Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

B.újfalu Nakó.... az Ártándi úton a kórház mellett.
Érdekes dolgok ezek a kipufogók. És akkor mi van a nekem a kipuf könyököm is vastagabb a gyárinál ? Szerintem én hagyom így max egy dobot cserélek. Már nem lesz gempa a leömlőkre.
nagyot alakul a gyári dobbal hova viszed vizsgára?
csak lassan , le fog esni az állad

nekem is le esett
Na holnap viszem vizsgára, mindjárt át is teszem a gyári dobot. Kíváncsi vagyok.
ezigen minő olcsóság
35-45 000 ha tökéletes.
kérdeztem a hűtőst hogy milyen lehet a kínai, erre felhozta hogy gyártanak jól figyelj MTZ-re kínában hűtőt. az eredeti egybe sárgaréz hűtő helyett, alul felül műanyag középen alumíniumból készül. mikor a parély apraja falván neki nyomja mosáskor a sterimobot az összes alu cellát elhajtja. majd jönnek hozzá hogy forralja a vizet a gép, rossz a hűtő
állítólag van már a 9-hez is kicci kínai tán 35 pénz.
erre gondoltam én is de szerintem az idei évet kihúzom igy tömítővel télen meg kitakarítom a rendszert a hűtőt meg elviszem rendbe rakatni. apropó milyen árban van egy bontott hűtő?
ez tuti hogy igy van. Én is hirdetem a titán leo vinci dobomat, szépen szól, de mostmár marad a gyári dob nekem is mert sokkal jobb mint a sport dob.
javíttattam, én nem rakok bele hűtő tömítőt elég cucc rakódik le benne az évek során dehogy akarom siettetni a dolgot.

a dobra vissza térve, a hacccccázassal pályán gyári dobbal az egyik nyújtott kanyar végén mikor vissza veszem egyenesre a figurát és 12 000 körül jár a fordulat, csak elkönnyült a motor eleje, éreztem hogy szitál a kormány de semmi mást. nyitott dobbal- az egyik legjobb hangú dobom volt- ugyan ott 12 000 ford. elemelte az elejét a motor. tehát végfordulaton nőhet a a teljesítmény, de alacsony fordulaton vissza veszi amit máshol ad.
a többség nem hiszi el hogy ha leveszed a gyári dobot akkor haza vágod a motor karakterisztikáját nyomatékban. a nyitott -sport- dobot másra találták fel, nem közúti motorozásra. a levágott sport dob és a nyitott légszűrő -sport légszűrő- másra lett feltalálva. a kawa a gyári dobban még fain is hisz nem sok gyártó dicsekedhet/gyárt titán végdobot, az újabbak lemez dobjairól nem is beszélve. ha tuningolnád a motorod és állandó max terhelést kapna akkor jól jön a nyitott dob, de utcán közúti terhelésnél a gyári dobnál nincs jobb. sok videót tesznek fel hogy 10-20 centit levágott a sport dobból azzal még jobban haza vágja a blokk nyomaték beli tudását nekem is jobban ment a verda vele, sőt mint írtam közúton a tempó felment 220 250 re. olyat tolt hogy nem is néztem az órát, csak mikor kezdtek össze felé folyni az út menti fák akkor szembesültem hogy ez már 250
fogyasztása a motornak 1.5L csökkent 230-240km után váltok tartalékra 200 alatti tempónál. én le cseréltem a két vágott akra dobomat eredeti hosszúságúra, a rövideket meghirdetem és már nem költök dobra gyári vagy akra. ha a nyitott verzió megy fel akkor + 1.5L betudok a hangorkán oltárán, ha esetleg külföldre megyek akkor gyári, a 100 eu. bünti árát meg elmotorozom.
az enyémnek is van egy pici nyügje rakram bele hűtőtömítőt ugy néz ki hogy megállt a szivárgás, de ha mégse te csinálsz hűtőt vagy csináltattad valahol?
ez is meg gyógyult megy fel a helyére.
tegnap visszaraktam a gyári kipuffogót és ég és a föld a külömbség rohadt jó lett a motor a nyomatég még jobban ott van ahol én akarom
övé volt annó az én 9-esem is az a srác egy állat. ugyanolyan matt volt az enyém is csak aki összetörte az kezte rendberakni én meg befejeztem
Nem is kell húzni a gázt,,olyan hátszél van!
1. itt jó idő lehetne pályázni.
amit az a motor kap
ahogy kifordult a vasúti átjáróból , mind a 176 ~ paci forgatta a hátsó kereket.
erős lenne a dolog
Azért egyszer úgy beszabadulnék a műhelyedbe. Tisztára mint Aladdin barlangja lehet
100 km mehetsz a kawa bérmotorokkal naponta vicc