Azért az a kocsi -főleg darabokban- messze van a jótól. Jó a fiatal japán gép. Ha turbós lenne akkor érdekelne.
Az olasz szarokat már eladtam, ma remélem elviszik az aranyszárnyat is.
Szerintem senki sem kérdőjelezi meg, hogy a gyárinál van jobb megoldás avagy sem, hiszen ott a biztonságra és az élettartamra mennek (így sem mindig sikerül) Itt az a kérdés, hogy hol jobb és mennyivel, és ez a változtatás milyen hatással van az élettartamra. A hengerfej így is elég sokat kap ezeknél a motoroknál...(lehet, hogy magasabb szinten állunk, de nőtt a teljesítmény és eközben elvékonyították az alkatrészeket is; pl. gondolok itt egy szelepszár és a szeleptányér méreteire). De nem akarok beszállni a vitába...
Jól van, én nem akarom itt megváltani a világot, csak mondtam. Illetve reakció:
Nem forog annyit, de nem is 10 éves. És azért a mai metallurgia jóval magasabb szinten áll, mint akkor.
Másik: ha nincs lángfogó, akkor a gyárival is lángol baszki, csak nem tud szabadon távozni, hanem "eltéved" a dob kialakítása miatt. És most itt végig csak a dob változtatásáról beszéltünk.
Naiv aki azt hiszi, nincs jobb, mint a gyári (általánosságban - nem csak a kipufogóknál).
Végeztem. Ne savazzatok
böszme amcsi v8 kapcsán pár kérdés hirtelen
-mennyit pereg?
-szelepek szöge?
-vezérlés ideje?
-szelepszár átmérő?
-hengerfej tömege?
-sűrítési nyomás?
De biztos neked van igazad, használ a motornak, hogy a légszürőháztól a kipifogó cső végéig durrog, lángol minden egy nyitott dobbal
Sőt a két belső hengerből is a más méretű tűt és főfúvókát cseréld ki minden motorodon olyanra, mint a két szélső hengeré
Hidd el jobban fog menni, az más kérdés meddig....
Tanultam áramlástan, sőt az egyik beadandómat Alexander Graham Bell, Four Stroke Performance Tuning című könyvéből írtam, ami kb. egy biblia a teljesítménynövelés témájában.
Azért mert jobban igénybe van véve mondjuk a szelep, az még nem jelenti azt, hogy tönkre is fog menni. Az meg végképp vicc, hogy a hengerfej annyi plusz hőt kapjon egy VÉGdob miatt, hogy amiatt megrepedjen. A szelepek igénybevétele legnagyobb mértékben a leömlőktől függ. Nem vagyok szerelő, de jó sok motort láttam már szétszedve, de olyat még sosem, aminek ezért ment volna tönkre valami a hengerfejben.
Másik példa: nagyon nem vagyok amerikai autó párti, de a száz éves böszme V8-asok mai napig eljárnak gyakorlatilag egy csőből álló kipufogókkal, abból az időkből, amikor még nem használtak katalizátorokat, meg nem kellett nagyon csendesnek se lenniük.
A versenysport más tészta tudom, mert ott nem kell több tízezret elmenni a blokkoknak, de mondjuk ott nem is esik nagyon 10ezer alá a fordulat.
Nézz meg pár áramlástan jegyzetet is, azt hittem az világos, hogy több hőt kap.
A jegyzettel arra akartam rámutatni nem egészséges az a több hő!
De simán elég megnézned egy nyitott dobos motor hengerfejét amit errrerrrerrreztek, teljesen más a szelepeknek az árnyalata. A gyertyaképnél jobban árulkodik az ott történt égésről...
...de kár is nyúzni a szám, a helyes hőértékű gyertya és megfelelő karbi állítást se szokták elhinni a 14-18éves suhancok aztán mikor a 2t 125 dugója átlukad a gyertya alatt.....
Mellesleg gondold végig, ha vidéken laksz, vagy még nagymamád korára vissza emlékszel, hogyha városi srác vagy, mikor vidéken nem volt elég meleg a kályhától távól kinyitottuk a kályha ajtót és jobban kezdett égni a szén...(ekkora szelepösszenyitásnál, mint ezek a sportgépek, nem kellene belemókolni. Kb. 20dolog függ össze egymással és ebből a 20ból megváltoztatunk egyet és a többi 19 t leszarjuk...)
Én ilyet nem tapasztaltam,,,pikk-pakk ment az 260-270 ig
,és nem evett többet sose,,nna de én már így vettem,,csak aztán ujra lett tömve,,és utána se változott..
De te tudod milyen szééép hangja van ,még ha kályhacső is...
A céges nekünk is citromos és volt már vele baj
a sajátom fríméles de az is baszakodott már
Vissza kell térni a kézzel írott, postaira
Csak az a baj, hogy az meg legalább 90 ft ha nem több
Nincs köztetek valakinek magyar nyelvű leírása egy 1999 ZX9 -hez ?
Valami ötlet ,hogy honnan tudnék beszerezni mert az angol nem az erősségem viszont szivesen átolvasnám .
igen. megvettem a cuccot, de a fene a fajtiszta anyja seggjukába, nem akarta felenni velem a kapcsolatot hogy mi a posta költség, és hogy hová kérem a szállítást. most kaptam ezt a feltehetőleg automata üzenetet, már benne van a posta költség , de hogy hová és miként fizessek még mindig nem találom.
Alfa 75
Na jó egy mr2 is faxa, de csak mk2 verzióból a turthóóóós
Az olasz szarokat már eladtam, ma remélem elviszik az aranyszárnyat is.
Nem forog annyit, de nem is 10 éves. És azért a mai metallurgia jóval magasabb szinten áll, mint akkor.
Másik: ha nincs lángfogó, akkor a gyárival is lángol baszki, csak nem tud szabadon távozni, hanem "eltéved" a dob kialakítása miatt. És most itt végig csak a dob változtatásáról beszéltünk.
Naiv aki azt hiszi, nincs jobb, mint a gyári (általánosságban - nem csak a kipufogóknál).
Végeztem. Ne savazzatok
-mennyit pereg?
-szelepek szöge?
-vezérlés ideje?
-szelepszár átmérő?
-hengerfej tömege?
-sűrítési nyomás?
De biztos neked van igazad, használ a motornak, hogy a légszürőháztól a kipifogó cső végéig durrog, lángol minden egy nyitott dobbal
Sőt a két belső hengerből is a más méretű tűt és főfúvókát cseréld ki minden motorodon olyanra, mint a két szélső hengeré
Hidd el jobban fog menni, az más kérdés meddig....
Azért mert jobban igénybe van véve mondjuk a szelep, az még nem jelenti azt, hogy tönkre is fog menni. Az meg végképp vicc, hogy a hengerfej annyi plusz hőt kapjon egy VÉGdob miatt, hogy amiatt megrepedjen. A szelepek igénybevétele legnagyobb mértékben a leömlőktől függ. Nem vagyok szerelő, de jó sok motort láttam már szétszedve, de olyat még sosem, aminek ezért ment volna tönkre valami a hengerfejben.
Másik példa: nagyon nem vagyok amerikai autó párti, de a száz éves böszme V8-asok mai napig eljárnak gyakorlatilag egy csőből álló kipufogókkal, abból az időkből, amikor még nem használtak katalizátorokat, meg nem kellett nagyon csendesnek se lenniük.
A versenysport más tészta tudom, mert ott nem kell több tízezret elmenni a blokkoknak, de mondjuk ott nem is esik nagyon 10ezer alá a fordulat.
A jegyzettel arra akartam rámutatni nem egészséges az a több hő!
De simán elég megnézned egy nyitott dobos motor hengerfejét amit errrerrrerrreztek, teljesen más a szelepeknek az árnyalata. A gyertyaképnél jobban árulkodik az ott történt égésről...
...de kár is nyúzni a szám, a helyes hőértékű gyertya és megfelelő karbi állítást se szokták elhinni a 14-18éves suhancok aztán mikor a 2t 125 dugója átlukad a gyertya alatt.....
Mellesleg gondold végig, ha vidéken laksz, vagy még nagymamád korára vissza emlékszel, hogyha városi srác vagy, mikor vidéken nem volt elég meleg a kályhától távól kinyitottuk a kályha ajtót és jobban kezdett égni a szén...(ekkora szelepösszenyitásnál, mint ezek a sportgépek, nem kellene belemókolni. Kb. 20dolog függ össze egymással és ebből a 20ból megváltoztatunk egyet és a többi 19 t leszarjuk...)
,és nem evett többet sose,,nna de én már így vettem,,csak aztán ujra lett tömve,,és utána se változott..
De te tudod milyen szééép hangja van ,még ha kályhacső is...
a sajátom fríméles de az is baszakodott már
Vissza kell térni a kézzel írott, postaira
Csak az a baj, hogy az meg legalább 90 ft ha nem több
Valami ötlet ,hogy honnan tudnék beszerezni mert az angol nem az erősségem viszont szivesen átolvasnám .