Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hajtokart sorozatban gyartjak,minden 4.xar lenne;
kuplung hasznalat fuggo
feket tudni kell hasznalni
fogyasztas mifelenk nem szamit
szerinted minden motor rossz
vagy a legjobb az R1 ducatti kabatban
mondj valamit
tééépp
2-es ajtókar beteg gyárilag, kuplung se erős. A radiális fékes 8 liter körül eszik a régi többet.
na,ilyen a béli,semi szelepelt dolog,se gumis akármi,se karmantyu,se furatos dógok..........ennyi egy darab réz akármi,de látszik hogy cserélhető,gondolom az átmérője befojásolja a dolgokat
csak baszta a csőröm,igyhát szét szedtem a kormány telót
cseréld le a gukikat mert csak a közepe fog kopni
eladaskor hogy irjam oda hogy sosem latott palyat?
eldugjam a matricakat
tartsd meg még egy kicsit..had pályázunk ketten autópálya
amugy Debreceni és téleg jó árba dolgozik enyimet meg lapkázta,be álitotta az inyektorokat(inyektor szinkron) kicserélte a termosztátot,fel fagyállózta,kicserélt és pótolt pár müanyag csavart és kért 23ezret egyik nap vittem,másik nap hoztam
egy böszörményi csóka idejött és ő mondta, nem magam találtam ki. egy másik kereskedő meg állandóan azt kérdezgeti tudok -e komplett 12-es blokkot, németbe kellene.

12-es fórum: 10 liter nem elég egy paks körüli körre egy 12 -es tulajnak, ő írta. az itteni 12-es ahogy elnyomod a gombot 7.5L. lehet ők is leszarják, csak akkor kínos ha utána számolsz. ha van miből akkor teljesen mindegy
Aham, értem én!
NE vegyel 12-est
nekem is azt irtak hogy 3x latom majd a fotengejt,szetesik a blokk,zabal mint az allat stb.



de en lexarom
Nem 10! 12-s
Nem tudom, de jó árba dolgozik.
Csak nem 10-es?
Nem hívott, hogy rohadna meg.
Az álom megint szertefoszlott...
Ha minden összejön kedden én is veszek Kawasakit.
Hová valósí és menyi az óra díja ?
akkó nem hívott a pali
Ez szereti a hasát 9 alá le sem megy.
Na felhívtam Gyöngyösit, jövőhéten ha jó idő lesz viszem hozzá a gépet.