Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kormany telo rogton tiltasra kapcsol
Egy kis off: Egyszer jött hozzám egy srác egy busával egy monster 900-at nézni/68LE/. Városi szaladgálóst keresett. Pénz lerak, elviszi probakörre. Jön vissza, körbe röhögi a fejét és azt mondja: ez nagyon állat. A kis súly, térhálós váz/aki még nem vezetett ilyet az nem tudja mi a király/ jó visszajelzést adó futómű + nem rá hanem benne ülsz a motorban kombó 160-ig simán versenyben tart egy dupla erejű géppel, főleg hegyi felfutókon. Akinek ez nem elég annak ott van Bogyó vidije, csak azt nem értem, hogy kanyarokban mért megy rigával
Nem bánom én milyen csak jó mély hangal legyen megáldva
ilyet vegyél!
nekem most carbon Mastek dobom van de ha lecserélném akkor egy jó carbon leovince a bódisra nincs lovééééé nagyon soké adják
felfogatas,megoldanam kozbetettel(csunya)
atmero problemak mint neked a VIPER-rel
kinek hogy én azért meghallgattam volna csimbit a karbon dobbal mikor készen haza hozta a C-st.








üvegen!
öööö rövid
enyemre nem joo
miután együtt csapattunk, haza érvén , meg sem mertem nézni a teló szimeringeket, a 3-as úttól csátig az a ...................... á nem is tudom hogy nevezzem, folt hátán folt luk luk után, áhh esélytelen egy kő kemény futóművel élvezni a 10-esel rémálom.
mikor a hiányos 9-est kezdtem árulni jött egy csapat böszörményből hogy majd ők...... kérdezem kinek lesz a motor. kiderült hogy egy olyan csókának akinek 12-ese van, mondom te ez a motor kemény vissza lépés lenne, mire ő , attól függ: lehetetlen a városban a többiekkel bandázni, leeszi inged gatyád ha hajtod, nem egyszerű kezelni kerekezni nincs út hozzá, és már 3x láttam benne a főtengelyt 4 jére lássa más.
a 600 nem egy erőgép, de pont annyira kicsi hogy kihozza belőled azt amit hiányolsz egy retró nagy vasból. könnyen teszi veszi magát, a kanyarra rárepülsz és csak azt mondod magadban : még még még most a fék de már váltasz is vissza felé, fogod a kanyart és pergetsz kifelé belőle. olyannak jó akik bír -tud -akar gépészkedni, élvezi a kanyarokat. lehet csavarogni is vele mint egy hete én. a 9 másabb, ott azért 8-9 e környékén már kapaszkodásra ösztönöz mikor ki akar szakadni a karod tőből, ott a jó gumi választás és kellő tapasztalat kell a jó kanyarvételhez.
nincs az a tiéd lehet
akra benne van?
Holnap jön a csomag már alig várom 9363 -tól jön a cucc
na ezert is dontottem a 12-es mellett
a nejem csak ennyit mondott mikor leszalt a 10-esrol
nem erdekel mit veszel de ilyen eros legyen hatul meg kenyelmes,mert nem ulok ra
10-es ereje a 9-es sulyaval es kenyelmevel
valahol kozep ut,ha rajovok az izere lessz nektek nemulass
B.......meg ezt meddig irtad
egyebkent igaz, en inkabb elakartam neki mondani mert 1ujjal irok
legjobb tuning a fogyo kura
a régi retró vasakat a súlyuk akadályozzák, no meg a konstrukciójuk hogy olyan élményt adjanak mint egy pille könnyű zx10R. előnyük hogy tartósabbak megfelelő odafigyeléssel, kissé nagyobb tömegük pedig korrigálja azt a vadságot amivel a 10R vezethetetlenebb. értsd jól a 10R-el azt fogod gyakorolni mi az a határ ahol még nem veszi fel az elejét,nos egy 9-el pedig csak is a gyorsítás ki gépészkedésére összpontositol. a megoldás az 1000cm3 hengersor a 9-re, ha 20-as száma van a csákónak aki megépítette az 1000-es 9-et akkor próbálok pár ínfót kicsikarni belőle.
Ennyi...én nem szarakodom már a közeggel
azt láttam is hátulról hogy kis ványadt tested be húztad a zsebkendőnyi plekó mögé. az ahogy kocsord vége tábla után igen hirtelen kezdtél törpülni a látóhatárból, nos ráébresztett hogy a hiányzó lóerőket csakis bátorsággal lehet pótolni, tehát gondoltam hogy a nagy egyenes végén a vasúti átjáró előtti kanyarban végig festek a záróvonalon és elfordulok a kík vas mellett, de mivel motorolni indultunk nem szerettem volna ha csapátásba torkollott volna a bulink, főleg ha józsi is be szállna a 636-al.
Szeki sok igazságot leírt és csak pár gondolatot fűznék hozzá : Zx10-et patent állapotút elérhető áron LEHETETLEN találni. Ha kintről jött szinte tuti, hogy pályagép volt és azért adták el mert a gyanútlan vásárlót arcon csapja a bődületes teljesítmény, de a volt tulaj tudja, hogy már messze nem 100-as. Van egy szép és gondolom jó motorod, ami még a klasszik sportmotor, jó túrázni és vadulni is. Vegyél tényleg egy 750-es gixert pályázni. Rengeteg van belőle és motyó is gazdagon elérhető áron
nem győzők visza olvasni
írtam neked a hogy mit " végy", erre te

szal
ha az álmaidat akarod megvalósítani akkor nem szóltam semmit az legyen az első és ne sorolj elé semmit.

de ha racionálisan nézem akkor :
ddt 500 cikke megadja az első ihletet hogy ...............Ez a motor nem kezdőknek való. Sajnos nekem sem de hát mit csináljak? A szükség nagy úr! :)
Aki ilyet vesz jobban teszi ha minden pénzét pályamotorozásra költi mert egyébként csak egy igen drága dísztárggyal gyarapodott. Közúton az árának jó ha 30%-át tudja az ember kihasználni. Pályán talán elérhető a 60% is. De csak! tapadós versenygumikkal! link
itt megfogalmazzák hogy igen tudni kell az illetőnek motorozni és út is kell hozzá ahol élvezni tudja az "agyhalott" teljesítményét.
a saját tudásoddal te számolsz el, de hogy olyan utat hol találsz ahol a lakhelyed közelében ki tudd "használni" a mi benne rejlik, hát lövésem sincs.
az hogy 60 forint csak az adó amivel lehúznak, 3-4000km egy hátsó gumi élettartama, ha nem tapadóst veszel akkor drift király leszel, ha tapad mint a rágó akkor többet nézed az eget mint a földet, tuti.
csak egyszer nézd el a féktávot, és rád is igaz lesz hogy csurig töltött telefonnal menj el motorozni, vagy rád találnak vagy négykézláb mászol ki az útra és imádkozol hogy valaki ne seggrészeg motorosnak nézzen.

most hogy bele pöfékeltem pár ezret a 6 kilósba, már látom hol hibáztam. igaz akkor 1.3m volt egy C 9-es nekem meg csak egy Bélás 9-re futotta, de ha akkor lehetőségem lett volna akkor egy 600-ra ülök. meg lehet kövezni.

a 600-750 kategóriával olyat lehet" ki hangsúlyoznám" hogy sport motorozni amit kontrollálni és élvezni is lehet. könnyű ámbár kezelhető és lendületes/dinamikus motorozást kínál a kigyorsítás -fék-kigyorsítás helyett. igaz nem 176 LE ami tolja a hátsó kereket, de -remélem- ki fog csordulni a könny a szemed sarkán ha egy szerpentines menéskor az egyenes végén elfordul melletted egy 6 kilós.

én sem voltam különb, én is egy túra 600 után ide nekem a 900-at had szívjam fel magam, de kellett pár év hogy elmondhassam hogy nem minden a teljesítmény ha nem lehet -súly- és nincs meg a rutin ahhoz hogy élvezd is amit megvettél.

tegnap hallottam vissza hogy egy helyi rájder mondta rólam hogy -bizony szeki jól fel tartott bennünket az első pályázása kor- piskóta voltam. azóta eltelt pár alkalom sokat segített egy 600 nyergében abban hogy jobban ki tudjam használni és élvezni a kanyarvadászatot.

amint írtam neked szerintem -ajánlás- egy fordított villás erős -esetleg injektoros -750-es motorral , amiről eltávolítottad a gyári idomokat és kap egy sokkal formásabb pálya idomot, esetleg egy full rendszert +pár apróságot sokkal de sokkal jobbat fogsz menni /élvezni mint egy patika zx10R-el. mert a 10-et félteni fogod, inkább pampucolod, vigyázol rá, mint sem élvezed. lehet a 299 -et a műszerfalon többet fogod látni mint a lekopott térdkoptatódat, mert csak egy esélyed van ! a tizest csak egyszer tudod eldobni, annak kampec dolóresz ha szántóföld mérgezést kap. míg egy pálya idomos 750-t ha bedobsz a susnyásba , ha túléled és kikecmeregsz annyit mondasz : bassza meg! megjavítod és mehecc tovább , de egy 10-est össze hajtogatsz mint egy papír galacsint.
az hogy kipróbáld pályán is magad, hmmm egyedül a h.ring és p ring amin ki is tudod használni a teljesítményét, a többin csak körözgetsz cél nélkül.
ezen sorokat azért írtam hogy beláttam, megfelelő út, és megfizethető közterhek .......... és még pár apróságot összevetve nem akarok 10-es tulaj lenni.
Akkor mint dw_ megyünk pályázni!