Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen vitatkoznék!
Egyéni, különféle, eltérő hegesztéseknél a leggazdaságosabb és legésszerűbb!
Szalagon ahol mint mondod tömeg termelés van, és egy kapta fa minden egyes fázis folyamat. Miért ne alkalmazzák! Nem a minősége rossza robothegesztésnek, ezt ne mondd! + ban persze a gyorsaság és gazdaságosság ami még mellette van az alkalmazásának de az már csak a krémje az egésznek.
Sokkal pontosabb és stabilabb munkát végez szalagmunkán. Mint azt emberek váltanák fel.
te is sírhacc
ezt én nem jelenteném ki főleg alamáriumnál
a robotot hegesztést nem minőségi munkára hanem menyiségire használják
Hát azért a gyárba az a tetves robot csak jobban hegeszt mint a legtöbb papíros hegesztő...
Itt a a minőség és anyagvastagság rovására ment a súlyveszteség. Valamit valamiért törvény.
abba is gondoljatok bele hogy egy ilyen gépet egy kicsit komolyabb tempónál földhöz csap az ember nem ússza meg idom cserével
olyan alu ötvözetekből vannak csinálva plusz olyan geometriával hogy ha nem tervezet irányból kapja a terhelést törik mint a ropi főleg ha a gyárban már vagy háromszor át hegesztették és szétéget a varrat
miért is?
sirjatok
Ok.
szeva! megkaptam az üzenetet később ma felhívlak a mikéntről.
Én tegnap reggel feladtam,a többi nem rajtam múlik!
igen így van. beláttam hogy felesleges, többet fizetek mint megyek. és ha észre veszed 1M felett nehezebben kelnek el, 8-900 ba viszik őket.
Helló nem találkoztatok postásal aki nekem címzett csomagot hoz ?
most nem dicsekedem,de ha mar van a kornyezetemben akkor:
ha 1kis idegbetegsegre vagyom akkor 10-es
nem tudom mi dolga az egben de allandoan oda akar menni
sokat kell vele menni de ha megszokod qrva jooo,240-250 utan nem stabil, konnyu, kis szel es alig birod az uton tartani.mutatok ugy porognek xart sem latol belole csak ha kicsit meglassitod.mindig csinal valamit amire nem is gondolnal.allando figyelmet igenyel,
igazi sport motor,1napot lenyomsz vele,estere faj mindened.
12-es.kb 2000km mentem eddig,eros sokkal nyugodtabb a sulya miatt.250 folott is stabil kenyelmes.kanyarokat nem igazan szereti kicsit cibalni kell.ha batrabban huzod a gazt ugyan ugy ugral ez is meg megindul mint 1mozdony
636. 2005-os havarome.mentem vele 1napot
mint sport motor a bukkben szerintem verhetetlen.
kenyelmetlen mint a 10-es,ha nagyon huzod neki az is agaskodik.
270-et megyen de 200 utan ugy ott hagyjuk mint ha nem is 1 bolygon tekernenk.konnyen kezelheto,olyan finom rajta minden.
ezek az en tapasztalataim
angol a gepem ossze vissza vannak a billentyuk,nincs ekezet stb.
ezert furcsa neha a betu meg a szo.
nekem kifejezetten tetszett a KTM 525 akkorát motoroztam vele,nagyon kezelhető,szinte nimden fokozatban ágaskodik,de kutva kényelmetlen egy vasaló deszkán egyensujozni,és persze a vége 160-180 de rohat jó,csak nemhosszú távra
ha kanyarodni akarok meg riga
akkor neked is kő kemény kormány teló kell............mint nekem
mar irtam,hogy amerikai stilusra gyurok
sokat,egyenesen,gyorsan
kupec:azért nem megyek rigával,mert nem birnék mig 1 motort fentartani a
na baszod,én meg azért lassitottam hogy utólérjetek már gondolkoztam hogy meg álok rágyujtani
Tehát lemondtál róla te is?
a Bélás 9-essel porsche cayene -eket hajkurászott az m3 -on, a vadi új generátor lánc 9000-km után megszólalt a blokkban
tényleg cobra 11, de neki teccik
Tényleg nem kötözködés, de az XX-re jött a Busa és nagy szenvedve reagált a Kawa a ZX12-vel. Úgyhogy valószínüleg rád is igaz a Cobra11 - körzeted az autópálya
Mindenkitől bocs ha egy kicsit zavarosak az írásaim, de egy kicsit bepáleszoztam. Az egésznek a lényege, hogy a kezelhetőség és az adott erő uralása szerintem fontosabb mint a top póver. És amúgy mindenkivel egyet értek vagy nem