más motorblokk, könnyebb alkatrészek, kisebb belső súrlódás, injektor,lényeges kisebb össztömeg. + 600 e ft kp a 9-es árához. és csak pályán tudod 100% élvezni.
mint írtam egy csákó megvette a 999cm3 dugattyúkat a tengeren túlról és a 98-99 hengereit meghüvelyezte. most 200 felett is intenzíven gyorsul nem ette meg a csapágyakat. ha eljutok arra tolok bővebb infót is róla.
rendszer +levegő+ jet kitt, ez hozhat LE növekedés de átfúvókázva és csak padon beállítva, azaz = ago. neki volt zx9-e tehát ismerete is van hozzá +tapasztalat.
Hát ja. A világ összes pénzét el lehet költeni a zx9 tuningjára, beleértve a muzzy 999 köbcentis átalakító szettjét is, de a büdös életben nem lesz olyan, mint a tízes. Ha kevés, akkor tudni kell elengedni. Én meglátom idén mit nyújt pályára átalakítva, de szerintem nem fogom lecserélni, mert szerintem még pár év múlva is kevés leszek hozzá.
Amit leírtál mindennel egyetértek!
Gyári légszűrő, sportlégszűrő mizériát Fehércápával jó múltkorában már kiveséztem.
Igazából csak érdeklődés szinten kérdeztem. Én úgy vagyok vele ha több erő kell akkor inkább veszek egy ZX10R-t oszt lehet mosni a szaros gatyát utána.
Csak hogy megint okosnak tűnjek...
A rendszer meg az összes többi egyben használ valamit, ugyanakkor a k&n vagy bmc csodákat nem tennék be. A gyári szivacs is elég levegőt enged át, a többivel a mocsok is jobban át fog menni. Jó hangja lesz, de...állandóan mosogatni kel (autóban én is használtam direktet, jó a hangja, de amúgy egy szar). Én nem tennék bele, de azt csinálsz amit akarsz
Jet kitből nagyon sok a fos, ilyen noname szarokat ne vegyél meg. Amit mutattál sem vennék meg. Olyat nézz ami márkás és használják sokan...de ennek is eléggé utána jártam és ami használ tényleg, az a Factory Pro (USA-ból) és az Ivan's jet kit (UK-ből). A dynojetet sokan szidják, pedig azt kapni itthon, igaz sokszor arany áron mérik. A Factory Pro-hoz viszont nem kell megfúrni a tolattyút és úgy is hatásos! Általában még a gyújtást szokták négy fokkal eltolni, ami középen hoz erőt. Ezt csináld meg aztán ha kevés ki lehet próbálni a légszűrőt, de szerintem felesleges.
Csak 98utánit ajánlom a km majdnem mindegy inkább az idomok alá néz be a rejtet hibák után.A faludba van egy régi 9esforúm tag de most nem ugrik be a neve,de a többiek meg írják biztos meg találod,majd ő segít.
hagyd a faszba kék látnád a tojota műszer falát minden létező hiba jelző világít rajta gps szigetelőszalagal van a műszer falra ragasztva és csak ünnep napon veszi elő amúgy ő is a franci kisbuszával szaladgál
rendszer +levegő+ jet kitt, ez hozhat LE növekedés de átfúvókázva és csak padon beállítva, azaz = ago. neki volt zx9-e tehát ismerete is van hozzá +tapasztalat.
Gyári légszűrő, sportlégszűrő mizériát Fehércápával jó múltkorában már kiveséztem.
Igazából csak érdeklődés szinten kérdeztem. Én úgy vagyok vele ha több erő kell akkor inkább veszek egy ZX10R-t oszt lehet mosni a szaros gatyát utána.
A rendszer meg az összes többi egyben használ valamit, ugyanakkor a k&n vagy bmc csodákat nem tennék be. A gyári szivacs is elég levegőt enged át, a többivel a mocsok is jobban át fog menni. Jó hangja lesz, de...állandóan mosogatni kel (autóban én is használtam direktet, jó a hangja, de amúgy egy szar). Én nem tennék bele, de azt csinálsz amit akarsz
Jet kitből nagyon sok a fos, ilyen noname szarokat ne vegyél meg. Amit mutattál sem vennék meg. Olyat nézz ami márkás és használják sokan...de ennek is eléggé utána jártam és ami használ tényleg, az a Factory Pro (USA-ból) és az Ivan's jet kit (UK-ből). A dynojetet sokan szidják, pedig azt kapni itthon, igaz sokszor arany áron mérik. A Factory Pro-hoz viszont nem kell megfúrni a tolattyút és úgy is hatásos! Általában még a gyújtást szokták négy fokkal eltolni, ami középen hoz erőt. Ezt csináld meg aztán ha kevés ki lehet próbálni a légszűrőt, de szerintem felesleges.
Hátha valakinek....
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
http://www.ebay.com/itm/1998-9...
hülye vagy 6 évembe tellett mire le szoktattam aról hogy a motor miatt pofázzon
Pityusz hová tiplizik?