Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kicsit,nagyon agódtunk érted
Cső szeki mester! Igen,még mozgok.
kütem
email.
a cimborád eriggyére még adatlap sem kő, csak sima átírás mert típus azonos a blokk, tegnap kérdeztem olyantól aki ezzel foglalkozik. várja a számlát.
sanyinak most lett műszakija a gixeren. most jöttünk vissza az nkh-tól. jó kis tortúra. meg fizetni való. ez is magyarország.
jön még kutyára zöld trabant. amit nem fejezett be atix én befejezem.
nah ja
az R1-be látom zajlik az élet
meg lett az emberem
szeva! te is élsz?
1.Jó reggelt.
Boldog új évet emberek!
az alómónium darabokat rakjad csak a zsebedbe........mert kéne,tudod,betonozni akarok
lófaszt vagyok másnapos ahoz ki kéne józanodni és arra majd csak holnap kerül sor mivel nekem is meg kezdődik az idény és lehet menni megint pirítani az alamáriumot
micsoda? Aki keres az talál
Érdekes!
Ja licites volt azért csak 1 euró, aztán nem jelentkezett rá senki csak én. De nem javított, nincs félrekopva, leharcolva, szétfosva.
Rosszul mondtam. Másfél szettem van. Egy 3-3,5 mm-es első-hátsó. Ez 1 azaz 1 euró volt az ebayen:DDD + szállítás (20 euró). Vettem még egy hátsót, ugyanilyet, itthon 8e-ért, az 5-5,5 mm.
Nekem olajból ELF 10W50 van, szerintem nagyon jó. Gumiból meg Dunlop Sportmax Sportsmart, ez meg egyelőre az eddigi kedvenc gumim, pályán és utcán is állat.
Azon mi tapad? esetleg a pillanatragasztó.
De figyelembe veszem és nem állok meg a zebránál.
Jobb. De a 954 rugója gyengébb mint a 929 és a gyári VFR. Két személlyel és 3 dobozzal gyenge volt max előfeszítésen .
. A 929 el még jobb volt!
Feher vonalon meg zebran csuszik mint az allat de majd ra jossz.
B.U.E.K.
akkor legalább jó helyre került a dob
elég volt a buta kérdezgetőktől
jobb lett a viffer a gátlótól?