Há tavasszal tettem fel. Hátul jelelölésnél van. 10 ezeret bírt nálam a hátsó. Az iszonyatosan jó egy két komponensű sportgumitól.
Az első simán jó lesz idén még.
Attól félek a pilot Power nem bír majd ki 5000 ezret sem. Az nagyon kopik.
15 ért a Sugótol. + posta.
Ma megjött a Zööööd otto!
Nagyon zsír! Igaz kicsit nagy lesz rá de leszarom. Csak műszakira kell!
Jaa és hosszabb mint a ZRX gyári dobja!
Nálam az ELF 10w40 jött be ,még a thundercatba vettem motul 5100-at és úgy csúszott a kuplung tőle,hogy azt hittem cserés minden.Lecseréltem az új fasza olajat,erre,ami kuplungcsúszásgátló adalékos,is,és nem kellett cserélni semmit.Azóta semmilyen más olajat nem teszek motorba,a 9-esnek is tetszik,precíz a váltó,nem is csipegeti.
Én a VFR-ben MOL 10W40 street-et használtam.
Egyébként több motorba használok 10W40 Act Evo castrolt. Nincs panasz rá! Jó a váltó is és nem eszi (ZX9R 5db; GSX750 1db ;Bandit 1200 1250 1-1 db; Hornet 600 3db;VN800 1db ;VTX1300 1db; VTX1800 1db; GSXR 600k3 1db; CBR 900 3db; )amikbe én tettem.
PL az egyik 900 RR-en Motul volt előtte és szar volt a váltó csere után a Castrollal sokkal finomabban lehetett váltani.
Így van! Én is ugyan ezt vallom. Nekem példááúl volt olyan hogy 5100 et használtam a nííígyszázasba. Nem ette az olajat csak is a normális olajfogyasztás jellemezte. Aztán volt egy év amikor mind a kettőbe egy időben cseréltem 5100-es olajat a 900-asba is meg a 400-asba is és láss csodát elkezdte enni mind a kettő pedig előtte nem ette semelyik. Na na mondom faszaság jó világ! Akkor terjedt el az a hír hogy hamisítják. Hát akkor váltottam mert össze tört a szívem!
Mol lal járt Himi is,neki bevált. Repsolt próbáltam,na az mosogatólé. Maradt a Fuchs már negyedik éve. Nekem be jött. A motulról azt olvastam hogy hamisítják ezért inkább kihagytam. De kinek mi jön be.
Amikor vettem a motort Castrol volt benne, nem volt vele gond. Azóta nem próbáltam, de majd idén talán. Aztán ment bele Repsol, ami egy hulladék volt. Azzal sem lehetett váltani rendesen, ha jól bemelegedett az olaj, azóta kerülöm, mint a tüzet. Aztán tettem bele Mol-t, Fuchs-ot, megint Mol-t, majd gyári kawa olajat, majd Agip-ot, most megint MOL-t. Ebből az arányból találjátok ki, hogy melyik volt a nyerő (a MOL, ráadásul nem drága, ami szempont, mert általában 3-4 ezrenként cserélem). Az AGIP-pal csontosabb volt a váltó, jobban kell taposni, amúgy nincs vele gond. A gyári olaj semmi extra, kicsit azzal is szarabb volt a váltás melegen, de nem volt vészes.
Aztán hogy egyéb tekintetben (általános kenés) melyik a jobb vagy rosszabb, azt úgysem tudjuk eldönteni.
BUÉK MINDENKINEK. Oil téma motult felejsd el bárki mit mond. Max pancsolni jó vagy Fuchs vagy Mol ,még esetleg a gyári kawazsoltitól de az húzósabb. Csimbire meg ne hallgass még mindég másnapos
mindig is érdekes volt ez az olaj téma.......én egy pörgős fighter motorba használtam a KÁSZTRÓT,töbször is és semmi bajom nem volt vele.......a mostani motoromnál már nem vált be,volt olyan hogy lámpánál azt hittem 1-be van,mivel nem lehetet lentebb taposni a váltót,és kiderül a alefuladás után hogy 3-ba volt,többeközt ezért is akartam fokozatjelzőt venni.de az olajcsere megoldotta a problémám,zsir váltó és csendesebb blokk lett a Motul 5100-tól és legutóbb is Motul 5100-at kapott.........namost,hogy ez a Kásztró romlása,esetleg hamisitása miatt van,vagy esetleg téleg jobb minőség a Motul,vagy az a 3-év fiatalitás a tipusok közt(suzuki)-nek köszönhető,azt nem tudom,de jobb a Motul.........a Kásztót 1000-km-er után lecseréltem és Fazikám züdjébe került,hogy neki hogy viselkedik,nemnyilatkozott,a Fucccs vagy molos vagy más olajat nem ismerem mert egyenlőre nem is akarom,igy azokról nem tudok véleményt mondani,amihez hozzáteszem,saját vélemény és tapasztalat
Volt mar 5100 is volt mar 7100 horibilis aron. Most meg van amit mondasz fukszom benne. Mind jó.... en meg legutobb elpàrtoltam a motultol es ontottem bele szar fukszot. Jo ez is...
Az első simán jó lesz idén még.
Attól félek a pilot Power nem bír majd ki 5000 ezret sem. Az nagyon kopik.