.
lehet be van tolva egy sufniba. Van olyan aki 5-6 évig elő sem veszi. eladni sajnálja vagy nincs kedve vele kinlódni Egyszer csak megunja kerülgetni, lehet a garázsba van de mikor beáll az autóval azmiatt a rohadt motor miatt mondjuk alig bírja az ajtót kinyitni, hogy kiszálhasson vagy valami hasonló, akkor aszt gondol egyet aszt aszondja eladomapicsába
Csak innen a fórumról is ismerek olyat aki egy patika 9 b-t, egy koszos düledező sufniba tárolt, tyúkok szartak rajta, kartondobozokkal volt telipakolva. 5 évig volt így Az is csak azért került ki onnan, mert a gazdájának eszibe jutott, hogy valamit régen odapakolt az elsőkerékhez, így muszály volt kibontani onnan. Ugye basi
Olyat is ismerek aki volt már, hogy nem motorkázott vele, 500 legfeljebb 1000 km-ert egy szezonban, ugye lackó
ez az ideiglene kivonás se biztos, hogy így van, pl. nekem nem érte meg egy fél napot elbaszni a hobbihivatalba, hogy kivonassam. Sosem vonattam ki egyiket sem nyilván magyarországon mondjuk nehezebb belefutni idős keveset futott gépbe.