Troll mód on: az olajat nem
Troll mód off: Gylcunic hátuljára az van írva, hogy tilos hígítás nélkül használni. Én azt hiszem 1:1 vagy 1:2 kevertem, így -25 fok jön ki, ami elég.
Ez a beszéd. Nem adják meg az árát...mert mindig van valami pusztulat, ami olcsóbb. Persze nem egy ezredes, nem is lesz az, de el lehet vele tekeregni.
Nah, hát ennyi volt. Nincs tovább!
NEM eladó a Kíkem. Megtartom. Akinek volt rá kese és nem élt a lehetőséggel az most már baszhatja. Aki meg szerette volna de nem volt rávalója azt meg őszintén sajnálom, nem tehet róla.
Ez az a motor amit szarért húgyért nem adok el, hisz nem megszabadulni akartam tőle. Pusztán egy lehetőséget adtam hogy más is tudja meg milyen jók is a 9-es kawák!
Viszem Gyöngyösihez.
Megadok neki minden jót amit csak kíván. Aztán jövőre együtt szeljük az utakat.
itt voltak a becsiek
hmmm, mna hát becs felől jöttek de ukránok.
tavaly vettek innen debrecenből egy motort -zx6- de átbaszták őket mikor minden faszságot elintéztek és befizettek akkor mondták meg nekik hogy 650 e tartozás van a motoron nem átírható
húúúú baz ekkora gecik lennénk!
természetesen semmit sem lehet tenni ellne csak kifizetni a tartozást. az eladó átbaszta őket.
nem az a gépfegyveres típus a csákó , de vakargatta a fejét.
azt mondta ha van kedvem menjek ki velük motorozni odaát.
kimegyek motorral, elveszik, és azt mondják menj vissza a fajtádhoz.
szerintem nem kell nekem oda menni
de neked van mit bepótolni én egész nyáron robogtam,te meg áztattad a görbe lábujaidat a tengerben ideje motorolni jányod meg simán elbir már egy vödör vizet ugyhogy ne félcsedcsak
Jaja
Amúgy nem vagyok Motul ellenes, de túl nagy körülötte a hype. Olcsóbban lehet ugyanolyan jót venni, úgyis érdemes pár évente ledobni, az többet számít úgyis...
Ne szopd már be ennyire a marketinget
130 fok, hol, mikor, mekkora nyomáson, milyen szabvány szerint? Csak mert van erre egy hivatalos mérés, úgy híják, hogy ASTM D 1120...na a Motul valamiért pont nem említi ezt a műszaki adatlapján a hűtőfolyadékainak, minden más ASTM-et igen.
Eszerint a Glycunic Alu G30, amit pl. én használok 177 fokon forr fel de biztos vagyok benne, hogy a Motul is kb. ennyit bír.
Szerintem vegyél valami márkás, ne teszkós, aluhoz való folyadékot, ami nem arany árban van és töltsd fel azzal, a maradék pénzt meg tankold el
sokan sokfelet mondanak
mindenki maga donti el
motul szerintem a legjobb,
minek az a magas forraspontu?
pl. varosban vagy ha melegben kinozod,
benne van alapban hogy kimeli az alu alkatreszeket,keni a vizszivattyut ami nem 2ft.
de halgasd meg masok velemenyet is
Meg teszek minden,amit az ügy érdeke meg kíván kösz a jó tanácsot. Még valami a fagyálló forrás pontja legyen 130 körül, de milyen színű legyen vagy jó bele a Motul ugye az sárga színű most pirosas van benne.
ha mar levetted a csoveket,nezz bele elofordul hogy megreped vagy serult ott ahol a bilincs osszehuzza.filleres dolog de csereld a bilincset ha ugy latod nem az igazi,
1.karbik miatt
2.egy jobb 9-es aran vettem a 12-est...(szerencsem volt)